IOM TT 2017, Gaan er nog meer MF-ers

Maurice1975

MF'er
1 aug 2015
42
14
Veldhoven
Vertrek komende dinsdag samen met mijn maat voor 1,5 week naar de Isle of Man voor de TT-races!

Ben benieuwd of er nog meer MF-ers gaan. Wellicht een korte MF meeting op de IOM? LOL

Maurice
 
Ik moet helaas dit jaar verstek laten gaan (na 14 jaar TT in IOM) i.v.m. het heengaan van mijn allerbeste vriend (Rintie mijn hond) verleden week woensdag. Maar in augustus wel naar MGP Manx Grand prix op Isle of Man.
 
Ook voor mij/ons geen IOMTT dit jaar. Na 5 keer de TT gaan we dit jaar naar de Manx & Classic TT in augustus. Dit kwam agendatechnisch beter uit. Waarschijnlijk volgende jaar nog een keer Manx en Classic TT en dan in 2019 weer naar de IOMTT. Mooie plannen zo voor de komende jaren. En als het ff kan nog 1 of meerdere straatraces in Noord Ierland. Vorig jaar naar de Armoy geweest. Helemaal top. Uiteraard naar Joey's Bar en hier en daar wat circuits (zoals NW200 en Ulster) bekeken.
Have fun Maurice1975. Wordt zeker supergaaf.
 
:W yes, nu live vanaf de boot naar Hull... En morgenavond als het goed is vanuit een tentje opgezet op Glenlough campsite. *D
 
Zijn er al meer, enige Nederlanders die ik heb gezien was in Liverpool wachtend op de boot. Hier op de eiland nog niet 1. :/
 
Ook voor mij/ons geen IOMTT dit jaar. Na 5 keer de TT gaan we dit jaar naar de Manx & Classic TT in augustus. Dit kwam agendatechnisch beter uit. Waarschijnlijk volgende jaar nog een keer Manx en Classic TT en dan in 2019 weer naar de IOMTT. Mooie plannen zo voor de komende jaren. En als het ff kan nog 1 of meerdere straatraces in Noord Ierland. Vorig jaar naar de Armoy geweest. Helemaal top. Uiteraard naar Joey's Bar en hier en daar wat circuits (zoals NW200 en Ulster) bekeken.
Have fun Maurice1975. Wordt zeker supergaaf.

@ Mark: Thanks kerel!
 
wij gaan woensdag de boot op. hebben deze keer de luxe met een binnen slaapplaats in douglas.

Goede keus, als je op dit moment naar het weer op Man kijkt. Vorig jaar was uitzonderlijk goed. Ik duim voor degene die gaan dat het zsm die kant op gaat. Het leven op Man wordt dan wel heel mooi! Uiteraard ook nodig voor überhaupt te kunnen racen.
 
@OllieNL....kerel, over 3 dagen in ieder geval twee erbij! Wat duurt wachten lang....morgen nog een dag werken...ppffff


Top! Ik heb nog niet 1 Nederlander extra gespot. :+

En hopelijk vertrek jullie boot op tijd, die vanuit Heyham van zaterdagmiddag is pas op zondag vertrokken door wat technische probleempjes. :')


Nog een tip voor als je mobiel wilt zijn zonder extra kosten (dataroaming is pas 15 juni vrij lol), ga ff in Douglas langs bij de mand telecom winkeltje en haal een pay-as-you-go simkaart op, 20 pond 20 gig internet. :)
 
Laatst bewerkt:
:Y sta nu bij Glen Helen, internetradio aan een volop 4g... Kwartiertje nog, dan gaan ze voor het eerst los i.v.m. slechte weer is er niet eerder gereden.

Gelukkig dat het weer sterk verbeterde. Zag aanvankelijk slecht uit. Maar goed het is een eiland en het weer kan snel omslaan. Inmiddels kan je alweer terugblikken op de eerste training. Wel weer gaaf zeker?
 
@OllieNL....kerel, over 3 dagen in ieder geval twee erbij! Wat duurt wachten lang....morgen nog een dag werken...ppffff

Al aangekomen? Heb al 2 Nederlanders gespot in Douglas, m/v... Stukje opgereden (ja, ik ben die dikke op een tuono :+ ) en toen zijn onze wegen gesplitst voor mijn dagelijkse rondje over the mountain. :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan