Project Aprillia Tuareg 600 wind alle info gezocht ??

Nicopetrol

Rookie
11 mei 2017
5
0
amsterdam
Beste motor forum vrienden Ik ben in het bezit gekomen van een aprillia tuareg 600 cc
parijs dakar motor bouwjaar 1989

De motor is als nieuw 2800 km op de teller ! heeft jaren in een donkere warme kelderbox in een flat gestaan .
Heb er een voorvork van een aprillia pegaso 1992 ingezet (want die ontbrak) ook ontbraken de plastic zijplaten stuur voorrem cylinder knipper lichten
die heb ik na heel veel zoeken in Duitsland weten te vinden .

wat ik nu nog zoek is een contact slot, uitlaat demper, en een bedradings schema

Want ik heb de accu aangesloten en de spanning komt tot aan een stekker naast de accu Maar gaat niet verder en ik weet niet of daar een relais of een zekering aan vast zit
Een werkplaats handboek is niet te vinden .dus het project staat even stil helaas

Wil graag die dikke 600 cc een pitter ROTAX weer tot leven wekken
Vandaar ook mijn vraag wie weet er iets van deze motoren en kan me adviseren betreft de bedrading /onderdelen alvast bedankt Nico :) :) :) :) .
 
Laatst bewerkt:
Doe eens een plaatje.
Het lijkt nu alsof je startrelais ontbreekt. Dat hangt naast de accu en dat is de eerste aansluiting.
Daarnaast leest het een stuk prettiger als je na een paar zinnen eens op enter drukt.
 
even wat ruimte tussen de zinnen gemaakt voor je
..krijg alleen de foto niet erop het is een stekker met 4 draden
een met spanning erop ik denk ook dat er een relais op moet
maar waar vind ik zoiets ben al naar de motor sloop geweest maar daar wisten ze ook niets ..vandaar dat ik ook een work shop manual zoek
.dan kom ik er misschien achter wat het voor relais is en waar ik die misschien kan krijgen

Zekeringen kunnen het bij nader inzien niet zijn omdat er maar een uitgang spanning heeft
Niet makkelijk om fotos hier op het forum te zetten
 
Laatst bewerkt:
Helaas geen werkplaats handboek voor een aprillia tuareg op die site Coert in ieder geval bedankt voor de tip Groet Nico
 
even wat ruimte tussen de zinnen gemaakt voor je
..krijg alleen de foto niet erop het is een stekker met 4 draden
een met spanning erop ik denk ook dat er een relais op moet
maar waar vind ik zoiets ben al naar de motor sloop geweest maar daar wisten ze ook niets ..vandaar dat ik ook een work shop manual zoek
.dan kom ik er misschien achter wat het voor relais is en waar ik die misschien kan krijgen

Zekeringen kunnen het bij nader inzien niet zijn omdat er maar een uitgang spanning heeft
Niet makkelijk om fotos hier op het forum te zetten
Dank voor de leesbaarheid.

Je moet de foto's met paint of Irfanview verkleinen naar 640X480 (naar beneden afronden). dan tik je [imgatt tussen 2 rechte haakjes in je tekst en kan per post een foto selecteren.

Ik heb een BMW Funduro, die zijn ook bij Aprillia gebouwd en de bedrading ziet er niet erg BMW uit. Ik ga er dus van uit dat jouw bedrading ongeveer gelijk moet zijn. Foto's kunnen dat bevestigen of ontkrachten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan