EGT 2017

Ik ga eens proberen om erbij te kunnen zijn.
Het lijkt erop dat het te combineren is met andere vakantieplannen.
 
Volgens mij heb je een verkeerde carrière switch gemaakt. Mij lijkt in ieder geval dat je nieuwe baan wel heel veel van je vrije tijd vraagt.

Dat het veel vrije tijd vraagt is zeker. Dat ik antwoord geef op die vraag is mijn eigen keus. Aangezien ik het enorm naar mijn zin heb binnen m'n nieuwe baan is dat ook een vorm van inspannende ontspanning.
Veel werken gaat op dit moment vaak ten koste van hobby. Het gezin krijgt namelijk voorrang ten opzichte van de hobby.

Het gevolg van een drukke baan, een volle agenda en een gezin dat aandacht verdient is dat de zijspan dit jaar wat minder rijdt.
 
Dat het veel vrije tijd vraagt is zeker. Dat ik antwoord geef op die vraag is mijn eigen keus. Aangezien ik het enorm naar mijn zin heb binnen m'n nieuwe baan is dat ook een vorm van inspannende ontspanning.
Veel werken gaat op dit moment vaak ten koste van hobby. Het gezin krijgt namelijk voorrang ten opzichte van de hobby.

Het gevolg van een drukke baan, een volle agenda en een gezin dat aandacht verdient is dat de zijspan dit jaar wat minder rijdt.
Gezonde keuzes. :t
 
Dat het veel vrije tijd vraagt is zeker. Dat ik antwoord geef op die vraag is mijn eigen keus. Aangezien ik het enorm naar mijn zin heb binnen m'n nieuwe baan is dat ook een vorm van inspannende ontspanning.
Veel werken gaat op dit moment vaak ten koste van hobby. Het gezin krijgt namelijk voorrang ten opzichte van de hobby.

Het gevolg van een drukke baan, een volle agenda en een gezin dat aandacht verdient is dat de zijspan dit jaar wat minder rijdt.

Keuzes,keuzes, keuzes.......
Herken hier wel het e.e.a. in. Ben eens je werk kan ook een stuk hobby zijn/worden :t
 
....Summer bank holiday weekend... ik denk dat ik weer eens een paar dagen links van de weg ga rijden naar de Fed rally

Wisten jullie dat je aanhanger achter de motor tegenwoordig gratis mee mag op de boot !!
Altans bij Stena line....vanaf Hoek van Holland.
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop alleen dat de kachel dit jaar een ietsie pietsie lager staat, want afgelopen editie was eigenlijk niet leuk meer.
 
Dat was het zeker heb ook al besloten dat als het weer zo warm is,
ik gewoon naar High Chaperel ga en dan gewoon ff een uurtje of wat ga kijken daar.
Heb er ook wel eens gestaan dat de dikke trui en de regenkleding aan konden blijven
 
Dat was het zeker heb ook al besloten dat als het weer zo warm is,
ik gewoon naar High Chaperel ga en dan gewoon ff een uurtje of wat ga kijken daar.
Heb er ook wel eens gestaan dat de dikke trui en de regenkleding aan konden blijven

ben er een paar keer geweest en elke keer in de regen naar huis mogen rijden.... :/
 
Dat was het zeker heb ook al besloten dat als het weer zo warm is,
ik gewoon naar High Chaperel ga en dan gewoon ff een uurtje of wat ga kijken daar.
Heb er ook wel eens gestaan dat de dikke trui en de regenkleding aan konden blijven

Als ik in NL ben ga ik denk ik ook naar HC en dan effe buurten bij EGT.
 
Ik heb er even lekker gezwommen...

Ik heb meerdere redenen om daar niet te zwemmen :

Ik wil graag zien wat er nog meer zwemt, :X

Verder heb ik een trauma opgelopen door halflive jaren geleden in Griekenland, :X

En ik wil niet het risico lopen dat ik weer terug geduwd wordt het water in als ik er uit kom (je weet nooit of Green peace in de buurt is) 8-)
 
Dat was het zeker heb ook al besloten dat als het weer zo warm is,
ik gewoon naar High Chaperel ga en dan gewoon ff een uurtje of wat ga kijken daar.
Heb er ook wel eens gestaan dat de dikke trui en de regenkleding aan konden blijven

Dat is ook een mooi plan idd. Ben daar vandaag nog langs gereden.
 
Wederom een prioriteit agenda punt.

Het lijkt er op dat storingsdienst roet in het eten gaat gooien. Aan de andere kant heb ik al een fantastische lijst met prioriteit agendapunten wel voor elkaar. Net terug van een weekje sturen in Luxemburg. Wat is dat toch een geweldig zijspan land.
 
Kunnen ze die storingen dan al zover van te voren inplannen? ;)


Ook met de solo is er niks mis met Luxemburg :)
Behalve dan dat t toch even een paar uur doorbijten is voor je er bent
 
Voor mij dit jaar geen EGT. Ik mag dan weer voor de baas in de zandbak spelen ;(

Have fun allemaal en hopelijk iets koeler dan afgelopen keer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan