Identificeren tankdopaansluiting

Boeie

MF'er
1 apr 2007
98
4
Hoeksche Waard
Ik heb een tank waar ooit een keer door een vorige eigenaar een andere bodem van een tankdop in is gezet. Nu probeer ik te achterhalen wat dit is aangezien de huidige tankdop vervangen moet worden.

Het is in ieder geval geen:
Suzuki GSXR oliegekoeld (past niet qua boutafstand), Bandit, GSXR k3 tot 2015 (vulgat niet in het midden)
Honda VFR etc (te groot en vulgat niet in het midden).

Heeft iemand misschien een idee?

Totale doorsnee is trouwens 110mm. Afstand van het schroefgat boven naar onderste is 85mm, onder 60/62mm, diameter vulgat 40mm.
full


full
 
Laatst bewerkt:
!LET OP! Dit bericht kan als schokkend ervaren worden. Het betreft een inhoudelijke reactie!Nou Boeie, ik heb het voor je na gemeten. De Yamaha variant líjkt er op, maar de maten zijn allemaal net effe anders. En de opening zit inderdaad niet zuiver in het midden. :/
Helaas, maar bedankt voor het checken.

check ff bij john van frontrow components
die heeft veel inzicht en maten en kan eea bij meerdere leveranciers navragen
als je het lief vraagt wil hij het misschien wel doen voor je
Thanks die ga ik even contacten!!

Gister nog een Busa tankdop bekeken maar dit is 4-gats aansluiting dus is het ook niet. Ik heb ook nog Ducati Monster gecheckt maar ook daar zit de vulopening niet centraal.
 
Laatst bewerkt:
Helaas, maar bedankt voor het checken.Thanks die ga ik even contacten!!

Gister nog een Busa tankdop bekeken maar dit is 4-gats aansluiting dus is het ook niet. Ik heb ook nog Ducati Monster gecheckt maar ook daar zit de vulopening niet centraal.

Je hebt geluk.

Over een paar weken is de TT van Assen.

Daar kan je ongestoord tijdens de race 10.000 tankdoppen passen :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan