Het grote Cafe-racer topic deel 2

_O-
Vergis je niet, wat je daar ziet zijn CMA 4 leading shoe trommelremmen. Dat is niet bepaald een downgrade tegenover de remcapaciteit van schijfremmen.
Dergelijke claim vraagt om een praktijktest. Mag ik de jouwe eens lenen?
 
Hahaha. Ik heb alleen schijfremmen op mijn motoren. Zulke trommelremmen zijn helaas te duur voor mij.

Er is trouwens ook een 8LS variant van. Nog mooier. Het is jammer dat je de andere kant van de wielen niet kunt zien.
 
full

full

full

*D
 
Ben net de trotse eigenaar van een CB550F uit 1976 geworden! Prachtige motor, maar met nog het nodige werk!

Kent iemand een goed adres in de buurt van Rotterdam die kunnen helpen met het afstellen van de carburateurs? Hoor graag van jullie!
full
 
Ben net de trotse eigenaar van een CB550F uit 1976 geworden! Prachtige motor, maar met nog het nodige werk!

Kent iemand een goed adres in de buurt van Rotterdam die kunnen helpen met het afstellen van de carburateurs? Hoor graag van jullie![afbeelding]

Dynojet Rotterdam :Y

Home - Dynojet Rotterdam

En inderdaad schitterende F, goed poetsen en onderhouden :Y Mocht je op FB zitten, zoek eens op de Rotterdamse Roll Out. Een maandelijkse rit door/om Rotterdam met voornamelijk klassiekers.
 
Laatst bewerkt:
Complimenten, ik vind het bij jou vele malen mooier dan op de andere fiets staan.
Vooral de niet logische vorm van de pijp vind ik een misser.
 
Ik.. O-)
vind spaakwieltjes toch eigenlijk wel een "must" bij dit soort brommers..
:Y
zeker bij die K100..
en alle eigenlijk... :P

Daarom heb ik ook voor een r80/7 met spaakwielen gekozen als basis. Veel mooier dan de gietwielen waar de meeste mee rondrijden
 
Terug
Bovenaan Onderaan