TT 2017

Racer250cc

MF veteraan
14 dec 2012
1.329
802
Las net op de Facebook pagina van het TT circuit dat Ryan van de Lagemaat een Wild Card heeft gekregen in de Moto 3.
 
Kom op man,een topic open over,met alle respect voor die knaap,een compleet onbekende rijder en dan verbolgen zijn ovef de reaktie.
Je presenteert het alsof iedereen hem moet kennen.
Ik ken 'm niet en volg het motorracen al toen jij nog kn de korte broek moest lopen :+
 
Laatst bewerkt:
Helemaal onbekend is hij niet, zeker als je de jeugd wat volgt. Interessante coureur om een wildcard aan te geven, iemand die nog best eens wat zou kunnen laten zien. Het is de laatste jaren mager geweest qua wildcards, vooral sinds Bendsneijder meedeed als vaste deelnemer.

Vorig jaar helemaal geen wildcards, in 2015 enkel Jorel Boerboom. Ryan v.d. Lagemaat kan het nog best aardig doen, top 20 zou leuk zijn.
 
Kom op man,een topic open over,met alle respect voor die knaap,een compleet onbekende rijder en dan verbolgen zijn ovef de reaktie.
Je presenteert het alsof iedereen hem moet kennen.
Ik ken 'm niet en volg het motorracen al toen jij nog kn de korte broek moest lopen :+
Ik ben niet verbolgen, maar geheel onbekend is hij niet. Er hebben de laatste tijd toch wat dingen over hem op diverse racesites gestaan. Hoe weet jij nou hoe lang ik de racerij volg, je weet niet eens wie ik ben.
 
Als je de racerij een beetje volgt dan weet je dat wel. Of gaat jouw kennis en interesse niet verder dan de Moto GP?

In his defense... Paul's kennis rijkt niet eens tot de MotoGP. :+ Ik volg het internationale circus op de voet, en vanaf de (verre) zijlijn ook BSB, CEV, RBR enzo, en mij zegt Ryan van de Lagemaat ook niks hoor. Het zal een snelle jonge Nederlander zijn, erg leuk dat hij eens mag proeven, maar ik ken 'm verder niet.

Ik ga dus mee met Paul en zeg: wie? Is het iemand om op te letten voor een toekomstig Moto3 zitje, of gewoon 'voor de leuk'?
 
Als ik dit zo zie begrijp ik niet zo goed waarom de MotoGP zich altijd maar moet aanpassen aan die saaie Formule 1. De Formule 1 probeert al jaren het succesvolle model Moto3, Moto2, MotoGP over te nemen en nu wordt voor diezelfde Formule 1 dat schema door elkaar gehaald.
 
Als ik dit zo zie begrijp ik niet zo goed waarom de MotoGP zich altijd maar moet aanpassen aan die saaie Formule 1. De Formule 1 probeert al jaren het succesvolle model Moto3, Moto2, MotoGP over te nemen en nu wordt voor diezelfde Formule 1 dat schema door elkaar gehaald.

Als het goed is dit jaar voor het laatst, volgend seizoen een samenwerking ( dikke vinger in de pap door de F1 baasjes ) waardoor er geen last meer zal zijn met dubbele agenda's
 
In his defense... Paul's kennis rijkt niet eens tot de MotoGP. :+ Ik volg het internationale circus op de voet, en vanaf de (verre) zijlijn ook BSB, CEV, RBR enzo, en mij zegt Ryan van de Lagemaat ook niks hoor. Het zal een snelle jonge Nederlander zijn, erg leuk dat hij eens mag proeven, maar ik ken 'm verder niet.

Ik ga dus mee met Paul en zeg: wie? Is het iemand om op te letten voor een toekomstig Moto3 zitje, of gewoon 'voor de leuk'?

Het is reikt meneer de leerkracht *D
 
Ik ben niet verbolgen, maar geheel onbekend is hij niet. Er hebben de laatste tijd toch wat dingen over hem op diverse racesites gestaan. Hoe weet jij nou hoe lang ik de racerij volg, je weet niet eens wie ik ben.

Klopt,stond ook een clowntje achter :)
Maar inmiddels ken ik 'm
 
Terug
Bovenaan Onderaan