racen op een pc40 / pc37 2017

Ik meld mij ook in dit topic voor de komende circuit maanden.
Heb tot nu 1 training sessie op lelystad geboekt, en 2 op Assen: 2 juni en 13 juli.
PC37 uit 2003, geen circuit fiets dus ga hier meelezen over tips / onderdelen / und so weiter
 
:t

komende weken nog een paar dagen op Assen, maar dan is het nog maar de vraag of ik rest van het jaar kan rijden. Zit waarschijnlijk veel in het buitenland voor werk '(

werken in het buitenland heb ik ook gedaan, dat viel mij een partij tegen. iets met niet de juiste mensen rondt om je heen hebben.
_O-

ik zag je post in het 600rr topic of 2 en 3 juni mij gaat lukken weet ik niet ..

kun je je nog ter plekke in schrijven op vrijdag ? voor de zaterdag sport cup ?
is een jaar geleden dat ik er mee bezig ben geweest
 
Ik meld mij ook in dit topic voor de komende circuit maanden.
Heb tot nu 1 training sessie op lelystad geboekt, en 2 op Assen: 2 juni en 13 juli.
PC37 uit 2003, geen circuit fiets dus ga hier meelezen over tips / onderdelen / und so weiter


beste kun je mee lezen en vragen iedereen antwoord wel :Y
 
werd gister trouwens ingehaald richting den bosch door een werkers busje met aanhanger volgestickerd met 600rr en alle cicruit's in omstreken erop _O-

gozer knalde stevig door hehe 120 met aanhanger :o :+
 
werken in het buitenland heb ik ook gedaan, dat viel mij een partij tegen. iets met niet de juiste mensen rondt om je heen hebben.
_O-

ik zag je post in het 600rr topic of 2 en 3 juni mij gaat lukken weet ik niet ..

kun je je nog ter plekke in schrijven op vrijdag ? voor de zaterdag sport cup ?
is een jaar geleden dat ik er mee bezig ben geweest


Kan wel, maar er is meestal wel een wachtlijst. Beste is even contact opnemen met crt en kijken wat er mogelijk is.

Over het algemeen zal je altijd wel wat uitvallers hebben.
 
Ik ben vanaf aankomende dinsdag eigenaar van deze 600 rr uit 2003. Ga hem nog een beetje opknappen en mooi maken, dan post ik wel een paar mooie plaatjes ;) Kan niet wachten.

- CBR 600 RR (2003)
- Ten Kate arrow uitlaatsysteem
- Ten Kate ECU
- Afgesteld op testbank (120 pk)
- WP volledig instelbare shock
- WP binnenwerk voorvork
- WP stuurdemper
- ValterMoto remschakelset
- Carbon blokbeschermers
- Valprotectie kuip
- Stalen remleidingen voor&achter
- Braking Wave remschijven
- Hoger kruipruitje
full
 
Ik ben vanaf aankomende dinsdag eigenaar van deze 600 rr uit 2003. Ga hem nog een beetje opknappen en mooi maken, dan post ik wel een paar mooie plaatjes ;) Kan niet wachten.

- CBR 600 RR (2003)
- Ten Kate arrow uitlaatsysteem
- Ten Kate ECU
- Afgesteld op testbank (120 pk)
- WP volledig instelbare shock
- WP binnenwerk voorvork
- WP stuurdemper
- ValterMoto remschakelset
- Carbon blokbeschermers
- Valprotectie kuip
- Stalen remleidingen voor&achter
- Braking Wave remschijven
- Hoger kruipruitje[afbeelding]

Dik! Mooie fiets en dikke upgrades er al op. gefeliciteerd
 
Dik! Mooie fiets en dikke upgrades er al op. gefeliciteerd

Ja absoluut! Echt heel blij mee.. Even een lading stickers verwijderen, wat plekjes wegwerken..schoonmaken, wat nieuwe stickers en spulletjes en dan maak ik even wat knappe foto's, en dan zsm de baan op :Y *D
 
Op verzoek: 'Racen op een PC40 deel 2 2016' > 'racen op een pc40 / pc37 2017 '
*O*
Meelezen deed ik hier al regelmatig, ik zag ook dat het pc 37 topic was doodgebloed. De volgende keer zie ik vast wel iemand van hier op de baan. Tegen/met een 600 rijden blijf altijd leuk en leerzaam
 
Laatst bewerkt:
Zo, gisteren opgehaald :W *O* direct maar beetje opgeknapt en eigen gemaakt..

8 juni & 3 juli gepland op Assen. Cant wait *D
 
Zo, gisteren opgehaald :W *O* direct maar beetje opgeknapt en eigen gemaakt..

