Kawasaki ZX-10R 2010 + aanhanger, 2 p.stands, b.wrmrs, etc

biv

MF'er
14 apr 2003
156
1
Nijmegen
Te koop aangeboden, een Kawasaki ZX-10R uit 2010.

- in 2011 gekocht als ex-straatmotor met ruim 2000km op de teller. Er staat nu denk ik het dubbele op de teller.
- in 2012 brak de ketting in de Haarbocht... 6 maanden fysio en de motor weer opgeknapt!
- in 2013 voor het laatst gereden...

Staat nu niks te doen in de garage, al die jaren al... Accu geplunderd voor de straatmotor, dus je krijgt er een nieuwe bij. Wat je verder moet weten:
- tank is een donortank. Zwart, deukvrij maar wel wat steenslag.
- uitlaat iets geschaafd maar helemaal dicht
- motorisch ziet 'ie er als nieuw uit!
- banden hebben 4 sessies gereden

Er zit van alles extra bij. Heb niet goed geinventariseerd, maar denk aan zitje, onderkant zit, hendel, gaskabel, rempomp, etc... Wat er nog meer bij zit:
- R&G beschermkapjes motorblok, links en rechts
- verstelbare voetsteunen
- valdoppen frame
- valdoppen vooras
- werkplaatshandboek
- set regenbanden
- evt. race overall, met angstzweet en veel emotionele schade...
- AMB TranX260, 12V
- GPT laptimer
- GPT bandenwarmers
- aanhanger met 2 rijgoten, 1 wielsteun, lange aluminium oprijplaat
- bikelift paddockstand achterkant
- bikelift paddockstand voorkant

Richtprijs voor alleen de motor (met complete kuipset en alle reserveronderdelen): 5400,-.

Richtprijs voor alles! 6200,-

Als de motor verkocht is en de volgende onderdelen zijn over, dan is de vraagprijs hiervoor:
- AMB TranX260, 12V: 240,-
- GPT laptimer: 100,-
- GPT bandenwarmers: 180,-
- aanhanger met 2 rijgoten, 1 wielsteun, lange aluminium oprijplaat: 400,-
- bikelift paddockstand achterkant 35,-
- bikelift paddockstand voorkant 35,-

Heb je vragen? Bel (0624839417) of mail (binhetveld@gmail.com) gerust!

full

full

full

full

full

full

full

full

full
full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Kom op mensen, mooie motor met een enorm eindschot! Cosmetisch misschien niet de knapste... -O- Maar het gaat om de binnenkant, toch?

Wie heeft er interesse in dit super complete pakket? Alles zit erbij, bezoekje aan de spuiter en knallen maar! :Y

Met aanhanger, transponder, bandenwarmers, bokjes, alles! :t

Mooi cadeautje voor jezelf met Sinterklaas. Daarom tijdelijk: 12 rollen cadeaupapier om de boel in te pakken! Wel verrast reageren bij het uitpakken... B|
 
Dank je, vond het zelf ook wel een mooi pakket! :Y

Misschien niet helemaal het koopseizoen voor zoiets... Maar het is maart voor je het weet! Kun je mooi in de kerstvakantie de motor prepareren voor de voorjaarstraining! :]
 
Ok, hij kan niet meer onder de kerstboom :N , maar misschien een leuke accessoire voor je ambities in 2017 :Y ?

Hij kan maar vast in de schuur staan!
 
Prijzen gespecificeerd! Ik wil natuurlijk eerst de motor verkopen. Het liefst als compleet pakket. :Y

Als er dan nog onderdelen over blijven: de prijzen staan erbij vermeld! :t
 
Geen interesse in de motor (gaat veeuls te hard!), maar mochten de aanhanger en/of bandenwarmers overblijven na verkoop, dan hoor ik het graag van je! In ieder geval succes gewenst met verkoop van het totaalpakket (is toch het fijnste als verkoper...).
 
Het is een leuk pakket maar ik verwacht dat je 'm voor deze combinatie van vraagprijs en foto's niet verkocht krijgt. Als je 'm daadwerkelijk wil verkopen zou ik 'm ff in elkaar schroeven, keer poetsen, wat goede foto's maken en wat met de prijs doen, stuur maar een pm als je wat referenties qua prijzen zoekt. Succes met de verkoop!
 
... maar mochten de aanhanger en/of bandenwarmers overblijven na verkoop, dan hoor ik het graag van je!

Ok, good to know! Maar er hebben zich nog wat mensen gemeld voor die spullen. Eerst de motor verkopen. ;)

Het is een leuk pakket maar ik verwacht dat je 'm voor deze combinatie van vraagprijs en foto's niet verkocht krijgt.

Ok, dank voor de feedback!

Het is geen showroommodel. Het is wel een vraagprijs. Er zit sowieso wat werk in. Maar volgens mij zit dat in alles wat je koopt... Kuipsetje is prima. Verse lak erop als het je smaak niet is en knallen maar. Motor onder de kuipset ziet er fantastisch goed uit :Y , horende bij een lage km stand! Vandaar ook de foto's zonder kuipset. ;)

Vanwege de spullen die erbij zitten + staat van de motor heb je voor een eerlijke prijs een pakket waar je gelijk mee kunt starten! Je hoeft alleen de knip mee te nemen en iets met een trekhaak! *O*
 
Jiehaa, prijsverlaging! *O*

Het seizoen is goed en wel begonnen, wie zoekt er nog een circuitracer? De Kawa's doen het goed in het WSBK! :Y

Heb je vragen; bel of mail gerust! binhetveld[apestaartje]gmail.com
 
Schopje omhoog...

Morgen wordt het 27 graden mensen, lekker weer om op het circuit rond te hangen! :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan