KTM 990 SuperDuke deel 13

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lekker dagje op Lelystad gehad. Heb er sinds deze week Bridgestone S21 onder liggen. Fijne band, erg veel vertrouwen...De een na de andere kneedown😜.. krijg de foto's niet gepost vanaf mijn mobiel, bestand te groot.. hoe doe ik dat vanaf mijn mobiel?


Gewoon bijlage toevoegen, werkt voor 1 foto:
full


Als ie te groot is, ff printscreen van je beeldscherm maken en die gewoon gebruiken?
 
Laatst bewerkt:
Ik doe m'n foto's altijd via Photobucket. App op m'n telefoon, werkt bij mij altijd prima.
 
Thanks. Had gedacht dat ik er heel anders op zat, meer zoals die RSV4 achter me. Die houding is mooier vind ik.

Maarja, ding stuurt ook zo makkelijk he, hoef je haast niet voor te verzitten :+ .
:N Staat er goed op zo hoor. De helft doet een knee down omdat het zo hoort, harder ga je er niet mee.
Op folembray werden we keer op keer voorbij gereden door een vent die niet ging verzitten. Ik heb het een paar keer gedaan, maar ga sneller als ik er niet op let.
 
:N Staat er goed op zo hoor. De helft doet een knee down omdat het zo hoort, harder ga je er niet mee.
Op folembray werden we keer op keer voorbij gereden door een vent die niet ging verzitten. Ik heb het een paar keer gedaan, maar ga sneller als ik er niet op let.

Thanks! Als je zonder te verzitten je knie aan de grond rijdt, gaat je motor wel platter :P . Dat aapachtige gehang is ook niet altijd mooi. Wel echt kicken hoor dat circuit rijden... Ga dit jaar zeker nog een keer.

Hoe staat het trouwens met de meeting? Of is dat van de baan?
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand nog een geniale tip om de SAS plate op de voorste cilinder makkelijk te kunnen plaatsen? De olietank zit nogal in de weg... Ik lees veel over een flexibele ratel ringsleutel, dus die zou ik kunnen kopen ervoor,maar dan nog lijkt het me gekloot om die schroef daar op z'n plek te houden.
 
Heeft iemand nog een geniale tip om de SAS plate op de voorste cilinder makkelijk te kunnen plaatsen? De olietank zit nogal in de weg... Ik lees veel over een flexibele ratel ringsleutel, dus die zou ik kunnen kopen ervoor,maar dan nog lijkt het me gekloot om die schroef daar op z'n plek te houden.

Ging bij mij prima met een doodgewone ring/steeksleutel, maar daar heb je niet veel aan vermoed ik.
Weet niet meer of het hier was of op SD.net maar er was ook iemand die de kleine handjes van zijn zoon of dochter hiervoor gebruikt had. :+

En wat die meeting betreft Jens, er zijn nog geen concrete plannen gemaakt, dus hij is ook nog niet van de baan.
Is er nog iemand die zich geroepen voelt om een datumprikker te lanceren?
 
Laatst bewerkt:
Ik kwam vandaag op de 118,5 dB bij de dB meting van motozoom. Stond op de 2e plek met een verschil van 0,4. Misschien toch met de killers gaan rijden.... :(
 
Ging bij mij prima met een doodgewone ring/steeksleutel, maar daar heb je niet veel aan vermoed ik.
Weet niet meer of het hier was of op SD.net maar er was ook iemand die de kleine handjes van zijn zoon of dochter hiervoor gebruikt had. :+

Hmm ik heb het eerlijk gezegd nog niet geprobeerd, heb nu de tank eraf omdat die gespoten wordt. Heb die SAS plaatjes liggen, maar als ik een vlugge blik erop werp zakt de moed me al in de schoenen :p Heb SD.net helemaal doorgelezen (en ook die post van die kerel die zn 16 jarige zoontje heeft ingezet gelezen ja :p), maar niemand lijkt een goede howto te hebben. Volgens mij wordt het gewoon een uurtje pielen... Zo maar eens proberen :D
 
Ik verwachtte toen ook een hoop ellende door al die horrorverhalen die ik gelezen had. Maar ik vond het heel erg meevallen. Dat voorste plaatje was wat minder gemakkelijk, maar ik vond het bij lange na niet zo moeilijk als al die verhalen suggereren.
 
Ik kwam vandaag op de 118,5 dB bij de dB meting van motozoom. Stond op de 2e plek met een verschil van 0,4. Misschien toch met de killers gaan rijden.... :(

Dat is best wel hard :+

Ik heb eens een GSR 600 gehad met MIVV pijpjes. Zat rond de 120db. Was zonder killers niet mee te rijden, kreeg er zelf hoofdpijn van :')
 
En hoe ouder, hoe minder lawaai we willen :$

Ja idd, ik merk al aan mezelf dat ik er veel minder behoefte aan heb dan 'vroeger' en ik ben 29 _O-
Die van mij zou voor mij best iets stiller mogen, maar er zitten al Killers in.
Als merkte ik pas ook dat die grafietseal in die m'n achterste pijp weer lekt, dus die moet ik weer eens vervangen.
 
Laatst bewerkt:
Ik verwachtte toen ook een hoop ellende door al die horrorverhalen die ik gelezen had. Maar ik vond het heel erg meevallen. Dat voorste plaatje was wat minder gemakkelijk, maar ik vond het bij lange na niet zo moeilijk als al die verhalen suggereren.

Great succes... Ze zijn eraf! Het was wel ff pielen. Vooral de slang van onderkant blok naar olietank zat irritant in de weg. Door de metalen behuizing die in die rubberen slang zat wilde ook niet heel graag opzij. Heb dus wat ruimte gemaakt, olietank even losgeschroefd en die slang naar de olietank op de tank zelf even losgehangen. KVS reservoir bovenop dus ook weg en de standaard filter zat er gelukkig al niet meer :)

1JkvLjce.png


H0vATuRA.png


:W :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan