Het GSX-R1000 topic deel 21 : The king of the sportsbikes!

Die velgen en klauwen waren nog wel de minst bijzondere dingen op deze fiets als je weet wat hij allemaal had laten doen.

Ik heb Wicked persoonlijk gekend. Zijn motorblok was inderdaad getuned tot op het bot. Zijn fiets was een streling voor het oog en een raket op wielen.
Maar het verhaal heeft niet lang geduurd, krukas in de soep gedraaid.
Kort daarna een vriendin leren kennen en hij was meteen toe aan huisje-tuintje-boompje. Daarna van Wicked nooit nog wat vernomen. Einde verhaal.

Het verhaal van Biddle werd hier abrupt afgebroken. Hijzelf heeft hier nooit nog wat van zich laten horen. Er werd toen inderdaad gezegd dat zijn motor gestolen was.
Een donkerbruin vermoeden dat het forum voor hem hier een vergiftigd geschenk was.

Zoals zo vaak komt de kater achteraf. Na zulk project moet je even stevig in je schoenen staan. Bezin eer je begint. Inschatten hoever je erin wil gaan, want voor je het weet is het einde zoek. Bij mij was het genoeg, al heb ik ook even op het punt gestaan om een andere achterbrug en een endurance tank te steken, maar de prijzen waren way over the top. Het motorblok tunen, daar heb ik altijd wijselijk voor gepast omdat ik van mening ben dat het nooit van lange duur is. Tenzij voor in je woonkamer. Maar voor mij moest hij dienen.

Maar gelukkig ben ik er financieel zonder kleerscheuren vanaf gekomen. Zou ik er opnieuw aan begonnen zijn? Hell yeah, het is gewoon prachtig als je een fiets zo weet op te bouwen naar je eigen smaak. Spullen bijeenzoeken en telkens het resultaat ervan zien is mind blowing. Uiteraard moet je er ook het budget voor hebben, maar bij moest en ging het ook niet in een keer, maar gespreid over een hele periode. Vandaar dat ik er ook geen kater aan heb overgehouden.

Voor wie het ooit mocht overwegen, go for it!! Het is een ervaring an sich.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb Wicked persoonlijk gekend. Zijn motorblok was inderdaad getuned tot op het bot. Zijn fiets was een streling voor het oog en een raket op wielen.
Maar het verhaal heeft niet lang geduurd, krukas in de soep gedraaid.
Kort daarna een vriendin leren kennen en hij was meteen toe aan huisje-tuintje-boompje. Daarna van Wicked nooit nog wat vernomen. Einde verhaal.

Het verhaal van Biddle werd hier abrupt afgebroken. Hijzelf heeft hier nooit nog wat van zich laten horen. Er werd toen inderdaad gezegd dat zijn motor gestolen was.
Een donkerbruin vermoeden dat het forum voor hem hier een vergiftigd geschenk was.

Zoals zo vaak komt de kater achteraf. Na zulk project moet je even stevig in je schoenen staan. Bezin eer je begint. Inschatten hoever je erin wil gaan, want voor je het weet is het einde zoek. Bij mij was het genoeg, al heb ik ook even op het punt gestaan om een andere achterbrug en een endurance tank te steken, maar de prijzen waren way over the top. Het motorblok tunen, daar heb ik altijd wijselijk voor gepast omdat ik van mening ben dat het nooit van lange duur is. Tenzij voor in je woonkamer. Maar voor mij moest hij dienen.

Maar gelukkig ben ik er financieel zonder kleerscheuren vanaf gekomen. Zou ik er opnieuw aan begonnen zijn? Hell yeah, het is gewoon prachtig als je een fiets zo weet op te bouwen naar je eigen smaak. Spullen bijeenzoeken en telkens het resultaat ervan zien is mind blowing. Uiteraard moet je er ook het budget voor hebben, maar bij moest en ging het ook niet in een keer, maar gespreid over een hele periode. Vandaar dat ik er ook geen kater aan heb overgehouden.

Voor wie het ooit mocht overwegen, go for it!! Het is een ervaring an sich.

Ik ben weer bezig.2005 ZX10R gekocht en helemaal gestript.
 
Iemand interesse in een volledig Leovince systeem voor een K9 t/m L6

Zit nu nog onder mijn motor maar gaat er over een maandje ongveer vanaf.
Heb nu te weinig tijd/plek maar wordt aan gewerkt.

Vandaag een Akrapovic vol systeem gekocht, met nieuwe type demper.
Nieuw in doos voor een leuke prijs, kon het niet laten O-)
 
Net terug van 2 daagse assen super baan en 2 dagen top weer wat wil je nog meer :}
Nieuwe set banden gekocht voor aanvang 2 daagse de achterste is wel weer rijp voor het containerpark :')
De k5 heeft het goed gedaan veel rsv4/s1000rr en ander snel /nieuw spul het nakijken gegeven maarja er zat ook een tl1000r en een gsxr 1000 k2 die nog een stuk sneller waren dan mij dus is dus toch echt belangrijkste wie dat erop zit :P
GA morgen eens kijken of er mooie fotos opstaan :)
 
Laatst bewerkt:
Nog een fototje van men k5 (is nog niet af kwa spuitwerk/stickers)
full

Beste tijd (1.57.435) reed ik in de laatste sessie van de 2dag in de ronde net voor het afgevlagd werd ging eigenlijk pas echt goed de laatste 2 sessies van de 2e dag ondanks ik toen fysiek al kapot was (polsen/spierpijn in benen enz :P )
Ervoor vond ik de rijlijnen nog niet echt goed en veels te vroeg remmen op sommige punten.
Ook is men achterband zo goed als op nu dus als ik wat frisser zou zijn en met een verser bandje zou ik wel nog ietsje sneller kunnen zijn maar zat toch redelijk op de limiet voor men eigen kunnen :P
 
Is dit een fabrieks af kleurstelling ?https://occasions.jagermotoren.nl/se07ee7a0ed742ea2c3810b9c36ac0034/stock/9255/vehicles/100/details/14090132/suzuki-gsx-r-1000-gsx1000r-gsx1000/
 
Is dit een fabrieks af kleurstelling ?https://occasions.jagermotoren.nl/se07ee7a0ed742ea2c3810b9c36ac0034/stock/9255/vehicles/100/details/14090132/suzuki-gsx-r-1000-gsx1000r-gsx1000/

Ja dat is de GSX-R 1000 "TT Edition"

(originele "warning" stickers zitten er ook nog op zo te zien)
 
Bedankt voor je antwoord. Vindt het een gave fiets met weinig km's en een aantrekkelijke prijs.

Aanvankelijk zocht ik een Honda Fireblade maar dit doet me twijfelen.....
 
Bedankt voor je antwoord. Vindt het een gave fiets met weinig km's en een aantrekkelijke prijs.

Aanvankelijk zocht ik een Honda Fireblade maar dit doet me twijfelen.....


Jager verkoopt wel veel import schades pas op voor de frikandellen :+ Het bedrijf staat bekend als ....hmm
 
Laatst bewerkt:
In Hilversum bij Rouvoet motoren staat er ook eentje te koop in deze kleurstelling, met dubbele Yoshi's, wel met meer km op de teller en ongeveer voor zelfde prijs...
Ik vind deze ook heel mooi inderdaad
 
Laatst bewerkt:
Zo weer bijgelezen.
Zag dat ik voor mijn laatste post ook nog wat had gemist, klopt wat je zegt Maderic.
Ik denk er hetzelfde over als jij, nu waren mijn K7,K8 niet zo aangepast als jouw motor maar ik vind het ook gewoon gaaf om er mee bezig te zijn en mooie spullen te kopen die ook nog eens goed bij elkaar passen, en waar je een beter rijdende motor voor terug krijgt.

@Dafal, gave foto en mooie tijd ook.
Heb nog maar eens 2x op Assen gereden, zou het met de 1000 nog wel eens willen doen.
Was toen met de 600K7, 2 dagen achter elkaar race acadamy.
Veel van geleerd wel maar je hebt dan alleen weinig echt vrije rondes waar je je tijd in kan verbeteren maar de baan is echt wel gaaf :}
 
Klopt was ook vrij druk op assen toen ik er was.
40 man tegelijk op de baan de laatste sessie van de 2e dag reden er maar 19 op. Ik zat toen in de 1e 3-4 rondes wat vast in een groepje van een motor of 5 die iets trager waren maar wel een erg mooie goede lijn hadden in de 1e lange rechtse combinatie met die korte linkse erachter.
Veel van geleerd op dat stuk en eens ik er voorbij was alleen maar 1.57s gedraait en helemaal alleen gereden ging lekker :]
Ben ook geen held met inhalen kom er veel naast vb bij uitremmen om dan uit eindelijk weer erachter aan te sluiten voor ingaan van de bocht :')
 
Thx hopelijk heb je evenveel geluk met het weer en rijden zoals mij gebeurde erg weinig incidenten in men groep denk in 2 dagen er maar 1 sessie is ingekort :]

Het was een prachtige dag, maar qua weer niet helemaal helaas. De eerste 3 hadden we mooi weer, maar de laatste 2 sessies (die we in groep 2 bij MSL vrij kunnen rijden) waren helaas nat. Maar zeker een prachtige dag dus, want ik heb erg veel geleerd dus het vast wel de eerste maar vast niet de laatste circuitdag. Een unieke ervaring is het.
 
Het was een prachtige dag, maar qua weer niet helemaal helaas. De eerste 3 hadden we mooi weer, maar de laatste 2 sessies (die we in groep 2 bij MSL vrij kunnen rijden) waren helaas nat. Maar zeker een prachtige dag dus, want ik heb erg veel geleerd dus het vast wel de eerste maar vast niet de laatste circuitdag. Een unieke ervaring is het.
Leuk :)
Is het zeker ik rijd al lang op circuit maar assen is toch echt wel speciaal en een heel mooi circuit het kost veel meer geld dan de gemiddelde circuitdag die ik doe maar als je er gereden hebt snap je wel waarom :}

Zou er erg graag nog eens rijden dit jaar maar zal eerst zien hoe ik ervoor sta heb nog genoeg andere plannen die ook € kosten en wat meer prioriteit hebben -O- :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan