Suzuki GSX-S 1000 en 750 ook een beetje

Pech voor mij! Bedankt voor je reactie though :)

Ik heb mijn soes vanmiddag bij de dealer opgehaald. 1000km beurt en de nieuwe ECU. Nogal gespannen op de motor gestapt... want is het probleem opgelost?

Nou bij de eerste bocht wist ik al; dit is opgelost! En het hele ritje naar huis bevestigde dat dit geen toevalstreffer was. Heerlijk :] :]
Dit was het gevoel wat ik mistte bij de mijne en wat ik wel had bij de proefritmotor. Lekker vloeiend rijden, niet bokken, normaal kunnen terugschakelen/optrekken, normaal een langzamere bocht doorrijden. 8-)
Gelijk even opengetrokken in de tunnel natuurlijk... kippenvel tot en met.
Ik ben weer helemaal happy met mijn soes en kan niet wachten tot de zonnestralen zich weer laten zien :t
 
Ik heb nog wel een voorbok voor de liefhebber, is van Datona en heb ik pasgemaakt zodat je geen problemen hebt met de sensor van het TC/ABS
Kan er evt een foto van maken, hoeft de wereld niet te kosten en ik gebruik straks mijn valtermoto bok weer. Kon ik bij de S niet gebruiken door de sensor die in de weg zat.

:)

Wil je daar is ff een fototje van maken?
Moet dus andere voorbok hebben.
Tenminste, ben nu op zoek naar eentje die in de gaten van de voorvork kunnen. Tenzij jij een andere oplossing hebt bedacht enz
Ben benieuwd
 
Wil je daar is ff een fototje van maken?
Moet dus andere voorbok hebben.
Tenminste, ben nu op zoek naar eentje die in de gaten van de voorvork kunnen. Tenzij jij een andere oplossing hebt bedacht enz
Ben benieuwd
Ik maak maandag even een foto, is een bok die onder de poten pakt.
Staat prima en stevig. zal gelijk eens kijken wat ze nieuw kosten dan weet ik wat de vraagprijs wordt.
 
Hierbij de foto's
Zag dat hij eerst 69,- was bij datona, nu in de aanbieding voor 59,-

Deze is iets aangepast waardoor die wel perfect op de GSX-S past, 30,- ex verzenden lijkt me een prima prijs.
Pakt oner de voorpoten en de liggers klappen dan mee om, staat netjes en stabiel.
Ook stevig genoeg voor wisselen voorwiel oid.

540.jpg

540.jpg

540.jpg
 
Laatst bewerkt:
@ gix,

Ik zie er toch vanaf, sorry, moet iets hebben wat ook voor de motor van de werkt. In ieder geval bedankt voor de fototjes
 
Zo terug van een weekend duitsland met de nieuwe ECU erin
best wel een verschil met de oude, hij pakt veel beter op en geen geschud meer, toppie
 
Hoi ,
Bij mij het zelfde effect na het plaatsen van de nieuwe ECU, het bokken zo goed als weg..
Nr Ecu eindigd op 31
Gr kees
Heb geen nieuwe ecu ,mijne is door hoegee gedaan.
Heb wel een beetje aan/uit effect maar als je dat gewend bent valt het wel mee.
 
Mijne is ook door Hoegee gedaan en had ook nog aan/uit effect,na 2 keer terug te zijn geweest en veranderingen zijn gedaan is het nu goed,geen bokken aan/uit meer.
 
Gisteren besloten dat de hoegee de verkoop ingaat.
Wel pas over 4 weken.
Ga er over 2 weken nog een weekje passen mee rijden.
Als iemand interesse heeft laat maar weten.
Eigenlijk is hij ingeruild en ik krijg er 12.5k voor.
Voor minder hoef je ook niet te reageren.
Km stand over 3 weken is dan ongeveer net boven de 9000km.
Alle acc zitten erop en voor als je het wil weten 173 pk aan het achterwiel bij hoegee.
Dus erg sterk.
Reacties graag per mail ben veel weg.
En nee nog niets anders gekocht dat bepaal ik na de vakantie.
 
Ziet er netjes uit, hoe bevallen ze?
Ik heb ze nog niet op de weg kunnen testen,dat zal voor morgen zijn maar ik zie er best veel door. Het plaatsen van de bar ends was wel even aanpassen omdat het gedeelte wat in het stuur moest eigenlijk net iets te groot was maar zonder weinig moeite gefikst. Nu nog iets zoeken wat ik op die m10 gaatjes kan zetten van de originele spiegels.
 
Tijd om me hier eens aan te melden:
Op 1 juni heb ik mijn SV1000S ingeruild voor een GSX-S1000. Bijna nieuw, 2015 kenteken, nog geen 900km op de klok. Inmiddels zijn dat er bijna 2500 en zijn de eerste kleine aanpassinkjes gedaan (knipperlichten, tailtidy, navigatiesteun).

Ben er prima tevreden mee. Gelukkig maar: heeft een hoop centen gekost.
Genoeg vermogen, prima dashboard (brandstofindicatie met resterende aantal kms is super), makkelijk sturen. Had eigenlijk het liefst een blauwe gehad (blauwe zijn sneller?), maar ik begin deze kleurstelling steeds mooier te vinden.

Ook ik ben niet helemaal happy met de gasreactie van "deellast" naar versnellen. Zal nog eens contact opnemen met de dealer met een vervangende ECU. Bedankt voor de tips hierover in dit topic!

Nog even een vraagje voor de mensen hier: zijn er mensen die een Garmin 3XX hebben aangesloten? Vroeg me namelijk af of ik de spanningsomvormer voor achter de koplamp kan monteren in plaats van bij de spanningsregelaar waar 'ie nu ligt.

Oh... plaatjes zeggen natuurlijk meer dan woorden.

full

full
 
Welkom Gee, mooie fiets. Gezien het verhaal en de pics denk ik dat je de tail tidy van mij hebt ;-)

Ik zou zeker proberen of je in aanmerking komt voor de ECU omruil actie!
 
Terug
Bovenaan Onderaan