Gezocht: GPS laptimer

Binnen de gps laptimers zitten nogal wat verschillen.

Ik heb deze nog liggen:

1k0.jpg
 
Laatst bewerkt:
Bij dat apparaat moet je handmatig het 'beginpunt' erin zetten toch? Ik was eigenlijk op zoek naar een wat meer volwaardige laptimer (denk aan AIM solo, diverse varianten van Starlane, etc).
 
Ik heb nog een zgan starlane stealth gps 3X liggen. Deze verkoop ik voor 250,- inclusief verzenden.
 
Laatst bewerkt:
Heeft die een 5 Hz sampling rate of 10hz? Ik heb het proberen op te zoeken maar ik kom niet tot een eenduidig antwoord. De non-X is in elk geval 5 Hz volgens mij.
 
Ah, dan is 'ie het overwegen waard. Maar dan moet je wel iets met die vraagprijs doen aangezien ik voor 3 tientjes meer een nieuwe 4 lite kan halen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zelf een losse gps ontvanger voor bij mijn telefoon (garmin glo). Die is ook 10 Hz, kost een stuk minder (80 euro dacht ik) en is qua ontvangst beter dan de conventionele laptimers omdat je de gps ontvanger niet in je zicht hoeft te hebben. Nadeel is dat je nog een losse telefoon nodig hebt, maar voordeel daarvan is dat je na je sessie ook meteen op je mobiel rondes met elkaar kunt vergelijken qua rempunten, snelheden enz.
 
Ik heb eerst een GPS horloge gehad en miste meer data dan ik kon bevatten - frustrerend ook..
Vervolgens twee sessies met mijn telefoon onboard gereden en die was daarna stuk. :')

De Qstarz LT-Q6000 doet het nu alweer vijf jaar feilloos.
Ding heeft geen aandacht nodig, accu gaat een jaar mee en hij mist niets. *O* (Dat 'verdien' je dus terug :+ )
 
Terug
Bovenaan Onderaan