Koningzelfbouwdag 2017 op 3 juni as

Ik kom wel kijken in de middag, maar schrijf niet in. Enerzijds omdat ik zelf een internationaal treffen heb in Nijverdal en de motor er dus niet de hele dag kan staan en andere reden is dat ik niet twee keer met dezelfde motor aan een wedstrijd mee wil doen. Maar hij zal buiten wel te bezichtigen zijn.
En het is er zeker gezellig en er is genoeg te zien!!
Overigens stond deze activiteit al hier genoemd Koning Zelfbouw 2017
en hij staat ook in de agenda. Maar dubbel ge.............enz.
 
Laatst bewerkt:
Ik ga wel even kijken morgen, altijd leuk om te zien wat mensen in elkaar gebouwd hebben!

Koning_Zelfbouw_MotoPort_Hengelo_2016%2B%252810%2529.JPG


In een vorige editie van Koning zelfbouw kwam ik deze motor tegen met een CBX 6 cilinder erin..... Wat gaaf :-)

Gr. Peter
 
Vanmiddag ook gezien maar liep niet lekker met een harde tik in het blok, zo leek het erop.

Voor de rest leuke creaties gezien of ze kekker rijden, bochten ed is afwachten.
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag ook gezien maar liep niet lekker met een harde tik in het blok, zo leek het erop.

Voor de rest leuke creaties gezien of ze kekker rijden, bochten ed is afwachten.


De mijne rijd wel lekker weet ik toevallig ;) en ik heb een prijs gewonnen (3e) *O* .
Het was sowieso een goed georganiseerde geslaagde dag met al die zelfbouw creaties in een prettige sfeer.
 
Ben eigenlijk wel benieuwd naar de foto's.........

full


Er zijn genoeg foto's gemaakt maar weet niet of diegene ze ook op mf plaatst?
Heb zelf enkel deze foto gemaakt van de winnaar wie geïnterviewd wordt door motome tv.
Ze hebben gefilmd en zal in september op rtl7 te zien zijn. Het nieuwe seizoen dus.
Was een erg geslaagde dag weer. Dit jaar als jurylid ipv deelnemer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan