Yamaha Tricker Deel II

heb een oranje Tricker met een ander
uitlaatje eronder en 16-tands voor. Gekocht met 2500 op de klok, inmiddels
23.000km. Heb ooit een serietje 16 tands voorkettingwielen laten maken voor
de Tricker,
Wat is de reden dat je een 16 tands voor wilde, als ik vragen mag?
 
Tijd niet op het forum geweest omdat dit topic compleet kapot
geouwehoerd werd door figuren die meestal niet eens een Tricker meer hadden.


Zit in het oosten van het land, heb een oranje Tricker met een ander
uitlaatje eronder en 16-tands voor. Gekocht met 2500 op de klok, inmiddels
23.000km. Heb ooit een serietje 16 tands voorkettingwielen laten maken voor
de Tricker, weet niet of deze inmiddels via andere kanalen beschikbaar zijn.
En ben nu bezig met een nieuwe achteras met geintergreerde bobbins voor de
paddock stand.

Gezien het feit dat je wederom heel selectief reageert, zoals we in het verleden al van je gewend zijn, bij deze even wat feiten om je geheugen op te frissen:

Vervelend voor je dat je je ergert aan "figuren" die hier gewoon veel plezier hadden en erg enthousiast waren. Je vergeet te vermelden dat jij degene was die je Tricker medio maart 2011 te koop aanbood op Marktplaats, wist dat de koper (ik) vanuit de regio Nijmegen richting Hengelo / Enschede moest rijden, daarvoor een dag vrij genomen had en je op het allerlaatste moment zonder blikken of blozen van de deal afzag, terwijl dit al schriftelijk beklonken was. Tot op heden zonder enige reactie jouwerzijds. Laat staan excuses. Dus kom nu niet hier terug om te melden dat je je ergert aan anderen en tegelijk je eigen handelen niet benoemt! |(
 
"Gezien het feit dat je wederom heel selectief reageert"

Wat een onzin.
En met mooi weer rijd ik en zit ik niet achter de computer.
In tegenstelling tot figuren uit vooral het vorige deel van
dit topic waarvan ik het idee had dat ze helemaal geen motor meer
hadden (laat staan een Tricker) maar gezien het aantal posts 365/12
op het forum bezig waren.

"die hier gewoon veel plezier hadden en erg enthousiast waren."
In de kroeg kun je ook plezier maken maar dat is wat anders dan
een kompleet topic vol ouwehoeren.

De rest is jouw kant van het verhaal. Get a life.
Zo, mooi weer, ga stukkie rijden. :)
 
Laatst bewerkt:
"Gezien het feit dat je wederom heel selectief reageert"

Wat een onzin.
En met mooi weer rijd ik en zit ik niet achter de computer.
In tegenstelling tot figuren uit vooral het vorige deel van
dit topic waarvan ik het idee had dat ze helemaal geen motor meer
hadden (laat staan een Tricker) maar gezien het aantal posts 365/12
op het forum bezig waren.

"die hier gewoon veel plezier hadden en erg enthousiast waren."
In de kroeg kun je ook plezier maken maar dat is wat anders dan
een kompleet topic vol ouwehoeren.

De rest is jouw kant van het verhaal. Get a life.
Zo, mooi weer, ga stukkie rijden. :)

Zijn kant van het verhaal ja, en jij moet hier niet gaan suggereren dat dat niet de waarheid is zoals je nu doet. Dat tekent wederom je aard. Wat NR34 hier schrijft zijn de feiten en is de naakte waarheid. Dat jij nog suggereert dat het niet zo is is enorm laf. Als ik je ware aard gekent had dan had ik die Oranje Tricker van je nooit aan jou verkocht. Achterbaks en onbetrouwbaar dat is de juiste typering voor jou, net zoals je te weinig geld afgaf toe je mijn Tricker kocht, zogenaamd omdat je datzelfde bedrag zo van iemand anders zou hebben gekregen. Ik weet nu wel beter, dat was geen vergissing van je maar doelbewust een poging om misbruik van andermans (mijn) vertrouwen te maken. Jou soort mensen hoort daar nooit mee weg te komen, zeker niet zonder excuses te maken en zeker niet als je nog steeds anderen beschuldigd niet de waarheid te spreken. Get a life en word eens volwassen en neem je schuld op je. Zonder dat ben en blijf je een onbetrouwbaar sujet. :r :W
 
Laatst bewerkt:
Ik snap alle emotie, maar ik vind dit geen publieke discussie, eerlijk gezegd. Een aantal van jullie heb ik mogen ontmoeten, waardoor ik iets beter weet wie er achter de woorden zit, maar de rest van de wereld kan (en wil) hier vermoedelijk weinig mee.
 
"Gezien het feit dat je wederom heel selectief reageert"

Wat een onzin.
En met mooi weer rijd ik en zit ik niet achter de computer.
In tegenstelling tot figuren uit vooral het vorige deel van
dit topic waarvan ik het idee had dat ze helemaal geen motor meer
hadden (laat staan een Tricker) maar gezien het aantal posts 365/12
op het forum bezig waren.

"die hier gewoon veel plezier hadden en erg enthousiast waren."
In de kroeg kun je ook plezier maken maar dat is wat anders dan
een kompleet topic vol ouwehoeren.

De rest is jouw kant van het verhaal. Get a life.
Zo, mooi weer, ga stukkie rijden. :)

Je bent inhoudelijk nog nooit ingegaan op het feit dat je op het laatste moment de deal afzegde. Niet per e-mail, niet telefonisch, niet per PM en niet hier. Ben dan een vent en reageer er inhoudelijk op. En ik wist dat je het wederom zou ontkennen of negeren. Bij deze nog even de screenshots en de links naar de vorige discussie over hetzelfde onderwerp:

NR34 in "Yamaha Tricker"

AdvertentieTricker.jpg

AdvertentieTricker2.jpg


Dit was jouw advertentie, toch? En nu 6 jaar later kom je hier wederom terug, met de volgende mededeling:

Tijd niet op het forum geweest omdat dit topic compleet kapot
geouwehoerd werd door figuren die meestal niet eens een Tricker meer hadden.

Hier is je gemeld hoe destijds al een aantal mensen over je manier van handelen dachten:
FZSsemans in "Yamaha Tricker Deel II"

Zeg dat dan gewoon in plaats van voor de zoveelste keer quasi nonchalant terug te komen alsof er niets is gepasseerd. En doe niet of je roomser bent dan de paus. Je wijst alleen naar anderen. Als je dat laatste nu niet gedaan had, dan had ik niet eens meer gereageerd. Maar zo werkt het dus niet.
 
Laatst bewerkt:
OK, genoeg hierover. Duidelijk zat. De rest van de "discussie" kan via brief, PM, telefoon, WhatsAp of zoek elkaar gewoon op. Niet meer hier.
 
\OK, genoeg hierover. Duidelijk zat. De rest van de "discussie" kan via brief, PM, telefoon, WhatsAp of zoek elkaar gewoon op. Niet meer hier.\
Dankjewel! :}


Ik kom net terug van een stuk rijden over ruiterpaadjes, fietspaden, wandelpaden en niemand vind het erg dat er een tricker rijdt! Wat een geluk *O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Een marktconforme prijs voor een marktconforme Tricker. Mag best krassen hebben, hij is niet voor de show.
 
Een marktconforme prijs voor een marktconforme Tricker. Mag best krassen hebben, hij is niet voor de show.

Marktconform is relatief met schaarse motoren. Die E 4200,- op mobile.de lijkt veel, maar dat is wel wat ze de laatste tijd gemiddeld vragen voor Trickers in NL en DL. Hetzelfde geldt voor 2-Takten: Wil nog steeds een RGV250. Twee jaar geleden vroegen ze daar nog ongeveer E 3k. voor. Nu vind je ze niet meer onder de E 5k. Ja ik weet het, tussen vragen en krijgen zit (vaak) een verschil. Dus dat wordt een retourtje Frankrijk voor je. Als Blue_eyes je niet voor is :X
 
Laatst bewerkt:
Precies, in Frankrijk kom je ze relatief veel vaker tegen, dus ik kijk daar wel voor een net exemplaar. Zijn er daarom ook netjes geprijsd.
 
Laatst bewerkt:
Die van ons is een paar jaar geleden weggegaan voor € 2500, was toen een nette prijs. Zal wel een kwestie van vraag en aanbod zijn.
 
Ik zie er in Spanje ook een paar staan. Ik ga dit jaar nog zeker 2x die kant op met de bus.
 
Ik zie er in Spanje ook een paar staan. Ik ga dit jaar nog zeker 2x die kant op met de bus.

Ik voel hier een extra handeltje aankomen naast de uitlaten. Als je nog ergens een RGV250 tegen komt voor een normale prijs, dan houd ik me aanbevolen :)
 
Precies, in Frankrijk kom je ze relatief veel vaker tegen, dus ik kijk daar wel voor een net exemplaar. Zijn er daarom ook netjes geprijsd.
Ja? Ga je er weer voor?
Goed besluit.
Een Tricker is hartstikke uniek en past in ieder interieur.
 
Ik voel hier een extra handeltje aankomen naast de uitlaten. Als je nog ergens een RGV250 tegen komt voor een normale prijs, dan houd ik me aanbevolen :)
Mwah, gebruikte motoren verkoop ik wel eens, maar dat zijn dan prive motoren. Een motorzaak met vnl gebruikte motoren runnen is wel even wat anders.
 
Ja? Ga je er weer voor?
Goed besluit.
Een Tricker is hartstikke uniek en past in ieder interieur.

Heb recent een huis in de Cote d'Azur Frankrijk gekocht, dus ben van plan er daar een in m'n garage te zetten voor de lokale ritjes door de bergen. :]
 
Heey leuk, nieuwe posts! Een huis aan de Cote d'Azur? Nice! (Locatie voor een Tricker treffen? ;)

Ik blijf hier nog even klommelen: mijn Tricker was een beetje instabiel (beetje zoekend in bochten, en ook wat wiebelig op de snelweg vanaf 90-100 km/h op de teller).

Afgelopen zaterdag is de voorvork uit elkaar gehaald. Bleek 1 veer op de kop te zitten. Nieuwe olie, nieuwe keerringen, en nu de veer links en rechts allebei met de bovenkant boven... rijdt meteen een stuk beter :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan