T-max meeting 2

TMax4Life

Die hard MF'er
27 jun 2016
299
124
Belgium
Hoi allen omdat ik in het vorige topic niet meer kon reageren heb ik een nieuw topic gemaakt.
Bij goed weer gaat de volgende TMax meeting door op 21 Mei.
Mocht er zich iemand geroepen voelen om in de buurt een korte rit in elkaar te steken dan zou dit zeer leuk zijn...hoeft niet ver te zijn...(indien geen kandidaten steek ik zelf ter plaatse wel iets in elkaar) Het gaat hem eerder om het gevoel met z'n allen is op pad te zijn. En nu met z'n allen Hopen op goed weer !!

Place2B
Samenkomst 11h a 11h30
Brasserie Schutterslust
Bavelseweg 165
5124PX Molenschot
+31 161 431 227
 
Ik ook.
Zal me in een hoekje zetten als ex Tmax rijder...

Als je op het pijlte rechts van'citeer dit bericht'klikt kan je het orginele topic nog gebruiken.
 
Laatst bewerkt:
Ik zal er ook bij zijn als ik de transmissie op tijd inelkaar heb. Ben snaar en rolletjes aan het vervangen. Ik doe er 400 rolletjes in en ben benieuwd naar het effect.
Gr Joop
 
Dat moet wel lukken JXP zo moeilijk is dat niet :)

Ik zal er ook bij zijn als ik de transmissie op tijd inelkaar heb. Ben snaar en rolletjes aan het vervangen. Ik doe er 400 rolletjes in en ben benieuwd naar het effect.
Gr Joop
 
T-Max mannen veeeeeeeeeeeeeel plezier aankomende zondag op die geweldige locatie (ik heb de foto's nog). Misschien tot volgend jaar 😉

Groeten
Theemaks 😔
 
Aanstaande Zondag zijn de weersvoorspelling goed tot zeer goed ....het aftellen kan beginnen :]

1 TMax4Life Lummen (Bel)
2 T-Maxdijkie Zwijndrecht (Ned)
3 JXP , Hellevoetsluis (Ned)
4 Tsjarlie Gullegem (Bel)
5 Cyb0rg - Rotterdam (Ned)
6 Jempie - Hasselt (Bel)
7 Soufke - Antwerp (Bel)


Thx Theemaks
T-Max mannen veeeeeeeeeeeeeel plezier aankomende zondag op die geweldige locatie (ik heb de foto's nog). Misschien tot volgend jaar 😉

Groeten
Theemaks 😔
 
Zoals ik al eerder had gemeld kan ik er helaas deze keer ook niet bij zijn. Jammer. Misschien zie ik jullie op het T-max treffen in Belgie op 10 juni. Veel plezier volgende zondag. Groetjes. Rik.
 
Werk aan vario gereed. Riem was nog als nieuw na 28000km. Toch vervangen omdat ik hem al had gekocht. Rolletjes was wel nodig. Niet meer rond en vlakke stukken. Morgen eerste rit met 15geam rolletjes. Ben benieuwd.
Tot morgen.
Gr Joop
 
Wij hebben zonet bij een vriend ook nog andere gewichtjes gestoken 16 Gram....morgen ook testen en genieten ! Het weer zit alvast mee hopelijk zijn er nog enkele fanaten aanwezig en kunnen we wat ervaringen delen.
Tot morgen !!

Superrr !!
Werk aan vario gereed. Riem was nog als nieuw na 28000km. Toch vervangen omdat ik hem al had gekocht. Rolletjes was wel nodig. Niet meer rond en vlakke stukken. Morgen eerste rit met 15geam rolletjes. Ben benieuwd.
Tot morgen.
Gr Joop

Spijtig Rikmax ...bij goed weer zie ik je op 10 Juni !!

T-maxdijkie jammer ....misschien een volgende keer !!
 
Jammer dat ik niet mee kan ;( , de T max krijgt een 40.000 km beurt.(en dat is een dure)
Ook worden beide banden vervangen.
hij had vrijdag klaar moeten zijn, maar het balhoofdlager moet vernieuwt worden en dat moest besteld worden, en nu is hij nog niet klaar.
Balen nu en het kost een boel euro's

Prettige dag morgen.
 
Ja dat zal zeker een wrang gevoel geven daar twijfel ik geen seconde aan!

Jammer dat ik niet mee kan ;( , de T max krijgt een 40.000 km beurt.(en dat is een dure)
Ook worden beide banden vervangen.
hij had vrijdag klaar moeten zijn, maar het balhoofdlager moet vernieuwt worden en dat moest besteld worden, en nu is hij nog niet klaar.
Balen nu en het kost een boel euro's

Prettige dag morgen.
 
Vandaag is mn riem gebroken.....en volgens mij heeft ie ook een stuk uit het carter geslagen. (Of is het normaal dat je erin kan kijken van achter/onderen)

Ding trekt ook als een inbeciel natuurlijk. Weet iemand een echte monteur die echt weet hoe een tmax in elkaar zit omgeving rotterdam? Een monteur met kennis van zaken?

Anders gaat ie naar Fred motoren maar zou hem liever naar een echte liefhebber monteur brengen. Mijn Tmax verdient een goede monteur.

Dus als iemand wat weet, graag een reactie.

Kga dan ook helaas niet mee met de club.....volgende keer beter.
 
Kijk een op youtube daar legt deze amerikaan het fijn, grappig maar duidelijk uit.
Mijn mening is, de beste monteur/liefhebber die hart heeft voor je motor ben je altijd zelf.

Groeten
Theemaks
 
De meeting werd een mini meeting; :-)

3x tmax
1x x-adv

Spijtig maar toch nog zeker leuk en gezellig.
Volgende keer terug met meer?

10 juni de meeting van Rikmax. Misschien nog eens de gegevens plaatsen Rikmax.
 
~
De meeting werd een mini meeting; :-)

3x tmax
1x x-adv

Spijtig maar toch nog zeker leuk en gezellig.
Volgende keer terug met meer?

Men moest eens weten hoe gaaf het is zoveel T-Maxen bij elkaar, en hoe gezellig het is !!!
Hopelijk volgende keer meer T-Max fan's.

Groeten
Theemaks
 
Laatst bewerkt:
Hoi Tmax rijders, hier nog eens alle gegevens voor zaterdag ;
mijn e-mailadres : rikdaens@telenet.be
full
 
Hoi allen ...mochten jullie zin/tijd hebben altijd welkom !!

Bij droog weer nog is samenkomen voor een gezellige babbel op de intussen vertrouwde plaats https://www.schutterslust.nl/ . Indien het op 11 November geen goed weer is houden we het bij 18 November ...keep u posted !!
 
Terug
Bovenaan Onderaan