Marauder VZ 1600 vraag

SteefSchreef

Rookie
14 mei 2017
2
0
Dames en Heren ben nieuw hier en eigenlijk ook met motorrijden, en ik heb wat vragen.
Dacht dit is de perfecte plek om dat te doen, toch?
Heb gisteren wat proef ritjes gedaan met wat verschillende motoren en mijn oog is gevallen op de Marauder vz 1600. Zijn alleen wat dingen, er word gezegd dat ie uit 2005 is maar er zit wel een choke op. Zover ik weer zitten die voornamelijk op veel oudere modellen. Wat de verkoper (winkel) ook vertelde is dat de cardanas enige nadeel is dat als je schakelt dat je hem dan wat meer hoort. Weet niet wat schakel geluid met het as te maken heeft maar daarvoor ben ik hier.
Ik heb geen lekken ontdekt heb ook ff flink geremd en het stuur heeft ook geen speling, wat dat betreft zit het wel goed, maar ook omdat het een custom paint job heeft ben ik toch bang dat er iets mee is. Iemand tips over die choke? of algemeen van "kijk daar of daar eens naar dan zie je dit of dat"? Oh en geen onderhoud boekje maar dat hoeft niet perse erg te zijn, denk ik.

ps ook proefrit gedaan op een striker 1300 alles custom met een uitlaat die ontzettend veel herrie maakt, dat is leuk van een afstand of om naar te kijken maar om op te zitten...nee...
 
Zou je niet even iemand mee nemen die er wat meer sjoege van heeft ?
Dat voorkomt een boel shit.
 
Schakelgeluid verorzaakt door de cardan?.... lijkt me geen juiste constatering hoor.
Als ze met dat soort verhalen beginnen zou ik al wat argwanend worden. Of de verkoper heeft er geen snars verstand van.
 
Schakelgeluid verorzaakt door de cardan?.... lijkt me geen juiste constatering hoor.
Als ze met dat soort verhalen beginnen zou ik al wat argwanend worden. Of de verkoper heeft er geen snars verstand van.

Dank voor antwoord. Dat dacht ik dus ook al, maar dacht vraag het voor de zekerheid eerst eens hier, maar dan weet ik eigenlijk al genoeg. Tis jammer want vond leuk ding maar ach
Gaan we gewoon weer verder zoeken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan