OEM Motorparts Tiel => waar is mijn bestelling?

Ik heb zojuist de beste man aan de lijn gehad.
Het schijnt dat Aprilia momenteel weer overgenomen is en dat onderdelen wel eens erg lang op zich kunnen laten wachten momenteel. Hij gaat hem nog een keer bestellen in de hoop dat deze nu wel komt.

Aan de telefoon komt het over als een goeie kerel, dus ik heb er alle vertrouwen in. :)

Voor mijn Aprilia motorscooter heb ik bij een ander bedrijf eens onderdelen besteld. Dat was in nobember 2010. Toen kreeg ik ook het verhaal dat er een andere importeur zou komen voor Aprilia in NL. Lijkt mij dat ze daar geen máánden over doen. :?

En inderdaad, in augustus gaat heel Italië met "bouwvak". Firma waar ik werkzaam ben importeert vanuit Italië, het is rustig ;)

Neemt niet weg dat dit, als ik jou was, de laatste keer zou zijn dat ik bij dit bedrijf iets zou bestellen. Dat iets niet of moeilijk leverbaar is, prima, maar om niet te reageren op een hele rits emailtjes... Communicatie blijft lastig, beetje bom-in-eend verhaal..
 
ik zou iemand anders zoeken, pasgeleden een achtertandwiel besteld, heb ik maar 8 weken op hoeven wachten, en elke keer kreeg ik weer een andere k#tsmoes te horen waarom het er niet was..

mn broer wilde er een stuurkuip van een motor bestellen maar kreeg ook een wazig verhaal te horen dat het weleens heel lang kon duren (maanden,slechte onderdelen voorziening van de fabrikant,.. my ass!...) en dat dat aan de italianen zou liggen, vervolgens heeft hij het bij een andere dealer besteld, die had het met een 2-tal weken in huis voor een berg geld minder ook nog eens...

als ze het op de plank hebben liggen gewoon halen, maar als ze het moeten bestellen, no way dat ik daar nog iets bestel...
 
Je moet rond deze tijd wel rekening houden met bedrijven die dicht zijn ivm vakantie....
Dat kan ook de reden zijn dat het "wat "langer duurt dan normaal.
 
Achter dit bedrijf zitten geloof ik dezelfde mensen als achter goparts.nl
Zat net ff op die site en nu ook op deze. Ze nemen het duidelijk niet te nauw met Nederlandse/Europese wetten en regelgeving. Ik heb dan ook verder afgezien van bestellen bij hun.
 
Laatst bewerkt:
Ksssst oma! De bingo is in de aula.

Ik heb een paar weken geleden een koelslang voor mijn GPZ600r besteld op onderdeelnummer. Kreeg een mail dat heb binnen 5 werkdagen verstuurd zou worden. Na 5 werkdagen een mail (geautomatiseerd) dat het langer ging duren. Ik stuur dus een mail om te vragen hoelang het dan zou duren.
Mailtje terug dat het onderdeel bij een andere onderdelenboer gevonden was en de dag erna verstuurd zou worden.

TOP! *O*

Onderdeel komt binnen, is het de verkeerde -O- . Kut, maar kan gebeuren. Mail gestuurd met uitleg welk onderdeel het wel moest zijn. incl screenshot en omcirckeling van het onderdeel. Daarbij ook voorstel gedaan om het onderdeel terug te sturen en om te ruilen voor het juiste onderdeel.
Geen reactie. Na een paar dagen een herinnering gestuurd. Kreeg ik een mail terug met de vraag welk onderdeel het dan wel moet zijn. *zucht*. Nogmaals het screenshot gestuurd en nog een link naar een andere site waar het onderdeel ook op kawa onderdeel nummer stond.

Geen reactie > herinnering > geen reactie > herinnering > geen reactie.

Mijn ervaring met OEMMotorparts: Waardeloze service als er meer dan geld innen moet gebeuren. :(

Ga maar eens proberen te bellen
 
...
Mijn ervaring met OEMMotorparts: Waardeloze service als er meer dan geld innen moet gebeuren.
...

Heb helaas dezelfde ervaring. Ben nu een dikke 6 weken bezig over twee onderdelen, 1 beschadigd en 1 in een verkeerde kleur geleverd. Hopeloze feedback, hoor alleen heel beperkt iets als ik er zelf (herhaaldelijk) per mail om vraag, en dan vooral steeds weer een verhaal waarom het nog niet is gelukt om het uit te zoeken. Heb bijvoorbeeld toen ze er om vroegen een hele serie foto's opgestuurd, want die konden ze dan aan Aprilia laten zien - gebeurt niks mee; wat vragen ze twee weken later: of ik even een paar foto's op kan sturen, dan kunnen ze er naar kijken. Heel frustrerend allemaal.

Moet eerlijk zeggen, ik heb ze 1x aan de telefoon gehad: aardige gast en zeker van goede wil, maar er is gewoon weinig resultaat en het gaat vreselijk traag allemaal. Ik hoop dat het goed gaat komen, heb wel een bevestiging dat het beschadigde onderdeel omgeruild gaat worden, maar heb er weinig vertrouwen meer in dat het echt gaat gebeuren. Voor mij in ieder geval geen OEM Motorparts meer :N
 
Ik moet mijn post van eerder even herzien.

Ik kreeg een mail van OEMM dat hij net vader was geworden *O* en daardoor even uit de "running" was.

Kan me voorstellen dat je dan even ergens anders met je hoofd ben.

Mijn order staat iig weer op de rails.
 
En hoe zit het met onderdelen besteld voor Honda, het communicatieprobleem heb ik hier ook. Besteld op 29 sep 2013 en betaald, enkele dagen later een mailtje dat de prijzen opgeslagen waren. Toeslag betaald en sindsdien verschillende onbeantwoorde mails.
 
Laatst bewerkt:
Goparts oemotorparts etc. uit Tiel zijn naar mijn mening geen eerlijke mensen. Had een bestelling gedaan wel drie weken op moeten wachten, zeer hoge verzendkosten (€13,14).
Ik bleek produkt toch niet nodig te hebben en mocht het retour sturen. Helaas heb ik gebeld na 2 weken wanneer ik mijn geld teruggestort zou krijgen, komt eraan werd gezegd. Weer 3x gemaild ( elke week weer) en na 5 weken kreeg ik plots wat geld retour.
Helaas hielden ze €18,13 in !!!!!!!!!! Heb hun netjes 2x gemaild met de vraag waarom, maar krijg tot nu toe geen enkele reactie. Dat ik mijn verzendkst en shippingkst niet terug krijg begrijp ik.
Ik zou zeggen MENSEN HIER NIET BESTELLEN!!!!!!
😡😡😡😡😡😡😡😡

Groeten
Theemaks
 
Laatst bewerkt:
lijkt niet helemaal goed te gaan dus...

In mijn ogen is het trouwens een prima zaak,bestel alle oem spullen voor mn kawa daar.
Gaat altijd goed,communicatie verloopt ook prima.
 
Vorig jaar voor ruim 1000 euro aan oem kawa onderdelen besteld. Levertijd werd geschat op 3 weken, na een kleine 2 weken kreeg ik de spullen binnen. Prima ervaring!
 
Terug
Bovenaan Onderaan