KTM 1290 Superduke Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Uhmzz zat net even te denken zijn kentekenbewijzen Deel 1 en Deel 1B genoeg om je fiets eventueel te verkopen inruilen ?

Ik zou niet weten welke papieren ik meer heb :P

Jaja het komt dichtbij !!!
Zat al te kijken in Apeldoorn Premium Motors of Ermelo,Andre Motors.

Voor 100e breng ik je nog thuis ook.
 
Ik was gisteren nog bij premium motors in Apeldoorn die hebben nog een nieuwe witte en zwarte 2017 staan ,en een zwarte 2017 demo met volledig Akra systeem eronder.
 
Ik was gisteren nog bij premium motors in Apeldoorn die hebben nog een nieuwe witte en zwarte 2017 staan ,en een zwarte 2017 demo met volledig Akra systeem eronder.

Uhmzz keer kijkje nemen misschien valt er wel wat te reserveren ofzo
 
Heeft de DB Killer nog een functie in het evo system,als ik hem zo bekijk is het niet veel.
Ik kan hem er net zo goed eruit laten...
95jm2z.jpg

1algls.jpg
 
Laatst bewerkt:
Laatst had ik ergens op internet gezien dat ze met db-killer 2 pk minder hadden op het achterwiel. Vond het verschil nog wel meevallen eigenlijk...

Ik zit nog zwaar te twijfelen wat ik wil. Die Evo is mooi maar wel heel erg duur. En voor het extra vermogen hoef je het eigenlijk niet te doen.

Nog even wachten op het vakantiegeld en dan beslissen.

Hebben jullie nog mooie plannen voor de motor met het vakantiegeld ?
 
Met de motor op vakantie te gaan :).
krijg al 10 jaar geen vakantiegeld meer helaas.


Man man man wat baal ik toch dat.ik mijn motor nog niet terug heb.
Heb denk ik wel op 15 motoren zitten bieden gister/vandaag maar iedereen blijft goud vragen...... denken natuurlijk dat iedereen weer impulsief wordt met dit weer en valantie geld beuren.
 
Ok dan,dus hij werkt wel.Ik zal de db-killer nog een paar tiende afdraaien op de draaibank.
Ik moest hem nu met een stuk aluminium via de binnen zijde eruit slaan.
Het was niet eens zachtjes tikken.
 
Heeft iemand ooit al zelf zijn achterwiel losgemaakt. Met enkel de achterrem lukt het niet. Het wiel schuift altijd verder.

Kan het kwaad om hem in eerste versnelling te zetten?
 
borging eruit in versnelling , wiel op de grond en rem erbij komt ie zo los met wat kracht .

vast is een ander verhaal 250nm en dan nog goed uitkomen op de borg gaatjes grrr
 
Iemand al deze onderkuip?
Jmv Concepts

Kon het alleen vinden op een franse site
full
 
Laatst bewerkt:
Andere kant van de japanner's bike


Btw er is een superduke facebookgroep

Behoorlijk actief ah worden
full
 
Nou vandaag de 1000km aangetikt,de onderhouds beurt naar voren gehaald .
Ipv 18 Juni naar woensdag,ik wist namelijk niet wanneer het EVO systeem binnen zou komen.
De 19de gaan we een weekje weg op de motor.
Dus vanavond er gelijk maar even het EVO systeem eronder gezet,toevallig van de week ook de evotech uitlaat houder binnen gehad.
Laat deze nou net niet passen met het EVO system,balen.
Maar KTM had wel rekening gehouden met de originele voetensteun dus die zit er weer op.
Scheelt gelukkig niet zo veel O-)

AhHjqE.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan