Yamaha x max 250 2013 yp250r, Achterwiel slang stuk?

ironwilly

Rookie
25 mei 2017
4
0
Geachte heren en dames,

De reden dat ik me heb aangemeld op deze forum is omdat ik net mijn eerste motor heb gehaald. Ik ben zeer tevreden met mijn yamaha xmax 250 het is een top motor voor in de randstad en comfortabel ook. Ik heb alles nagelopen met mijn zwager die meer verstand dan mij heeft over motors en we zijn iets tegen gekomen naast het achterwiel het lijkt als of er een slangetje los zit misschien weten jullie iets hiervan? Hierbij een foto zo dat jullie een duidelijker beeld van mijn vraag krijgen en ook een foto van de motor na mijn poets beurt :)



img upload

Groeten,
Willems
 
Dat slangetje hoort daar op dat witte tuitje te zitten. Slangetje zal aan de onderkant gewoon in de lucht hangen. Het is de ontluchting van versnellingsbak. Rechts onder jouw pijl zie ook een wit vuldopje. Dat is de vuldop van de versnellingsbak olie. Aan de onderkant zit de aftapplug van de versnellingsbak. Pagina 6-9 van de handleiding.
 
Dat slangetje hoort daar op dat witte tuitje te zitten. Slangetje zal aan de onderkant gewoon in de lucht hangen. Het is de ontluchting van versnellingsbak. Rechts onder jouw pijl zie ook een wit vuldopje. Dat is de vuldop van de versnellingsbak olie. Aan de onderkant zit de aftapplug van de versnellingsbak. Pagina 6-9 van de handleiding.
Super bedankt! Ik ga der even een nieuwe slangetje aanzetten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan