Moto Guzzi meeting 20 mei

Prima Jos, snelle koffie. Kun je ondertussen de ketting smeren en dan neem ik aan dat we Maarten daar zien.
 
Prima Jos. Voor achten dan nog ff een snelle koffie. Kun je de ketting nog smeren ondertussen en dan neem ik aan dat we Maarten zien op de parking.
 
Hoi Dolf & Jos,

Zonder tegenbericht van jullie ben ik om 8:30 u in Ravenstein.
Tot zaterdag!
 
Ik heb geen verstand van kettingen op de motor, nog nooit gehad....
tot zaterdag Jos. En Maarten natuurlijk.

full


De mijne blinkt al.
 
Ik heb geen tomtom oid alleen heredrive op de phone....ik volg vandaag...
Ietwat tegen mn natuur in maar in goed gezelschap
 
Ik ben ook weer thuis, eigenlijk nog mooi weer gehad het laatste uur.

Het was een prima dag. Jos en Dolf, bedank voor de mooie rit met / zonder zandpad. Het was geweldig.
 
full


Was weer een geslaagde dag wat mij betreft. Jos had een mooie route in elkaar geknutseld. Niet helemaal gevolgd, door een afslagje te missen en verschil in route, maar dat mag de pret niet drukken. Prima verzamelpunt en pauzeplaats. Er was maar één buitenlandse waterkoeler bij en sportief als Guzzirijders zijn, hebben we ook af en toe een beetje watergekoeld gereden. Oude en nieuwe bekenden gezien/gesproken. En ook op de terugweg met Maarten de hele weg luchtgekoeld kunnen rijden... Motoragenten in opleiding gezien, Grote Honda CB groep gezien, kiezelstukje gereden, over fietspaden langs de file op (voor motoren met zijkoffers ff spannend). Al met al kan de bijna-traditie gewoon weer een vervolg krijgen en de mensen die nu door omstandigheden niet meekonden volgende keer beter... :]
(even een crappy foto bijgevoegd, maar Gert heeft beslist veel betere)
 
Fotoos zie mijn feestboek!

Was een fijne rit met wat nattigheid hier en daar maar dat mocht de pret niet drukken! Lekker achter Jos aan gesjeesd en toch met z' n allen e.e.a genuttigd onderweg! Mooi verzamelpunt en lunchgelegenheid! Iedereen dank aan iedereen en Jos in 't bijzonder! Op naar de najaarsrit!?
 
Terug
Bovenaan Onderaan