Triumph modern caferacer

*D
full
 
Gaaf projekt, ik haak wat laat in. Maar ik zie dat je iig hetzelfde zitje gebruikt als ik momenteel in mijn caferacer projectje.
Ik blijf volgen.
 
Gaaf projekt, ik haak wat laat in. Maar ik zie dat je iig hetzelfde zitje gebruikt als ik momenteel in mijn caferacer projectje.
Ik blijf volgen.

Is gezien vorm idd een heel mooi zitje.
Ik laat hem straks wel opnieuw bekleden. Het ging mij vooral om de vorm. De kwaliteit van het schuim is niet heel top.
Maar leuk dat je meekijkt!!! Als je ideeen hebt dan horen we het graag
 
Heb ik zeker,even mijn eigenbouw daytona project bekijken op mijn site.😄
Weet effe niet hoe ik die foto hierop krijg via de iphone.
 
De kleur getest! Dikke mooie diepe groene kleur.
Nog niet eerder deze kleur gezien. Of je moet een Austin Martin hebben.
Begonnen met airo premium primefill. Wat een top spul is dit zeg.
3 lagen base
Schuren tussendoor met 1000
Daarna 2k 3 lagen.

Komt mooi uit dat parel effect.
Laatste stap. Een paar dagen wachten en dan. *O*
Schuren met 2000 en dan in de commandant.

Maar is nu al een spiegel.
Ik spuit in het schuurtje. Als de toplaag iets droog is hang ik hem buiten.
full
 
Schuren met 3000 loont zich.
Daarna polijsten met 10

Verschil is er toch
full
 
Ruitje is binnen!
Nu modeleren. Heb al een ijzerboor stomp geslepen om de gaten te kunnen boren. Een scherpe boor is funnest.
Daarna alles afplakken en met de dremel aan de slag.

Wel uiteraard van te voren de lijn bepalen. Dat is dan altijd weer het lastigst.
full
 
Laatst bewerkt:
Even de kuip en lamp gemonteerd. Dit is makkelijker werken betreft het shapen van de ruit.
full
 
Heb al een ijzerboor stomp geslepen om de gaten te kunnen boren. Een scherpe boor is funnest.
[afbeelding]
Volgens mij is het voor kunststof beter om en een scherp boortje te geruiken, maar dan met een spitser punt.
Ander tophoek, niet een ander snijhoek (of ben ik nu te technisch?)
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij is het voor kunststof beter om en een scherp boortje te geruiken, maar dan met een spitser punt.
Ander tophoek, niet een ander snijhoek (of ben ik nu te technisch?)

De jongens op de zaak hadden dit aangeraden.
We verbruiken als standbouwers veel acrylaat zeg maar.
 
Ben heel benieuwd wat je met t ruitje gaat doen.
T lastige lijkt t me nog om alles perfect symmetrisch te doen.

Vind je t niet zonde dat de koplamp op deze manier afdoet van de mooie ronde lijn van de voorkant? Ik heb ook wel eens nagedacht over een kuip. En t vetste lijkt t me dan om de koplamp achter een luikje te monteren. Dat als je je lichten aan zet t luikje openschuift.

Nu ik dit van mezelf zo lees zie ik alweer een nieuwe aanvulling op mijn ToDo lijst komen..
 
Laatst bewerkt:
Ben heel benieuwd wat je met t ruitje gaat doen.
T lastige lijkt t me nog om alles perfect symmetrisch te doen.

Vind je t niet zonde dat de koplamp op deze manier afdoet van de mooie ronde lijn van de voorkant? Ik heb ook wel eens nagedacht over een kuip. En t vetste lijkt t me dan om de koplamp achter een luikje te monteren. Dat als je je lichten aan zet t luikje openschuift.

Nu ik dit van mezelf zo lees zie ik alweer een nieuwe aanvulling op mijn ToDo lijst komen..

Zeker mooi! Alleen ik wil de oldschool vibe behouden.
En doe graag dingen anders.
 
Terug
Bovenaan Onderaan