R1 2004

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vief

Die hard MF'er
19 okt 2010
271
1
Erg goede staat, nergens schade!! Geen krasje op te bespeuren!

full


  • Ik heb hem 4j in mijn bezit en heb hem gekocht van de 1e eigenaar. Door de vorige eigenaar en door mezelf met erg veel liefde onderhouden; dat ga je er ook aan zien als je komt kijken.
  • Motorblok standaard, loopt als een snel zonnetje; met mij in het zadel goed voor 1.47 op Zolder.
  • Slijtagedelen in goede staat (ketting & tandwielen zijn standaard, remblokken 1 dag out, olie, filter, remolie, … afgelopen winter vernieuwd)
  • Vering aangepast naar mijn gewicht, andere achterveer + demping aangepast. Geserviced in 2015.
  • Remschakelset, omgekeerd schakelen.
  • Stuurdemper Ohlins.
  • Volledig termignoni uitlaatsysteem; Zolder proof!
  • Extra puntradiator om ook tijdens de hete zomerdagen lekker te kunnen rijden. (MAC radiator)
  • Circuithistorie van mijn circuitdagen netjes omschreven.
  • Banden kunnen nog wel een dagje mee.
  • KM stand +/-12.000
  • ...

Wat zit erbij:
  • Set extra velgen met remschijven met regenbanden (die hun beste tijd gehad hebben; ik rij niet in de regen, maar heb de bandenset gebruikt voor als het ’s ochtends nog erg koud was of vochtig – gebruikt als intermediates zeg maar).
  • Een volledige 2e set kuipen, netjes gespoten (zelfde kleuren maar dan met nr 7) + originele nieuwe benzinetank.
  • Extra remschakelset.
  • Demperwol (ik heb ze 2j geleden opnieuw gevuld en kan nu zonder zorgen vol gas langs de geluidspalen in Zolder, zelfs zonder de tips van de MSSZ te volgen).

Ikzelf heb er enkel vrij rijden mee gedaan, de vorige eigenaar reed de OW cup, vandaar de nummers.
Tja, waarom gaat hij weg … 1e jaar – 6 dagen gereden, 2e jaar – 4 dagen gereden ,vorig jaar 2 dagen …. Dit jaar rij ik morgen op Zolder en thats it… vanwege mijn werk kom ik er gewoon niet meer aan toe en heb besloten om die enkele dag dat ik nog rij met mijn straatmotor te doen; tis zonde om deze mooie motor te laten staan.

Vraagprijs: 3800Eur voor het héle pakket; enkel de motor 3400Eur.

Vragen, opmerkingen, … via PB (niet boos zijn als ik niet binnen de 24u reageer aub ) of mobiel: nul-6 1501 drie 8 negen 3.

full

full

full
 
Inderdaad maar deze is tijdens eerste circuitdag op Croix en Ternois in de soep gedraaid tijdens het opschakelen van 2 naar 3. Gelukkig meteen koppeling ingetrokken en motor mooi recht gehouden.

Blijkbaar is de voorste cilinder vastgelopen... Zit binnen voor het blok eronder te halen en schade op te meten. Afhankelijk van de reserveblokonderdelen (cilinders, zuigers, krukas) en de kosten is het afwachten en alvast uitkijken naar een mooi alternatief (zoals deze R1) om de geplande circuitdagen te kunnen rijden.

Dus mogelijks wordt ik een ex-RC8Rrijder maar hoop van niet want is echt een zalige motor om mee te rijden!

Grtz
 
Aan degene die me een PM gestuurd hebben: escuses vanwege de late reactive(s). Wegens familiale omstandigheden ben ik de laatste weken niet veel actief geweest met het checken van MF.
De motor is ondertussen naar mijn broertje gegaan (voordeel: zo kan ik toch nog af en toe een dagje meepikken).

Slotje is aangevraagd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan