Suzuki GSX-R 600&750 deel 6: Opa is back! (for now)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand nog aanbevelingen voor het afstellen van een powercommander in omstreken zuid holland?
(Hoegee is verhuist naar het buitenland, anders had ik daarheen gegaan)
 
Laatst bewerkt:
Knie is 'beter genoeg' verklaard door de fysiotherapeut, banden zijn hersteld nu alleen nog iets spierkracht tekort waardoor knieschijf wat klachten geeft. Maar al met gaat het goed genoeg om weer vooruit te kijken *D

Gaan er nog mensen van hier op Zandvoort rijden in juni/juli?
Goed nieuws!!

Rustig opbouwen maar weer.
 
Aangezien ik op zoek ben naar een fiets voor mijn vriendin. Iemand hier die nog een k4, k5, k6 of k7 in de aanbieding heeft voor max €3500. Mag krassen hebben ,ect. zolang die motorisch maar in goede staat is en die nog prima rijdbaar is.
 
Thanks voor de feedback Willem. Ik blijf het moeilijk vinden; 5 personen geven 5 andere verhalen. Ik denk dat ik even blijf zoeken...


Dat is altijd wel een beetje het geval geweest bij het merk EBC Huib ;) Persoonlijk hoef ik die Engelse-rommel niet :P meer op de auto en of motor.

Voor 125 euro meer heb je b.v MotoMaster of BREMBO ;) Dan heb ik dan zoiets van ,ik ga niet gokken met 385 euro voor EBC.
 
Aangezien ik op zoek ben naar een fiets voor mijn vriendin. Iemand hier die nog een k4, k5, k6 of k7 in de aanbieding heeft voor max €3500. Mag krassen hebben ,ect. zolang die motorisch maar in goede staat is en die nog prima rijdbaar is.


Voor 700 meer heb je mijn K4 750,wel in originele staat met wel HEL remleidingen.
 
Zo vanavond ff een knap stuk wezen rijden. Nieuwe set brembo voorremklauwen even goed laten werken. Mooi stuk beter als die tokico's.

CjewBq.jpg
[/URL
 
Laatst bewerkt:
Is dat voor remklauwen + remblokken + laten monteren? Of zonder monteren? Of is het ook met de remschijven erbij?
 
Laatst bewerkt:
Ik moet hier helemaal niet naar kijken. Nu wil ik dus ook Brembo remmen.


BREMBO stikker op je huidige klauwen lijmen :+

Het meeste rem rendement haal je niet uit de BREMBO klauwen maar veel meer uit een BREMBO 19mm rempomp.

BREMBO klauwen is leuk to have :Y Kijk anders uit naar een gebruikte set ?

Wel onder de 300 euro blijven anders kan je beter een nieuwe set kopen aangezien je daar nieuwe remblokken a 80-100 euro erbij krijgt :t
 
Ola dames en heren
Onlangs een suziki 750 k7 op t koppie getikt
Een circuitfiets wel te verstaan

Recent mee op Assen gereden
T volgende : tussen manderveen en duikersloot hapert de motor
lichtelijk op t gas vooral bij gasstans neutraal
Is dit een bekend fenomeen bij suzuki?
Voor de rest dik tevreden met de soes

Ik zoek nog een kwiksjifter bij de wee

Gr jorgossss
 
Ola dames en heren
Onlangs een suziki 750 k7 op t koppie getikt
Een circuitfiets wel te verstaan

Recent mee op Assen gereden
T volgende : tussen manderveen en duikersloot hapert de motor
lichtelijk op t gas vooral bij gasstans neutraal
Is dit een bekend fenomeen bij suzuki?
Voor de rest dik tevreden met de soes

Ik zoek nog een kwiksjifter bij de wee

Gr jorgossss

Gas geven :P

Maar alleen daar? Nergens anders bij constant gas (neem aan dat je dat bedoelt tenminste)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan