Ervaringen met HP motoren Eemnes

JA.
Doen, dan hebben we binnenkort weer heel veel leesvoer
bierenchips_zpsnafth0rw.gif
 
Als je daar een motor ziet die je aanstaat kun je toch een onafhankelijke aankoopkeuring laten uitvoeren?
 
Ik vind het wel raar dat ze ook auto's verkopen. Ik neem aan dat dit niet gebruikelijk is? Of zit er wel gewoon een hayabusa motor in?
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het wel raar dat ze ook auto's verkopen. Ik neem aan dat dit niet gebruikelijk is? Of zit er wel gewoon een hayabusa motor in?

Niets raars aan. Het komt op hetzelfde neer: goedkoop inkopen en duurder verkopen.

Overigens zou ik gerust iets kopen bij ze: er worden ook goede motoren bij ze ingeruild. Echt niet alles is rot bij ze. Je moet alleen wel heel erg goed weten wat je doet :)
 
http://www.motorfreaks.nl/artikel/reportages/columns/eriks-column-mn-bs-52/32151/artikel.html
Dat is ook het domste wat je kunt doen als leek.
Voordat je de betreffende motor koopt laat je toch een keuring uitvoeren en niet nadat je hem gekocht hebt.
Het gaat toch meestal om serieus geld?
 
Niets raars aan. Het komt op hetzelfde neer: goedkoop inkopen en duurder verkopen.

Overigens zou ik gerust iets kopen bij ze: er worden ook goede motoren bij ze ingeruild. Echt niet alles is rot bij ze. Je moet alleen wel heel erg goed weten wat je doet :)
Maar je wilt al je er als klant komt ook correct behandeld worden. Ik ben er één keer geweest en toen hebben ze dat niet gedaan. Dus kom ik er niet meer, ook niet om een goede motor uit te zoeken. En zijn echt heel wat betere adressen.
 
Ja, dat telefoon gesprek kan ik mij niet herinneren.
Ik heb het opgenomen.
Oh, ja, nee, dan klopt het wel... _O-

Gaat welles waar niet over HP dat filmpje, maar over Probikes.

Viel mij trouwens op in het filmpje dat hij het eerst over de vorige eigenaar van de motor heeft en een paar seconden later heeft hij het over "het blok" dat van een bevriende handelaar vandaan komt.

Zoals ik het begrijp hebben ze dus zelf een ander blok in deze Ducati gelepeld, zonder het blok zelf na te kijken.
Ja, de handelaar zei dat de riemen goed waren, dus dan geloof ik dat maar :z

Inderdaad, 'de motor', 'het blok' :? Rare bewoording wat natuurlijk een uur tegen de wind in stinkt.

'U refereerd aan de advertentie, dat is wellicht niet handig geweest.'

Wut? -O- ook zoeits waat je vraagtekens bij zet.
Je zal toch moeten adverteren om motoren aan de man te brengen denk ik of niet?
 
Waarom toch laten keuren NA de aankoop??? Dat vat ik echt niet hoor, doe dat nou gewoon op het juiste moment
 
Waarom toch laten keuren NA de aankoop??? Dat vat ik echt niet hoor, doe dat nou gewoon op het juiste moment

full


Als ze niet mee willen werken aan zo'n keuring voor aankoop, weet je dat er stront aan de knikker is.
Als je achteraf laat keuren, moet je daarna maar zien dat je je recht krijgt. |(
Kun je wel zeggen "Ja, maar ik heb toch garantie". Klopt, maar garantie hebben en recht krijgen zijn 2 verschillende dingen.

We zijn hard op weg naar de 100 pagina's. :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan