Motor-Forum Boetepot V - Nieuwe poging!

Valt er nog wat te winnen voor degene met de hoogste boete of dat niet :+ ?
Dan wil ik wel mee doen haha, 539 euro.... bezwaar word ingediend maar zal weinig kans maken ben ik bang.

Als je over de €1000 bij één staandehouding of bekeuring gaat krijg je een mooi plekje in de OP. Daar zit je met dat bedrag nog niet aan :+

Ik heb hem wel alvast meegeteld in het totaal, meld het maar als je bezwaar wel iets uit heeft gehaald.. :)
 
Laatst bewerkt:
Waar heeft Leeuwarden dit aan verdiend als ik vragen mag?

Helemaal niks! Ben zelfs nog nooit in Leeuwarden geweest. Dus ik volg je even niet.

Als je over de €1000 bij één staandehouding of bekeuring gaat krijg je een mooi plekje in de OP. Daar zit je met dat bedrag nog niet aan :+

Ik heb hem wel alvast meegeteld in het totaal, meld het maar als je bezwaar wel iets uit heeft gehaald.. :)

mmm jammer! Zal over een tijdje een nieuwe poging wagen :+

Ik ga hier hoogstwaarschijnlijk wel overheen.. moet de uitspraak nog even afwachten :')

sterkte ! -O-
 
Ok.. koekblik.. maar aangezien hij *bijna* grappig is...

50 zloty ( 12,50 euro )

19 km/u te hard binnen de bebouwde kom.



Agent vond dat ik er erg relax onder was , waren ze niet gewend .
Heb hem maar niet verteld wáárom ik zo ... relax onder deze bekeuring was.

ULvlQdo.jpg
 
Heb ook een boete vanwege onverzekerde Moto Guzzi. Kreeg bericht dat ie in de oldtimer verzekering kan. Ik dacht, hij blijft geschorst. Waarschijnlijk over het hoofd gezien??? Hij staat al een jaar of twee op de motor lift voor ombouw naar caferacer. Ben in beroep gegaan met foto's dat ie op de lift staat en nu maar afwachten. :W
UPDATE:
Vandaag bericht van CJIB inzake bovenstaande. In plaats van €400,= na beroep aangetekend hebbende is boete verlaagt naar €200,=. Kan ik mee leven. Is nog €200,= te veel, maar ja. '(
 
Ok.. koekblik.. maar aangezien hij *bijna* grappig is...

50 zloty ( 12,50 euro )

19 km/u te hard binnen de bebouwde kom.



Agent vond dat ik er erg relax onder was , waren ze niet gewend .
Heb hem maar niet verteld wáárom ik zo ... relax onder deze bekeuring was.

[afbeelding]


Schijnt hier 168 te kosten, ik zou er ook vrolijk onder blijven. Wel foei binnen de bbk.
 
Ok.. koekblik.. maar aangezien hij *bijna* grappig is...

50 zloty ( 12,50 euro )

19 km/u te hard binnen de bebouwde kom.



Agent vond dat ik er erg relax onder was , waren ze niet gewend .
Heb hem maar niet verteld wáárom ik zo ... relax onder deze bekeuring was.

:9~


Zo, dus allemaal op motorvakantie naar Polen deze zomer *O*
 
UPDATE:
Vandaag bericht van CJIB inzake bovenstaande. In plaats van €400,= na beroep aangetekend hebbende is boete verlaagt naar €200,=. Kan ik mee leven. Is nog €200,= te veel, maar ja. '(

Raar he. Op welke grond is het gehalveerd? Het is nu net alsof je half onverzekerd hebt gereden. Of slechts voor de helft fout zit :P
 
Heb foto's gemaakt van de Guzzi op de heftafel en uitleg gegeven hoe en waarom en dat de boete wel erg hoog was. Dat deze niet in verhouding stond met de crime.
 
Ok.. koekblik.. maar aangezien hij *bijna* grappig is...

50 zloty ( 12,50 euro )

19 km/u te hard binnen de bebouwde kom.



Agent vond dat ik er erg relax onder was , waren ze niet gewend .
Heb hem maar niet verteld wáárom ik zo ... relax onder deze bekeuring was.

[afbeelding]
_O- _O- _O-


Vraag me dan af wat er gebeurd als daar ons tarief in word gevoerd :X
 
Vorig jaar binnen de bebouwde kom geflitst, in bezwaar gegaan en helaas recent bericht ontvangen dat ik toch moet lappen (verrassend). €70 voor een enkele kilometers te hard. :/
 
full

Gelukkig nog net binnen de Mulder norm. Ik had geen idee hoe hard ik reed toen ik werd staande gehouden, nadat ik wat opvallend rijgedrag vertoonde. Ik reed op de A15 en moest richting de A29. In de bocht van de afslag heb ik twee auto's die links reden ingehaald over de lege rechter rijstrook (leeg voor zo ver het oog reikte) en ja ik had er lekker de vaart in. Pas 500 m zag ik op de meest linker strook achter me een witte Volvo met oorlogsstriping met hoge snelheid op me inzoomen. De schade is niet gering maar in aanmerking genomen dat ze vonden dat een CBR cursus en invorderen gezien het enige tijd daarvoor vertoonde rijgedrag ook een optie was, valt deze snelheidsbelasting nog enigszins mee.
 
Laatst bewerkt:
Jippie, eerste boete met de Zero. De maximum snelheid overschreden met de snelheid waarmee mijn oma met een gebroken heup wandelde, A10 west traject. 33 piek :Z
 
Voor het eerst in een halve eeuw dat ik mijn motor op de stoep parkeer in NL, heb ik een prent van € 99.00. In zoetermeer. De ruimte naast mijn motor was breed genoeg voor een 18 m vrachtwagen.
Gelukkig bij het thuiskomen kwam ik er achter dat het blijkbaar een waarschuwing is dat ik de mijn kenteken geregistreerd staat, zodat ik de volgende keer wel moet betalen.
Dit is nieuw voor mij.
In Duitsland wel 1 x een prent gekregen voor het zelfde delict van € 15.00 na een verhoging.
Moet niet gekker worden. -O-
full
 
Helaas mag moet ik ook een duit in het zakje doen dit jaar...

Gelaserd op 97 km/u waar 60 km/u is toegestaan,

Ik mag EU 381,- aftikken B| B|
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan