Jorge Lorenzo deel 5;Time to tame the Desmo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bizarre hellingshoek met een Duc,lijkt wel een rood gespoten yammie,de juiste bandjes eronder en we gaan weer in hammer modus *D


full
 
Stukje bij beetje gaat het beter. Hij heeft deze race veel goed gemaakt. Mugello dan maar met de lange rechte stukken...
 
We zullen zien,normaal pakt hij de winst op Mugello(normaal is op Yamaha :+ )ben benieuwd of het met de supersnelle bullige Ducati ook lukt.
 
Je vraagt je toch af waarom ze Lorenzo voor zoveel geld aangetrokken hebben bij Ducati...ze hadden het salaris van alle rijders die voor Lorenzo finishen kunnen verdubbelen en dan hadden ze nog wisselgeld gehad...
 
Laatst bewerkt:
Je vraagt je toch af waarom ze Lorenzo voor zoveel geld aangetrokken hebben bij Ducati...ze hadden het salaris van alle rijders die voor Lorenzo finishen kunnen verdubbelen en dan hadden ze nog wisselgeld gehad...

Soms moet je een gok wagen. Van Dovi was men niet zeker of hij nou het maximale uit de Duuc aan het halen was. De enige manier om daar achter te komen is om er iemand op te zetten van wie je weet dat hij regelmatig races winnen kan.

Blijkt: Dovi haalt allang het maximale uit de Duuc. *O*
 
We zullen zien,normaal pakt hij de winst op Mugello(normaal is op Yamaha :+ )ben benieuwd of het met de supersnelle bullige Ducati ook lukt.
Nou, de supersnelle Ducati lukte het in elk geval wel. Alleen dan wel met een verzwakte en misselijke Italiaan met de racekak aan boord i.p.v. een overbetaalde Spanjaard met sterallures...... :+

En nee, ik bedoel het niet zo serieus als dat ik het opschrijf. Het bekt gewoon lekker..... :+
 
Soms moet je een gok wagen. Van Dovi was men niet zeker of hij nou het maximale uit de Duuc aan het halen was. De enige manier om daar achter te komen is om er iemand op te zetten van wie je weet dat hij regelmatig races winnen kan.

Blijkt: Dovi haalt allang het maximale uit de Duuc. *O*
Op deze manier komen ze alleen geen steek verder dan wat uitschieters. Als ze voor het Wk willen gaan met Lorenzo zullen ze het karakter van de fiets aardig moeten aanpassen.
 
Je vraagt je toch af waarom ze Lorenzo voor zoveel geld aangetrokken hebben bij Ducati...ze hadden het salaris van alle rijders die voor Lorenzo finishen kunnen verdubbelen en dan hadden ze nog wisselgeld gehad...

Als ze niet zoveel geld hadden geboden had hij waarschijnlijk het risico niet genomen en bij Yamaha gebleven. Volgens mij had Rossi toen ook een dergelijk salaris... weet niet wie er bij Marlboro de portemonnee beheert, maar volgens mij is die helemaal gek? Denk dat veel nieuwe fans niet eens weten dat ze uberhaupt sponsoren in de MotoGP
 
Op de site staat het nog als titelsponsor, maar velen weten niet dat ze dat doen. Het logotje op de helm is een enorm verkapt marlboro logo... vraag me af hoeveel mensen die sigaretten roken omdat ze ducati sponsoren..
 
Jammer,een stunt hing in de lucht,voor de races ook mooier dat Jlo weer vooraan meestrijdt,dan maar weer een mooi plaatje :+

full
 
Op deze manier komen ze alleen geen steek verder dan wat uitschieters. Als ze voor het Wk willen gaan met Lorenzo zullen ze het karakter van de fiets aardig moeten aanpassen.

Nou ja, wel verder in één ding: ze weten dat die motor er gewoon nog niet is. Heel even hadden ze het gevoel van wel, dat is indertussen wel anders.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan