The Riding Game (deel 18)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bestaat dat? Ik geloof dat ik 25/35/45 al behoorlijk ongebruikelijk zou noemen :)
:^

Tenzij een of andere leukerd een bord voor de grap aanpast of zo, of voor de grap zo een soort bord ergens neerplant/hangt ga je die nergens vinden :P

Verjaardagskaarten mogen ook lijkt me?
Hmmm ... jammer, de winkels zijn nog niet open, anders zou ik is gaan kijken. Maar ook daarin zijn het meestal ronde getallen als het om een "snelheidsbord" gaat, maar ja, je weet maar nooit *D




... wie haalt er hier nu de snelheid uit? :+ :+
 
Ik zou eens bij wat vuilstorten kijken of wellicht een oudere tractor zoeken. Die zouden nog wel eens zo'n bord kunnen hebben.
 
/
Bestaat dat? Ik geloof dat ik 25/35/45 al behoorlijk ongebruikelijk zou noemen :)


Tenzij een of andere leukerd een bord voor de grap aanpast of zo, of voor de grap zo een soort bord ergens neerplant/hangt ga je die nergens vinden :P

sinds ik die voorbeeld tegenkwam, ben ik erop gaan letten.. Ik ben nu zelfs 26 en 34 tegengekomen :')

Wellicht op wat ongebruikelijke plekken gaan zoeken :P



Verjaardagskaarten mogen ook lijkt me?

uhm verjaardagkaarten zijn nog steeds geen verkeersborden volgens mij
 
Zo'n bord bestaat ofiicieel niet. www.verkeersbordenoverzicht.nl
Zelf printen dus?

(En kan iemand mij uitleggen wat de lol is van opdrachten die niet uitvoerbaar zijn?)
(en zeker met dit mooie weer?)
 
Laatst bewerkt:
uhm verjaardagkaarten zijn nog steeds geen verkeersborden volgens mij
04-21-jaar-Verkeersbord.png

Als je een betere optie hebt, of überhaupt een verkeersbord zoals deze in het wild in een andere context, dan zie ik dat graag ;)
 
Ja of je moet zo'n 45-sticker achterop zo'n Canta goedkeuren... Maar dat is geen bord.

/edit: o nee, 45 zat bij het "te gebruikelijk"-lijstje :)
 
Laatst bewerkt:
9317082620_03a22a6597_m.jpg


Ik had deze kunnen doen indien ik in NL en bij m'n pa zou zijn geweest... Zoals gezegd, oude trekker opzoeken. Misschien bij wat boeren vragen.
 
... En kan iemand mij uitleggen wat de lol is van opdrachten die niet uitvoerbaar zijn? ...

(en zeker met dit mooie weer?)
De lol ervan is om de rem ermee aan te trekken in de hoop als eerste die 500 te halen :+

[afbeelding]

Ik had deze kunnen doen indien ik in NL en bij m'n pa zou zijn geweest... Zoals gezegd, oude trekker opzoeken. Misschien bij wat boeren vragen.
Denk dat je die zelfs op een traktor treffen niet meer gaat tegen komen _O-

Het zal gewoon wachten worden tot de opdracht verlopen is en iemand een nieuwe plaatst.

Alleen niet een nieuwe plaatsen op exact het verloop tijdstip want daar wacht hij op, en dan voert hij de nieuwe opdracht uit en plaatst weer een onmogelijke :+

Volgens mij staat hij aan top wat betreft niet gehaalde opdrachten :+ :+ :+
 
De lol ervan is om de rem ermee aan te trekken in de hoop als eerste die 500 te halen :+

Dat is onmogelijk tegenover iemand die niet van zn motor af kan komen :+



Denk dat je die zelfs op een traktor treffen niet meer gaat tegen komen _O-

Het zal gewoon wachten worden tot de opdracht verlopen is en iemand een nieuwe plaatst.

Alleen niet een nieuwe plaatsen op exact het verloop tijdstip want daar wacht hij op, en dan voert hij de nieuwe opdracht uit en plaatst weer bijna een onmogelijke :+

Dat is jou tacktiek _O-

Volgens mij staat hij aan top wat betreft niet gehaalde opdrachten :+ :+

Naa is sta zeker wel 2de daar, Wellicht kan ik daar wel 1ste worden _O- _O- _O-
 
Dat is onmogelijk tegenover iemand die niet van zn motor af kan komen :+
Ja ik rijd met mijn motor het werk binnen en controleer de passagiers al zittend op mij motor :+
Dat is jou tacktiek _O-
Nou .. kort geleden, "je motor bij een busje van een waarde transport", zo makkelijk, maar niemand reageerde :')
Naa is sta zeker wel 2de daar, Wellicht kan ik daar wel 1ste worden _O- _O- _O-
Bwah ... denk dat we mekaar waard zijn op dat punt :+
 
Nice, 75 stond niet in het rijtje van veel voorkomende.
Idd. Dat drong ook tot me door toen ik die bus zag staan *D
:+ 75 is heel gebruikelijk in België....... :+
... laat ik de smileys even wegdenken en denken dat je serieus bent :+ ...
Bedoel je wat betreft de snelheidslimiet op provinciale wegen? Dat is niet 75, maar 70 ;)
Maar snelheidslimieten zijn niet hetzelfde voor auto's/bussen/vrachtwagens.
Snelweg = respectievelijk 120/100/90
Secundaire weg = 70/75*/60
Bebouwde kom = allemaal 50

Bij een afwijkende 90km/u limiet is het 90/80/70

* Vandaar dat bussen soms die 75 melding achteraan hebben *O*
 
Indien goed, nieuwe opdracht:

Je motor pal naast* een kabelrol die hoger is dan je motor
Die rol mag zowel leeg zijn als nog voorzien van kabel/darm/buis ...

* er mogen gerust een aantal meters tussen zitten als de aard van het terrein niet toelaat er letterlijk pal naast te gaan staan. Maar ook niet in de verte natuurlijk. Het moet gewoon duidelijk zijn dat de kabelrol hoger is dan je motor, gerekend dat de kabelrol net als je motor op de grond staat. Dus een kleine kabelrol die op een verhoog staat en daardoor hoger dan je motor uitkomt telt niet. Een kabelrol die op een verhoog staat maar door zijn enorme grote overduidelijk hoger is dan je motor is dan natuurlijk weer wel goed.
 
Nou dan de nieuwe :
Je motor bij er thermometer met de temperatuur

En dan bedoel ik een grote die buiten bij een bedrijf staat. Niet iets wat je zelf thuis hebt.

Mag best wat afstand tussen zitten als de temperatuur maar duidelijk leesbaar is.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan