De 500 Euro Challenge 2017: David vs Goliath

Welke route heeft je voorkeur?

  • Oostroute

    Stemmen: 5 35,7%
  • Zuidroute

    Stemmen: 9 64,3%

  • Totaal aantal stemmers
    14
vorige editie twee keer gekoomt een keer in mn uppie en een keer met de groep die in brienz was toen maalte alla erik-e gegeten
 
Tijd dat ik wat ga uitzoeken wat ik allemaal moet/ga meenemen en wat er nog ontbreekt. Aan deelnemers van vorige jaren, heeft het nut om iets mee te nemen om te kokerellen? Of is het gewoon brood, beleg en uit eten?
Ik wil met miriam beetje on en om doen. Keertje wat koken van supermarkt, keertje wat halen, keertje ergens eten.
2 branders, 2 pannetjes. We kunnen daar met drie mee overweg, dus hoef je dat niet mee te nemen.
Bestek, bordje mok wel.
 
Ik wil met miriam beetje on en om doen. Keertje wat koken van supermarkt, keertje wat halen, keertje ergens eten.
2 branders, 2 pannetjes. We kunnen daar met drie mee overweg, dus hoef je dat niet mee te nemen.
Bestek, bordje mok wel.
Begrijp ik daaruit dat vaak alles gesplitst wordt i.p.v. samen te eten enzo?
 
Begrijp ik daaruit dat vaak alles gesplitst wordt i.p.v. samen te eten enzo?
Geen idee hoe eea 'normaliter' gaat.
Als iemand elke uit eten wil gaan, be my guest. Er zal ongetwijfeld iemand mee aanschuiven.

Maar af en toe potje koken op camping, ontbijtje, koffie thee lijkt me ook gewoon kunnen.
 
Begrijp ik daaruit dat vaak alles gesplitst wordt i.p.v. samen te eten enzo?


Er zijn geen afspraken over samen eten/koken. Het is gewoon wat de dag brengt. De ene keer zit je met een hele groep in het restaurant, de volgende keer met z'n tweeen en weer een dag later staan we met z'n allen pannekoeken te bakken.
 
Geen idee hoe eea 'normaliter' gaat.
Als iemand elke uit eten wil gaan, be my guest. Er zal ongetwijfeld iemand mee aanschuiven.

Maar af en toe potje koken op camping, ontbijtje, koffie thee lijkt me ook gewoon kunnen.

Precies, zo denk ik er ook over. Ook ik ben voorzien van brander en 2 pannen
 
Er zijn geen afspraken over samen eten/koken. Het is gewoon wat de dag brengt. De ene keer zit je met een hele groep in het restaurant, de volgende keer met z'n tweeen en weer een dag later staan we met z'n allen pannekoeken te bakken.
:^

Dus Ram, wat mij betreft kun je gebruik maken van mijn kookshit. Indien nodig. Scheelt weer zooi meenemen.
 
:^

Dus Ram, wat mij betreft kun je gebruik maken van mijn kookshit. Indien nodig. Scheelt weer zooi meenemen.
:t Ik ben trouwens al snel gelukkig met wat broodjes en beleg, dus kan ook vaak "koud koken" ;)

Jullie houden de thuisblijvende mfvolgers toch wel op de hoogte met foto's en verhalen elke dag dat jullie onderweg zijn toch??? O-) :Y
Ik ben van plan om mijn tablet mee te nemen, moet nog wel een klein toetsenbordje zoeken om wat makkelijker te kunnen typen. GSM heb ik gisteren nog opgewaardeerd met 4Gb data, die ook in Frankrijk geldig is (mijn BE provider is al wat sneller van de roamingkosten afgestapt), dus zou goed moeten komen *O*
 
zo zon exped matje is zn geld wel waard !!! ander nieiws was dat de tiger stuk is gegaan . was een bout vd a hter rem klauw verloren ondanks borgen met locktite
 
Stuk in de vorm van niet herstelbaar of ben je onderweg een onderdeeltje kwijt wat weer "aangevuld" kan worden of heeft het verliezen van een bout tot grote schade geleid...
 
wel schade aan de klauw en grondplaat vd klauw zal vervangen moeten worden plus de ontbrekende onderdelen moeten vervangen worden
 
De twee sets zijn al onderweg naar Martell. :$
Omwille van de snelle verzending gisteren met Marc afgesproken.
Komen ze in ieder geval op tijd aan. :Y

(ik stuur jullie beiden nog even een PB met mijn gegevens)
Al paar dagen binnen :t
 
Eindelijk vakantie. Gisteren de laatse middagdienst gedraaid en nu nog 1 dag tot het vertrek. Straks naar de werkplaats en mijn Venture bepakken!!!
 
Nog een paar tassen op de motor binden, afscheid nemen, een kop koffie naar binnen slingeren en dan beginnen we aan de proloog!!!
 
Dames en heren van de challenge heel veel plezier toegewenst devkomende twee weken.

Geniet en beleef het avontuur met volle teugen.

Kan er helaas deze keer niet bijzijn. Maar hopelijk laten jullie wel wens wat weten de komende periode.
 
Laatst bewerkt:
Zo, wekker is net afgegaan, even douchen, broodje smeren, motor bepakken en dan iets voor 12 de XJ bestijgen en richting Luxemburg rijden. Alwaar ik de rest van de deelnemers tegen kom bij een tankstation, als alles goed gaat bij zowel mij als de rest ;)

Vanavond een update op de camping! :t

Al vast een voorproefje van een laatste testrit gisteren:
IMG_20170526_170652_zps6vqboil1.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan