MF Gooi en Vechtstreek #157

Status
Niet open voor verdere reacties.
10.00 verzamelen Loetje in Laren
10.30u vertrek

Wie gaan er mee:

Hedcandy
Detox
Enzio (?)
Kevson
Igorv
Don Dalton (?)
02thered
Maegrim


Wil je ook mee? Deze post even knippen en plakken met je naam erbij :Y
 
We zijn wat verlaat. ;(
Komen rond 10:45-11:00 aan en dan jullie vast net al weg. In dat geval safe travels en volgende keer beter!
 
Veel plezier guys! :W
Mijn afspraak voor vandaag was weliswaar vervallen, maar ik heb besloten om vandaag de rit te skippen, dus Detox is zonder mij gaan rijden.

Iets met de hond die anders de hele dag alleen zit zonder oppas en ik kan de dag ook wel even gebruiken om AAN mijn bedrijf werken ipv IN mijn bedrijf ;)
(Heerlijk zo'n goedlopende onderneming, maar eigenlijk heb ik inmiddels zelf ondersteuning nodig :') )
 
Goed om te horen Anita!
Hier zo lekker van het weer genieten op een terrasje
Morgen de Vespa aantrappen voor een ritje, heerlijk zon lang weekend
 
Alsnog bedankt voor het wachten. Was er om 11:05, dus erggg verlaat. Zag aan de andere kant van de A27 wel een groepje wegrijden (richting Almere). Was nog even terug gereden, maar eenmaal bij de A6 richting Lelystad, zag ik zo een dikke file dat ik twijdelde over de route. Dus maar richting Amsterdam gegaan en rondgehangen rond Volendam en Purmerend. :_ )
 
Was weer een gezellig ritje zo.
Die Tox is toch zo blij met z'n AT dat ie iedereen gewoon door het mullezand laat rijden _O- ach, het kon dus waarom ook niet
 
Ik ben gek op zandpaden. :P

Was gezellig vandaag, wel een beetje druk op de dijkjes. Uiteindelijk heb ik inderdaad vandaag gelukkig lopen te wezen met mijn Africa Queen. :)
 
Blij met AT *O*



De KTM staat klaar voor een fraai ritje. Rap koffer inpakken en nog ff slapen :Z
 
Prima vermaak hier in de Franse Alpen. Jamme dat de col de l'Iseran gesloten was. :')
full
 
Mogguh :W

Plex, veel :] plezier in de alpen.

@ritjes, hoop binnenkort ook weer is mee te kunnen :Y veel te druk met klussen -O-

Om nog maar even aan te haken. Snelmotoren.nl :t
 
Laatst bewerkt:
Gisteren een ritje gereden met MTC Keistad. Het ritje liep langs de Vecht, dus traag en heet, maar wel gezellig. Ik ga nu honderdduizend muggenlijken van mijn brommer afboenen.
 
En... Aggi, Toos en X... flink het pak uitgezweet?
Wat een temperatuur dit weekend zeg. Iets met uitersten zeg maar.


Gisteren nog even in de Eifel een stop gemaakt en doorgebracht met een waterfiets op het water (bij Maria Laach).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan