MotoGP naar Eurosport

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeelandnet komt vandaag met hetzelfde verhaal B|

Kijk al bijna geen tv meer, gooien ze juist de zender eruit met Motogp/SBK (en wielrennen) '( -O-

Denk ik tijd om het "analoge" tv tijdperk af te sluiten en over te gaan op de online alternatieven als knippr, de eurosportplayer en/of netflix

Hier sinds 2 jaar de tv abo de deur uit. Bevalt uitstekend, beeldmateriaal komt hier binnen via de stream van NPO, Netflix en Eurosportplayer.
 
Heren, om een goede wielrenner te zijn moet je extreeeeem veel kilometers (pro's fietsen 30/40.000 km per jaar) maken...MotoGP coureurs komen niet eens in de buurt van een prof wielrenner.

Ze kunnen er wel profijt van hebben voor een beetje conditie en misschien een beetje spieren voor in de benen maar de gemiddelde wielrenner heeft geen bovenbenen type sportschool. Heeft een wielrenner ook helemaal niet nodig...tuurlijk zijn er uitzonderingen (sprinters en Sagan...haha).
Kijk eens naar een Froome, een Valverde, een Quintana....

Enige die een pracht overstap gemaakt heeft is wereldkampioen junioren Primož Roglič (Wegens een zware val moest Roglič in 2011 een punt achter zijn schansspringcarrière zetten. Tijdens zijn revalidatie richtte hij zich op wielrennen, waarna bleek dat hij goed mee kon in het peloton....en won vandaag alweer zijn 4rde World-Tour wedstrijd dit jaar).
 
Wat een rot commentaar weer op Eurosport. Halve race Iwan niet gehoord door een storing. Doe mij maar gewoon commentaar de volgende keer ;) :+
Ik zat er nog aan te denken. _O- Met Iwan is toch leuker. Wat al te (onrealistisch) enthousiast soms.. het is nooit goed.
 
Geniet met deze setting trouwens wel enorm van al het motorsport geweld bij ES ES2 en Motorstv! Lekker commentaar, die nieuwe verdeling is zo veel beter. Ook komt Diederik en ook VDGB beter tot hun recht nu. VDGB heeft veel verstand van de M3 en M2. FW en zn nieuwe compagnon zijn ook goed op elkaar in gespeeld en vind ze scherp!
 
Jammer dat door alle rode vlaggen vandaag het hele uitzendschema op de schop ging.

Op ES2 zou na de SBK, de SSP300 uitgezonden worden, maar er kwam voetbal '(
 
Jammer dat door alle rode vlaggen vandaag het hele uitzendschema op de schop ging.

Op ES2 zou na de SBK, de SSP300 uitgezonden worden, maar er kwam voetbal '(

Ja dat is dus voor mij een van de redenen dat ik het basispakket heb en tijdens dergelijke weekenden kies voor een stream. Maar ik klaag er ook niet meer over. Mijn advies: Ga over op IPTV en je kan alles zien wat je wilt. En ook nog in goede kwaliteit.
 
Jammer dat door alle rode vlaggen vandaag het hele uitzendschema op de schop ging.

Op ES2 zou na de SBK, de SSP300 uitgezonden worden, maar er kwam voetbal '(
Ik vond het wel bijzonder dat het uitgezonden zou worden - even wat extra tijd op de recorder.
Bedankt voor de melding dat ik het niet op hoef te zoeken. :+ :t (Jammer van al die rode vlaggen dit weekend -O- )
 
Laatst bewerkt:
Geen Eurosport maar wel tv:

25 juni in Andere Tijden Sport een special over Streuer en Schnieders. Voor mezelf kan het me niet echt heel veel schelen (na al die jaren ken ik het verhaal van Streuer en de zijspannen nu wel) maar ik meld het toch maar even.
 
Geen Eurosport maar wel tv:

25 juni in Andere Tijden Sport een special over Streuer en Schnieders. Voor mezelf kan het me niet echt heel veel schelen (na al die jaren ken ik het verhaal van Streuer en de zijspannen nu wel) maar ik meld het toch maar even.

Thanks voor de aankondiging :t
Andere Tijden Sport is echt een leuke serie. Heb al diverse interessante afleveringen gezien door de jaren heen. Dus deze zal ook wel de moeite waard zijn.
 
Geen Eurosport maar wel tv:

25 juni in Andere Tijden Sport een special over Streuer en Schnieders. Voor mezelf kan het me niet echt heel veel schelen (na al die jaren ken ik het verhaal van Streuer en de zijspannen nu wel) maar ik meld het toch maar even.


Altijd leuk voor het jeugdsentiment ;)
 
Via de Eurosport Player LIVE


Motorsport: World Superbikes – Misano,Italië

16 juni 09.40-10.50 uur: SBK FP1
16 juni 14.25-15.35 uur: SBK FP2
16 juni 15.40-16.50 uur: SSP FP2

17 juni 10.20-11.10 uur: SBK Superpole
17 juni 11.20-12.10 uur: SSP300 Superpole
17 juni 12.40-13.50 uur: SBK Race 1 (Eurosport 1 HD)
17 juni 13.50-14.40 uur: SSP Superpole

18 juni 11.20-12.40 uur: SSP race (Eurosport 2 HD)
18 juni 12.40-14.00 uur: SBK race 2
18 juni 14.10-15.00 uur: SSP300 race
18 juni 15.10-16.00 uur: STK1000


Motorsport: British Superbikes – Knockhill

17 juni 14.50-16.00 uur: Kwalificatie BSB
17 juni 16.00-17.00 uur: SSP Sprint race 1

18 juni 14.00-15.00 uur: BSB race 1
18 juni 15.10-15.50 uur: Sidecars race 3
18 juni 15.50-16.30 uur: Moto3 race 2
18 juni 16.30-17.10 uur: SSP Feature race 2
18 juni 17.10-18.10 uur: BSB race 2 (Eurosport 2 HD)
18 juni 18.10-19.00 uur: KTM Cup race 4


Motorsport: CEV Spanje - Barcelona

18 juni 10.50-11.50 uur: Junior Moto3 race 1
18 juni 11.50-12.50 uur: European Moto2 race 1
18 juni 12.50-13.50 uur: ETC race
18 juni 13.50-14.50 uur: Junior Moto3 race 2
18 juni 14.50-15.50 uur: European Moto2 race 2
Youtube: via CEV Repsol


Daarnaast ook nog Live (niet op de Eurosport Player):


Motorsport: Red Bull Hare Scramble - Erzberg (Oostenrijk)

18 juni 11.30 uur: Enduro race
Red Bull TV: Erzbergrodeo Red Bull Hare Scramble | Erzberg, Austria | Red Bull TV


Autosport:
WEC 24h Le Mans: Eurosport Player, Eurosport 1 HD, RTL 7 HD
V8 Supercars, DTM, Formule 3, Nascar: Ziggo Sport Racing HD
TCR International: Motorsport.tv HD
 
Laatst bewerkt:
Hebben jullie ook weinig motorgeluid tijdens de uitzendingen? Heb sinds kort een andere provider, maar weet niet meer hoe het hiervoor was. Hoor de motoren nauwelijks. En ja, het geluid staat hard zat :P
 
Ja was leuk om het even op NOS te kijken, ook wel grappig dat laagdrempelige commentaar. Ook leuke weetjes over de rijders! Volgende week weer gewoon Frank! Dat blijft toch de beste imo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan