Circuit Clastres

Randy#178

Die hard MF'er
13 jun 2011
495
41
Yerseke
Wie heeft er een keer gereden op het circuit Clastres? Ik zou er zelf wel eens willen kijken, maar zit te twijfelen of het de moeite waard is om zo ver voor te rijden. Zo ik het van filmpjes moet inschatten lijkt het een beetje tussen Croix en Mettet in te zitten qua fun.. En hoe zit het met de stroomvoorziening? Mochten er meer mensen heen willen laat het dan maar weten, tot op heden heb ik nog niemand kunnen vinden die interesse heeft.. :9

Ik zie jullie reactie's met belangstelling tegemoet!
 
Wij gaan er de 20ste naartoe.
Valt te vergelijken met Croix zei de organisatie, maar wel een stuk langer.

Groep wordt aangeraden, er is niet overal elektriciteit voorzien.
 
Ik heb al op het nieuw circuit van Clastres gereden, prachtig circuit!

Veeel leuker dan zowel Croix als Mettet, 2,7km vlot circuit, het tegenovergestelde van stop and go.

Voor mij is Clastres het leukste circuit van de kleinere, met voorsprong. én goedkoop ook, hoppa!

Ik ga de 26e Mei (circuitfun) terug en de 11e Juni (organisatie circuit zelf). Pm gerust als je wilt joinen.
 
Laatst bewerkt:
Er is stroomvoorziening maar niet genoeg voor iedereen met bandenwarmers, dus als je een stroomgroep hebt is het aangenamer.
Ik ga 20 juli (freebikeriding.be) en 21 juli (circuitdagen.be) naar Clastres.
Niet twijfelen om te gaan het is een keer iets anders dan Croix of Mettet ;)
 
Afgelopen maandag en dinsdag voor het eerst op Clastres gereden met Circuitfun.be
Leuk baantje, lekker vloeiend en afwisselend echt een aanrader.

Beetje jammer dat het sanitair om te janken is en als je stroom wilt hebben moet je er echt op tijd zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan