Triumph 900 T400 "Steamer"

Nou hier dan wat plaatjes, koffie en koek bij Blom Leusden, prachtig weer en zomaar 6 T400's bij elkaar.

full
 
Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit! Ik ben inderdaad vanaf vandaag Tiger eigenaar-af. Ergens wel jammer, ergens vind ik het ook prima. Maar zo'n rijtje is toch wel heel mooi hoor. ;)
 
Zeker prima dagje en leuke eigenaren ontmoet ;) En het waren maar liefst 6 T400's Hans 8-)
 
Beste Tijgernoten, het was idd een fijn dagje! Ik zie uit naar een volgende keer Triplen met deze krasse knarren! Wanneer is die Triple meeting in Noordwijk bytheway? Grteetz, Jan
 
Leuk je eens 'live' te zien Jan :] Hebben jullie nog toerritje gemaakt ?
De meeting in september is nog geen datum van bekend.

De prijs voor de best gebruikte T400 gaat naar jou, en d'n Duitser Heine die voor de meest smetteloze _O-
 
Ik was de garage gisteravond nog aan het opruimen en kwam nog een oliefilter en 3 NGK bougies (geen iridium) tegen voor de Tiger. Iemand interesse?
 
Zal volgende keer ff 2 bekers meenemen, en de leukste uitspraak vandaag gehoord
" pret per kilometer" _O- _O- _O-

Mogguh mannen, zeer leuk jullie allen IRL te leren kennen. Tourritje was geslaagd, inclusief een kilometer door de grindbak met hans en Heiner met een vlot maar verstandige rijstijl.

Ik kijk uit naar een volgende meeting, wat ,mij betreft nog voor Noordwijk in september!

Hans,ik zeg altijd "pret per euro", maar "pret per kilometer" klinkt ook prettig...

Enne, die beker voor de best gebruikte T400 (waarvoor dank Wilco), zal ik met gepaste trots in ontvangst nemen en leegdrinken.... Nadat ik natuurlijk eerst geproost heb met Reiner met zijn splinternieuwe T400 met die gebruikte tellerunit erin... wat een akelig goed gepoetste en glimmende motor...


full
 
Heren, iemand ervaring met een allroad training?All-road oefendag - Motortoursentracks.nl lijkt me leuk/leerzaam om te doen. Misschien nog meer liefhebbers hier? Er zijn in NL verschillende aanbieders, geen idee van diverse pret/Euro verhoudingen. Jullie? Ben zelf 2x een week naar Index geweest. 1x met huur KTM en 1x met eigen Yam TT350. Maar dat is toch iets anders dan met 230 kilo in je "nopjes" zijn... Graag uw gewaardeerde ervaringen/meningen. grtz Jan
 
Ik heb zelf een allroad training gedaan bij Bert Duursma (Berrrt). Op een 800GS, dus een zware motor. Is erg nuttig, al heb ik de meeste dingen die ik daar deed niet op mijn Tiger gedaan (ik voel me wel zeker op onverhard door die cursus). En Bert is echt een BMW-man.
 
Ik heb een Corbin zadel voor de Tiger te koop. Ideaal voor de wat kortere benen maar wel wat hard.
Voor 85 euro. Bied hem eerst hier even aan bij de "echte" liefhebbers ;)

full
 
Laatst bewerkt:
Die ziet er nog wel echt heel goed uit. Geen geld ook.


(Voor de geïnteresseerden, hier staat inmiddels een 1150GS in de schuur.)
 
Terug
Bovenaan Onderaan