8 juni & 3 juli gepland op Assen. Cant wait *D
full
 
Ook ik wil mij even voorstellen hier. Rij sinds dit jaar circuit en ben begonnen op een PC37 uit 2004. Na een dagje Mettet op mijn Ducati hypermotard 821 besloten om naar een Circuit motor te gaan, en na wat zoeken deze aangeschaft.

Motor is super netjes en is 2 jaar geleden omgebouwd van straat naar circuitmotor. Toen ook wat aanpassingen gedaan:

HK voorveren
HK aangepaste std achtershock
PP Tuning rem schakelset
Powercommander
520 ketting met 15/42
BOS uitlaat
Circuitkuipen

Heb tot nu toe 3 dagen gereden de afgelopen 3 weken: 1x CPZ en gister Mettet en vandaag Croix. Superblij met mijn aanwinst, mooie fiets om veel op te leren!

Merk al wel dat de gearing zo echt ruk is, zeker op kleinere banen zoals Mettet en Croix valt hij bijna dood na een langzame 2e versnellingsbocht (6500rpm). Heb een 45 achtertandwiel besteld.


 
Laatst bewerkt:
vraagje aan de kenners:

afgelopen woensdag weer een dagje Zandvoort gedaan na 1,5 jaar hier niet gereden te hebben. Het beviel weer erg goed, alleen kan het wel wat sneller.

Op de rechte stukken leg ik het af tegen andere 600tjes en denk dat vertanding een stuk kan uitmaken. (en mijn gewicht natuurlijk ;) )
Momenteel rij ik met 15-42 wat net niet lekker uitkomt.
Het rechte stuk voor de Audi-s zit ik een fractie van een seconde in de toerenbegrenzer, zit daar zeg maar net tussen de versnellingen in. Doorschakelen verlies ik tijd en in de toerenbegrenzer natuurlijk ook. Op het rechte stuk kom ik net niet in de 6e versnelling, wat al aangeeft dat de vertanding niet in orde is :)

Welke vertanding raden jullie mij aan?

Ik heb trouwens een 600rr uit 2006 en heb afgelopen woensdag 2.09 gereden.

(edit: tandwielverhouding is 15-42!)
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat je met dat tempo op de grotere circuits (assen, Zandvoort) een 44 atw zou kunnen gebruiken.

Ben overigens geen kenner ;)
 
Laatst bewerkt:
Ook ik wil mij even voorstellen hier. Rij sinds dit jaar circuit en ben begonnen op een PC37 uit 2004. Na een dagje Mettet op mijn Ducati hypermotard 821 besloten om naar een Circuit motor te gaan, en na wat zoeken deze aangeschaft.

Motor is super netjes en is 2 jaar geleden omgebouwd van straat naar circuitmotor. Toen ook wat aanpassingen gedaan:

HK voorveren
HK aangepaste std achtershock
PP Tuning rem schakelset
Powercommander
520 ketting met 15/42
BOS uitlaat
Circuitkuipen

Heb tot nu toe 3 dagen gereden de afgelopen 3 weken: 1x CPZ en gister Mettet en vandaag Croix. Superblij met mijn aanwinst, mooie fiets om veel op te leren!

Merk al wel dat de gearing zo echt ruk is, zeker op kleinere banen zoals Mettet en Croix valt hij bijna dood na een langzame 2e versnellingsbocht (6500rpm). Heb een 45 achtertandwiel besteld.


[~[url="https://thumb.ibb.co/i87x8F/IMG_1433.jpg"]afbeelding~][/url] [~[url="https://thumb.ibb.co/kgUoFv/IMG_1528.jpg"]afbeelding~][/url]




15- 45 is :} :}

rij ik nu een anderhalf jaar mee : :Y :Y :Y

lol verkeerde smily
 
Laatst bewerkt:
Dan heb je dus het zelfde als ik, ook 15-42. Ik ben benieuwd hoe die 45 werkt, komt as week binnen en 9 juni weer op Mettet.
 
bedankt voor de info!

Ik ga een 43 en 44 tandwiel bestellen. begin eerst maar eens met de 44, kijken of ik dan wel een beetje uitkom :)
en de quickshifter maar eens monteren die al 2 jaar in de schuur ligt :X zal ook wel iets schelen.

(of gewoon accepteren dat ik niet zo snel ben en geen excuses verzinnen _O- )
 
Laatst bewerkt:
bedankt voor de info!

Ik ga een 43 en 44 tandwiel bestellen. begin eerst maar eens met de 44, kijken of ik dan wel een beetje uitkom :)
en de quickshifter maar eens monteren die al 2 jaar in de schuur ligt :X zal ook wel iets schelen.

(of gewoon accepteren dat ik niet zo snel ben en geen excuses verzinnen _O- )


let wel even op of het past met de ketting

met een 43 red je het nog wel als je de kettingspanners helemaal terug zet


met een 45 tandwiel heb ik een langere ketting gebruikt :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan