Het Big-Ass Bandit Topic | Deel 37!

Nadat mijn motor een tijdje geleden is omvergereden ben ik op zoek naar onderdelen. Zowel nieuws als tweedehands.

Maar... ik kan voor mijn GSF650S bijna nergens onderdelen vinden?

- Op CMSNL staat wel de 600 en 1200, maar niet de 650 (of kan ik gewoon de meeste 1200 onderdelen uitwisselen?)
- De meeste tweedehands sites hebben vrijwel geen 650 onderdelen.

Waar kan ik dingen vinden zoals:
- Linker knipperlicht voor
- Voetsteuntjes links
- Koppelingshendel links
- Binnendeel plastic kuip (zwarte gedeelte)
- Voorspatbord

Stel hulp zeer op prijs!

Nieuwe: wat dacht je van een suzuki dealer ;) motoport etc.
2ehands: Ebay, speuders, marktplaats, of een sloper bijv https://www.schadeautos.nl/en/rozbiórka/motocykle/suzuki++GSF-650-SA-BANDIT/o/915803
 
Nieuwe: wat dacht je van een suzuki dealer ;) motoport etc.
2ehands: Ebay, speuders, marktplaats, of een sloper bijv https://www.schadeautos.nl/en/rozbiórka/motocykle/suzuki++GSF-650-SA-BANDIT/o/915803

Bedankt voor het meedenken :)

Op schadeauto.nl is er Geen voorraad aanwezig bij de Bandit 650.

Langs de dealer is inderdaad een optie, maar ik was gewend het zelf te kunnen doen.

Wat nu uiteindelijk gelukt lijkt te zijn is van een andere sites met fiches de onderdelen voor de Bandit opzoeken en die onderdeelnummers invullen bij CMSNL. Die onderdelen worden vervolgens wel gevonden.

Benieuwd of ze opgestuurd worden :P
 
Bedankt voor het meedenken :)

Op schadeauto.nl is er Geen voorraad aanwezig bij de Bandit 650.

Langs de dealer is inderdaad een optie, maar ik was gewend het zelf te kunnen doen.

Wat nu uiteindelijk gelukt lijkt te zijn is van een andere sites met fiches de onderdelen voor de Bandit opzoeken en die onderdeelnummers invullen bij CMSNL. Die onderdelen worden vervolgens wel gevonden.

Benieuwd of ze opgestuurd worden :P

Ik heb nog wel knippers liggen maar die zijn voor een 98er. Weet niet of die hetzelfde zijn.
Vier stuks met witte glaasjes (staan ook op MP) en nog twee met oranje.
 
Op motorcyclespareparts.eu koop ik mijn onderdelen voor de gsf 650. Hoop dat je hier meer aan heb.
Bedankt voor het meedenken :)

Op schadeauto.nl is er Geen voorraad aanwezig bij de Bandit 650.

Langs de dealer is inderdaad een optie, maar ik was gewend het zelf te kunnen doen.

Wat nu uiteindelijk gelukt lijkt te zijn is van een andere sites met fiches de onderdelen voor de Bandit opzoeken en die onderdeelnummers invullen bij CMSNL. Die onderdelen worden vervolgens wel gevonden.

Benieuwd of ze opgestuurd worden :P
 
Dit is natuurlijk vloeken in de kerk, maar.....
Stel nou dat je na de Bandit 1200 geen zin hebt om naar de 1250 over te stappen: welke motor rijden ex-Bandit rijders? Ik ben op zoek naar tips, maar geen flauwe :j
Welliswaar niet van een 1200, maar van een 750 ben ik naar een SV1000 gegaan. Geluid top, soepelheid wat minder :+ koppel my ass, onder de 3000 bokt ie alleen.

Dus naast de SV ook (weer) een GSX-R750 oliekoeler staan (zelfde blok als mm bandit)
 
ik hou mijn 1200....heb der alleen maar motoren naast gehad, dus zou t niet weten
 
Helaas zadel net verkocht.

Afgelopen weekend saurland tourtocht gemaakt. Mijn eerste lange rit met nieuwr voorvork en koppelinghuis. Perfect gereden!

zH58Ba1Z.jpg
 
Ik heb een klein lullig probleempje waar ik gewoon niet uit kom,

Ik heb draden, stekkers en lampjes nagekeken maar kan het probleem met mijn rechter
knipper aan de voorzijde van de motor niet vinden.

Deze is wel laatst erg ver doorgebogen door onhandig een tuin in rijden.
kan er hierdoor iets gebroken zijn in dit knipperlicht. Of denken jullie dat het bij het aansluiten van de koplamp en erop zetten van de topkuip gewoon niet goed is aangesloten?
 
Laatst bewerkt:
Zelf vandaag de eerste meters gemaakt dit jaar.
Wat heb ik het gemist zeg. zo vlot snel en soepel.

Allen heb deze winter me koppeling vervangen. dus is de koppeling loeizwaar, kan ik hier iets aan doen?
 
Zelf vandaag de eerste meters gemaakt dit jaar.
Wat heb ik het gemist zeg. zo vlot snel en soepel.

Allen heb deze winter me koppeling vervangen. dus is de koppeling loeizwaar, kan ik hier iets aan doen?

Heb je de afstelling op het blok nog opnieuw afgesteld?
281217310.jpg


Of heb je er gewoon zwaardere veren in gezet? :p
 
verkocht, student is er blij mee.
Laser Carbon Oval demper. Bagster Bandit zadel.
Chromen, ronde koplamp aanwezig voor wie hem naked wil.

Vr.pr. €1750,00, voor Forumleden €1600,00.
[doclib=1293320,2[b][/b]ad8c5c886e86eae32ccee5663b1645d,9007,0,0]
full

full
 
Laatst bewerkt:
Iemand nog op zoek naar een goede Bandit?

Hele nette Bandit 1200. 1998, 56823km.
Zeer goed onderhouden. Nieuwe accu.
Banden, ketting/tandwielenvorig jaar vervangen.
Laser Carbon Oval demper. Bagster Bandit zadel.
Chromen, ronde koplamp aanwezig voor wie hem naked wil.

Vr.pr. €1750,00, voor Forumleden €1600,00.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Nette motor voor een mooi bedrag. Wat ga je nu rijden?
 
ja ingedraaid tot ik weerstand voelde en dan 90º terug.
Zitten ook wel nieuwe veren in maar niet dat ik voor zwaardere veren gekozen heb.

Ik ben ook onderweg heletijd bezig met het afstellen van me koppelings hendel. Ik zorg dat ik klein beetje speling heb voordat als ik de hendel in knijp aan de kabel getrokken wordt.
maar soms is die ineens stuk groter of weer ineens kleiner
 
Als de boel warm wordt zet er het e.e.a. uit en zal de speling veranderen, maar als hij ineens een stuk groter of kleiner is vraag ik me af of je alles wel goed gemonteerd hebt?
 
Terug
Bovenaan Onderaan