Silly Season 2017

Ben er toch bang voor dat hij gewoon achterin komt te rijden ;)

Gp machine is nogal erg verschillend van de SBK fiets volgens mij
 
Chaz Davies heeft vandaag volgens mij een dagje getest op de Ducati Desmocedici. Ik vraag mij af of dat nog gevolg gaat hebben voor zijn rijden op zijn WSBK machine - soms wil een coureur nog wel eens moeite hebben om terug op zijn eigen fiets te rijden na afloop.
Geen tijden bekend? :9
 
Davies is net als Johnny Rea een racer pur sang.
Die komt echt wel vooruit met die GP17 hoor :Y

Dat zeg ik toch niet ??
Ik zeg dat ik hem achterin verwacht aangezien die GP fiets volgens mij heel anders is dan de SBK fiets ;)
Dat Davies kan rijden is wel duidelijk.
 
DAHdDFJUQAA42a0.jpg:large


Nieuw pak voor Kent, nogal een investering zo'n nieuw pak voor een 'wildcard'... :)
 
Dank je.

Je kan er om heen lullen...of gewoon toegeven dat je een trieste opmerking cq beschuldiging maakte naar Mario....
"Admin kom er maar in".. dop j eigen boontjes kerel.

Bij deze trek ik even het boetekleed aan.

ik heb zijn post nogmaals eens goed gelezen en zie nu dat ik hem behoorlijk verkeerd gelezen/ opgevat heb.

ik struikelde over
Die zich aan ons :Y op de juiste wijze aanpassen,prima...................welkom :t

Hier las ik het zo als zijnde "wij als westerse beschaving en daarmee de enige juiste wijze van beschaving"

Terwijl hij (Marlig) dus doelde op de de manier van aanpassen.

De rest van de post kan ik inhoudelijke me toch wel in vinden. de term likkers voor de politici vond ik wat bot benoemd maar ik begrijp hem nu wel.

Dus nogmaals beste forum leden en specifiek Marlig. Mijn excuses voor het verkeerd lezen van de post en de daardoor verkeerde reactie.

De 10 en half uur durende werkdagen hebben duidelijk invloed op mijn begrijpend lezen!


Graag dan ook mijn reactie als niet geschreven beschouwen! ;)

Nu maar weer terug naar het Topic?
 
Laatst bewerkt:
Danny Kent, tsja... heel snel in Moto3, maar duidelijk een lastig mannetje, heeft al heel wat teams versleten en wat mensen eruit gewerkt.

Voor de tweede keer "terug" naar Moto3 omdat het in de Moto2 niet lukt.

De eerste keer was misschien te snel...

Hopen dat hij Bo een beetje kan helpen en de KTM iets mee kan geven met zm ervaring.
 
Danny Kent, tsja... heel snel in Moto3, maar duidelijk een lastig mannetje, heeft al heel wat teams versleten en wat mensen eruit gewerkt.

Voor de tweede keer "terug" naar Moto3 omdat het in de Moto2 niet lukt.

De eerste keer was misschien te snel...

Hopen dat hij Bo een beetje kan helpen en de KTM iets mee kan geven met zm ervaring.


Goede Moto3 coureur , krijg er een beetje zo'n sofuoglu gevoel bij : in 1 klasse kunnen uitblinken maar dat is dan ook alles :?
 
Kent wel ja.

Bezweek ook bijna onder de kampioensdruk.

Ben wel benieuwd wat hij morgen kan laten zien in een wedstrijd
 
Wat zal het worden volgend seizoen ?? Toch weer de gp in ? Kans lijkt me heel klein aangezien Rabat en Abraham ook "vrij "zijn en over diepe zakken beschikken.
Sbk ?? Zou eigenlijk niet weten bij welk team, iig geen top team
Dus hij zal wel ergens in de Moto2 blijven gok ik
 
Terug
Bovenaan Onderaan