Honda CBR1100XX Super Blackbird Topic Deel IV

Mannen as zondag 14-5 Blackbirdmeeting met verzamelen bij AFS Frank in Purmerend en aansluitend toertocht. Rijden er meer vanaf Friesland/Groningen over de afsluitdijk? Aanrijden in Purmerend vanaf 10:00 uur. Ik hoor het wel als iemand wil oprijden :)
 
Probleem met opbokken is opgelost, dank voor jullie adviezen!

Ik ben nog op zoek naar een paar originele uitlaten die ik bij gelegenheid kan aansluiten op mijn '97 BB. Concrete aanleiding is een verlengde rijopleiding op circuit Lelystad, waar ze checken of je motor voldoet aan de Europese geluidsnormen, maar het lijkt me sowieso handig, ook als ik eens naar het buitenland wil, of zondagochtend vroeg de motor wil pakken zonder meteen de halve buurt uit bed te drillen. 😁

Heeft iemand fabriekspijpen in de aanbieding voor een aardig prijsje? Het hoeft er niet spik en span uit te zien, als het maar werkt.

Veel plezier allemaal met de rit zondag!

Gr Reinder
 
Ja Frank wat kost dat nou? Accepteer je ook iDeal, PayPal en credit cards? Wat zijn eigenlijk je openingstijden en doe je ook aan verzending? Is dat dan met DHL of PostNL of een ander? :+ :z
 
Hallo mannen, mijn Blackbird maakt bij 3500- tot 4000 toeren een raar geluid , het is net een resonantie aan de rechterkant van het motorblok, zou het uit de distributie kunnen komen?
 
Hallo mannen, mijn Blackbird maakt bij 3500- tot 4000 toeren een raar geluid , het is net een resonantie aan de rechterkant van het motorblok, zou het uit de distributie kunnen komen?
Ja, dat is absoluut de nokkenaskettingspanner. Alsof er een knikker in het blok staat te rammelen......
Vrij simpel te vervangen en het komt zo vaak voor dat ik er (bijna) altijd minimaal 3 op voorraad heb.
kijk gelijk even of je de versie zonder groene stip hebt, of die met 1 of 2 stippen. De 2-stipper is de laatste versie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan