pre95 voorbeschouwing

Dat is enkel n beetje blanke lak. Dus ga n poging wagen.

Snorro heb nog wel interesse in je rempedaal en vliegwiel kap😊

Nummerplaat stickers voor me honda heb ik bij vmx service vandaan. Snelle levering 👌

Heb je mijn pm niet gehad??

@hierboven
inderdaad. www.vmx-service.eu
 
Hallo Thijs,

Nee niet gehad?
VMX wel mail gestuurd, vond ook nog setje in Italie, wel prijzig

full

full
 
Netjes! Is een '91? Ben met een '90 bezig en krijg hier wel inspiratie van :)[/
quote]

Ja klopt 91. Ik heb hem gekregen als wrak in onderdelen dat 10 jaar in een hooi schuur gelegen heeft. Veel tijd en geld verder is hij nu als nieuw :)

Wat zijn je plannen met de 90er?
 
Prachtig!!!

Alleen die WP stickers gelijk van die voorvork aftrappen en oldskool showas erop doen hoor!
Deze dus (rechtsonder)
13743571_161159670978048_1719573509_n.jpg


dus zondag van start op Geldermalsen bij de VMCN????
 
Das nog wel een goeie ja. Volgende week eerst inrijden en kijken of de vering goed is etc. Eerste wedstrijd word denk ik mxgp nieuwvennep :')
 
Ja klopt 91. Ik heb hem gekregen als wrak in onderdelen dat 10 jaar in een hooi schuur gelegen heeft. Veel tijd en geld verder is hij nu als nieuw :)

Wat zijn je plannen met de 90er?
Ben momenteel het frame aan het nalopen, dan wordt het wit gecoat, en rustig opbouwen.
Heb er een PC-uitlaat voor liggen, wielen worden ook goud, blok moet ook nog uit elkaar. Gaat allemaal wel ff duren nog.
 
Ben momenteel het frame aan het nalopen, dan wordt het wit gecoat, en rustig opbouwen.
Heb er een PC-uitlaat voor liggen, wielen worden ook goud, blok moet ook nog uit elkaar. Gaat allemaal wel ff duren nog.


Dat heb ik ook gedaan, zit tegen de 4000eu in. Dirk Timmer heeft heel veel liggen, en vmx service heeft ook veel spul. Succes met je project *O*
 
Ben momenteel het frame aan het nalopen, dan wordt het wit gecoat, en rustig opbouwen.
Heb er een PC-uitlaat voor liggen, wielen worden ook goud, blok moet ook nog uit elkaar. Gaat allemaal wel ff duren nog.

jij had toch ook een 89er??
Hoe staat het daarmee?
 
Mja, dat is dezelfde. Frame nr. zegt 1990, tank / plastic / luchtfilter is 1989. Dus is beetje een grijs gebied zullen we maar zeggen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan