Wie rijden er allemaal een Honda Magna ? deel 3

[afbeelding]

Jaren plezier van gehad, in de verkoop ivm aanschaf electrische fiets. 2250€.

Judy dat ga je toch ff niet menen he, zo,n prachtige Magna inruilen op een elektrieke fiets -O- -O- -O- -O- -O-
Die mooie Magna ga je zeker wel verkopen voor die prijs, maar ben bang dat je nog eens spijt krijgt.

Groeten Magnamannetje.
 
Ik vind het een koopje voor 2250 en ik zou er nog drie keer heel goed over nadenken.
 
full

full


Inmiddels aardig wat kilometers gemaakt .
Kan niet anders zeggen dat ik dik tevreden ben.
Alleen nog andre schokbrekers.
Staat op de zwaarste stand maar raak steeds t einde met een drempel.
 
Mooi bikini kuipje. Schokbrekers niet voor goedkope (Chinese)dempers gaan, maar hagons,Wilders oid. Als je ook je vorkveren vervangt voor wp ofzo en wat dikkere olie er in doet (15w) herken je m niet meer terug wat weggedrag betreft, sprongen vooruit.
 
Thanx.
Ja dat sidemount verhaal is mooi klote.
Maar laat vooralsnog er mooi op zitten.
Met een beetje geluk heb ik straks ohlins vering
In de winter ook even de voorvork onder handen nemen dan.
Thanx for de tip.
 
Daar zit heel wat poetswerk in, krijg al kramp bij de gedachte :X ;)

Mooi exemplaar :t

Plaat aan de achterzijde zou hem denk ik ook niet misstaan.
 
Poetsen was niet het meeste werk.
Heb alles gepolijst.bijv de voor velg met korrel 80 begonnen.
Geëindigd met 3000 daarna polijsten en poetsen met belcom.
12 uur aan gewerkt in totaal.dan t spuiten en af plakken niet bij geteld.
Tijdrovend klusje maar dan blinkt het als chroom.
Achterkant is inderdaad afgezaagd.ook meteen geschuurd en in de roestwerende lak gezet.
Enigste wat ik niet gepolijst heb is de koppeling kap.
Dat doen we in de winter wel weer.
Heb t geluk dat iemand van de club rvs uit kan snijden op cnc.
Die heeft rvs plaatjes gemaakt waar eerst de reflectoren zaten.
Ook gepolijst.
ook de side mount is rvs met magna uitgesneden.
 
[afbeelding]
[afbeelding]

Inmiddels aardig wat kilometers gemaakt .
Kan niet anders zeggen dat ik dik tevreden ben.
Alleen nog andre schokbrekers.
Staat op de zwaarste stand maar raak steeds t einde met een drempel.

Echt een prachtding. Ik dacht kijkend naar de foto al hier moeten Hagon schokbrekers op. De zwart gecoate variant staat hier geweldig op en ze schokdempen echt geweldig goed, zeer goede brekers voor normaal geld.
 
Thanx.
Het worden Warschijnlijk ohlins vering.
Vriend van mij moeder zit in ohlins vering.
Ff wachten nog tot die de juiste maat heeft.zijn ook zwarte.
Deze zijn tien keer niks veel te slap
 
Hallo,

Overweeg de mijne voor de verkoop, een super VF750, 1988 van de grond af opnieuw opgebouwd met 14.000+ mile.
Alles is nieuw, lagers, R-Uitlaat, div delen opnieuw verchroomd, gespoten, gepolijst (velgen) incl. banden, hydrauliek (staal) tm nieuwe gas/chock kabels, led lampjes, diverse rvs bouten en moeren.

Heb echter geen idee wat te vragen
full

full

full


Daarnaast alle verf-delen ook in de "originele"rode kleur liggen.
Motor hoeft niet weg
 
Zou zeker 3750 vragen en onder 3250 niet wegdoen, wat een prachtding ik denk dat dit de beste Supermagna is die ik ooit gezien heb.
 
Het is iig de mooiste en als hij motorisch net zo goed is als cosmetisch, is hij zeker veel meer dan 3000 waard. Vergeet niet dat ze maar een paar jaar zijn gemaakt en dus redelijk zeldzaam en zeker de 750cc versie, daar zijn er maar weinig van gemaakt.

En ze zijn waardevast, ik lees al jaren ongeveer dezelfde prijzen op de marktsites.
 
Thanx.
Het worden Warschijnlijk ohlins vering.
Vriend van mij moeder zit in ohlins vering.
Ff wachten nog tot die de juiste maat heeft.zijn ook zwarte.
Deze zijn tien keer niks veel te slap

Lijkt me echt overdaad Ohlins, met de Hagon rij ik vrijwel alle supersport al zoek zonder ook maar het idee te hebben dat de achterkant uitbreekt noch harde klappen uitdeelt. Ik zou dan nog eerder naast de Hagon achter Ohlins aan de voorkant doen, daar ligt de limiet veel eerder. Ik ben wel benieuwd hoe die Ohlins schokbrekers eruit zien.
 
Het is iig de mooiste en als hij motorisch net zo goed is als cosmetisch, is hij zeker veel meer dan 3000 waard. Vergeet niet dat ze maar een paar jaar zijn gemaakt en dus redelijk zeldzaam en zeker de 750cc versie, daar zijn er maar weinig van gemaakt.

En ze zijn waardevast, ik lees al jaren ongeveer dezelfde prijzen op de marktsites.

Zoals ik zei is reeel anders kun je lang wachten op de liefhebber der liefhebbers, daarboven heb je namelijk veel meer keuze en niet iedereen weet hoe gaaf een Magna rijd.
 
Blok is nagekeken bij Zodevost (FDmotoren) in Hillegom en kreeg toen te horen dat men zelden z'n goed blok hadden gezien met een hele gelijkmatige compressie over alle cilinders.

Nu een nette VF700 voor 3450,- met bijna 27 op de teller gezien op MP.

Mijn zwarte met nieuw chroom (incl. Alu delen van het blok) is mooier (vindt ik persoonlijk).
Gaat dus alleen weg voor eeen heel goed bod.
 
Terug
Bovenaan Onderaan