Triumph Speed Triple topic deel 51

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kom aan de 21 mm. Maar ik zie net dat Triumphparts.nl spiegels aanbied geschikt voor modeljaar 2005 tot en met 2010, dus eigenlijk denk ik dat ik het het antwoord al weet...
 

Thanx! Nu nog een mooie Speed vinden. Zie soms ook wel mooie 2007 modellen, alleen hebben die niet de Brembo klauwen en nog wat andere verbeteringen. Zeker geen ABS, maar soms moet je concessies doen he...Daarbij zoek ik een Speed met +/- 15dkm op de teller max..

Ik maak mijzelf ook gek door recensies te gaan lezen van aanbieders (motorzaken) die Speeds hebben staan. Liefst koop ik particulier van een liefhebber, maar we zoeken nog wel even door...
 
Onder het motto komp-uut-de-schuur-dus-nie-duur heb ik een paar gepoedercoate onderdelen over . Ook nog carbon radiator schildjes voor de liefhebber. Iemand interesse (dus niet in de tuintafel)? Speed 2008.

full

full

full
 
Matzwarte Speed (ik denk 08-10 model) gezien op weg bij Duiven (tussen Arnhem en Zutphen) in Zuidelijke richting vanmiddag rond 14:30u anyone? :W
 
Morning@all..

Als het lukt, volgende week kijken bij een 2009 Speed. Wederom een Blazing Orange. Blijft een mooie kleur in mijn optiek. Wel iets meer km's dan gewenst, maar als ik hem heb opgehaald en thuis op de oprit heb staan, staat er net 18dkm op de teller. Nog steeds goed te doen lijkt me!

Zitten de high mount arrows onder, fly screen, belly pan, seat cover, en nog Barracuda spiegels met oranje accenten, maar hier wil ik Bar Ends voor. Deze gaan dus gelijk de verkoop in..Geen ABS dus, maar wel het model met de ronde koplampen en stiekum vind ik die toch wel heul mooi... :Y
 
Morning@all..

Als het lukt, volgende week kijken bij een 2009 Speed. Wederom een Blazing Orange. Blijft een mooie kleur in mijn optiek. Wel iets meer km's dan gewenst, maar als ik hem heb opgehaald en thuis op de oprit heb staan, staat er net 18dkm op de teller. Nog steeds goed te doen lijkt me!

Zitten de high mount arrows onder, fly screen, belly pan, seat cover, en nog Barracuda spiegels met oranje accenten, maar hier wil ik Bar Ends voor. Deze gaan dus gelijk de verkoop in..Geen ABS dus, maar wel het model met de ronde koplampen en stiekum vind ik die toch wel heul mooi... :Y

18k is helemaal niks. Dat ding is net ingereden. Succes met kijken!
 
Morning@all..

Als het lukt, volgende week kijken bij een 2009 Speed. Wederom een Blazing Orange. Blijft een mooie kleur in mijn optiek. Wel iets meer km's dan gewenst, maar als ik hem heb opgehaald en thuis op de oprit heb staan, staat er net 18dkm op de teller. Nog steeds goed te doen lijkt me!

Zitten de high mount arrows onder, fly screen, belly pan, seat cover, en nog Barracuda spiegels met oranje accenten, maar hier wil ik Bar Ends voor. Deze gaan dus gelijk de verkoop in..Geen ABS dus, maar wel het model met de ronde koplampen en stiekum vind ik die toch wel heul mooi... :Y

dat is nog geen 1000 km per jaar... of al (erg) lang stil gestaan. :X

de mijne is van 2013 en heeft er bijna 26k op staan :] :9~ })
 
dat is nog geen 1000 km per jaar... of al (erg) lang stil gestaan. :X

de mijne is van 2013 en heeft er bijna 26k op staan :] :9~ })

Dik 2000km per jaar kom je dan op..Dat zijn waarden die ook gemiddeld heb hoor. Met tochtjes naar Eifel sinds een paar jaar kom ik boven de 3000km uit...
 
2000 per jaar.....dat rijd ik in 1,5 maand :+

Verschil moet er zijn he! Ik kan de motor niet voor woon/werk verkeer gebruiken en vaak zijn de ritjes in avonduren..Met nog jonge kids moet je gewoon plannen! Neemt niet weg dat als ik ga rijden, wel dubbelop geniet!
 
Wat een heerlijk weertje :) :) :)

Dalijk maar eens richting Bonn en dan komend weekend eindelijk weer met de motor door de Eifel :]

Voor diegenen die ook naar de Eifel gaan, houd er rekening mee dat vanaf morgen t/m zondag de 24 uurs race op de Nürburgring plaatsvindt, dus het zal daar goed druk zijn en sommige wegen afgesloten.
 
Wat een heerlijk weertje :) :) :)

Dalijk maar eens richting Bonn en dan komend weekend eindelijk weer met de motor door de Eifel :]

Voor diegenen die ook naar de Eifel gaan, houd er rekening mee dat vanaf morgen t/m zondag de 24 uurs race op de Nürburgring plaatsvindt, dus het zal daar goed druk zijn en sommige wegen afgesloten.


Het is altijd mooi weer. Zelfs regen gehad hier, wat een mazzel. Goed voor de crossert.

Maar das een mooi vooruitzicht om daar te gaan rijden. Veel plezier daar :t


*D
 
Ja inderdaad prima weer. Net de tweede minimeet met Se Sua gehad. Kijken naar zijn kunsten op de crossbaan, best wel indrukwekkend alleen jammer van de lekke achterband dus nu maar aan het bier...
 
Ja inderdaad prima weer. Net de tweede minimeet met Se Sua gehad. Kijken naar zijn kunsten op de crossbaan, best wel indrukwekkend alleen jammer van de lekke achterband dus nu maar aan het bier...
Bedoel je dat jij nu ook op dat eiland bent? :)
 
Laatst bewerkt:
8-) Van de week mijn circuitmotor opgehaald en optisch opgeknapt! :Y 8 juni en 3 juli de eerste dagen met de brommert :Y
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan