Harley Davidson - episode 16 - American legend

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog nooit geweest daar ? Daar staan bijna alle platgereden Harley`s

Ben niet zo'n fan van die zaak

Hoef je ook geen fan van te zijn ,het is gewoon een zaak waar je gebruikte onderdelen en motoren
met al of niet schade kunt kopen . ;)



PS- Nick Hayden ..triest` (op een fiets) ....
 
O-) Hij is al 30 mijl heel en doet het goed .. de Paughco`s brullen dat het een lieve lust is .
Dus het is wachten op de grote klap . ;)

Tenminste` volgens de Harley sceptisi _O-
 
Laatst bewerkt:
Iemand dit topkoffer rekje aleens gedemonteerd (flh..)?
Lijkt op een busje met een draadend. Een kant kan ik met een griptang draaien maar het komt niet los!
Geen inbus kop o.i.d.
Had het ook al op het HD form gezet maar nog geen bevredigd antwoord.

Bij voorbaat dank, Frank
full
 
Troep er uit boren , en daarna als je beugel er uit is in je beugel een nieuw moertje lassen,
en met een normaal/bolkop boutje weer vastzetten.. succes ...




(vanaf donderdag even lekker met de boot er op uit geweest , pfff het was zaterdag bloedheet.
zelfs met de boot op het meer .. :+)
 
Laatst bewerkt:
Tnx, ja lijkt er inderdaad veel op, alleen dan aan beidezijde een bolle kop!
Wordt toch uitboren en vervangen denk ik.


Ik heb een Tourglide met bout bevestiging , en een ander jaar is standaard geproplast .
Maar die van jou zit weer net een ander frame op , waarbij lassen niet echt een optie is ..
ik weet niet wat je bedoeling is ? ombouwen tot naked oid`s ?

1984 FLT rear frame questions? - Harley Davidson Forums
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een Tourglide met bout bevestiging , en een ander jaar is standaard geproplast .
Maar die van jou zit weer net een ander frame op , waarbij lassen niet echt een optie is ..
ik weet niet wat je bedoeling is ? ombouwen tot naked oid`s ?

1984 FLT rear frame questions? - Harley Davidson Forums

Zal het wel uitboren zie geen andere mogelijkheid.

Was een, door omstandigheden, niet afgemaakt projectje van iemand. Al het plastic inclusief cockpit , koplamp, voorspatbord, zadel, koffers e.d. is verdwenen. Electra kabels op diverse plaatsen doorgeknipt. Dus al behoorlijk naked lijkt mij _O-
 
Zal het wel uitboren zie geen andere mogelijkheid.

Was een, door omstandigheden, niet afgemaakt projectje van iemand. Al het plastic inclusief cockpit , koplamp, voorspatbord, zadel, koffers e.d. is verdwenen. Electra kabels op diverse plaatsen doorgeknipt. Dus al behoorlijk naked lijkt mij


En wat ga jij er mee doen / van maken ?
 
Laatst bewerkt:
En wat ga jij er mee doen / van maken ?

Alles wat er nu opzit blijft er op en wat ik nodig heb om de oude dame rijdend te krijgen sprokkel ik bij elkaar. Een schizofreen geheel ben ik bang. Eerder een Ratbike dan een bobber, chopper o.id. ( al vind ik dat ook heel mooi).
Een beetje anders als gangbaar denk ik.
Blok en frame zijn overigens in prima conditie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan