Warme douche voor www.motea.com!

>100 km/uur heb ik meegemaakt toen ik achterop een motor zittende een fietser (op een normale fiets) aan de schouder vasthad en meesleepte. We zagen er toen het gevaar niet van in, maar het is natuurlijk dodelijk.

Als ik bedenk hoe lang dat geleden is voel ik me pas echt oud.

We zijn allemaal jong geweest O-) wij hingen met 80 km/uur in korte broek en t-shirt achter een scooter op inlineskates |( was allemaal supertof tot m'n broer crashte en van onder tot boven open lag :X
Allemaal leermomentjes O-)
 
Ik heb sinds vorige week geen contact meer met MOTEA.COM kunnen krijgen. Via mail nog telefonisch.
Telefonisch krijg je via bandje te horen dat ze niet bereikbaar zijn . Op mail wordt ook niet gereageerd, terwijl ik de week daarvoor nog een mail van hen gehad heb waarin ik geklaagd heb dat de website ontzettend traag was en geen foto's laadde als je die aanklikte. Ze waren bezig met de website en toen werd 't stil.
Wil mijn V-Max zadel laten bekleden, wel betaald maar retour label werkt niet bij DHL Nederland.. Dus kan zadel niet opsturen.
Iemand bekend met dit bedrijf?
 
En... krijg net mail van MOTEA.COM. Een reactie van mijn allereerste mail.
Moet label met land afkomst uitprinten. Had ik ook gedaan, dus opnieuw proberen.
Vraag me toch af waarom telefoon niet werkt.
 
Weer een week verder, maar nog nix geregeld. Ik krijg steeds weer de retourlink toegestuurd, die alleen voor Duitsland geldig is.
Al 3 mails besteed aan uitleg dat DHL Express wereldwijd een ander bedrijf is en dat ik daar de retour link van moet hebben.
Bij vragen: contact opnemen met xxxxx-info.com of telefonisch, maar telefonisch nog steeds niet bereikbaar.
Heb al 4x per mail uitgelegd hoe het zit, maar nu boos mailtje gestuurd om de order te cancelen en het geld terug te storten.

Wordt vervolgd...
 
Vandaag mail van Motea gehad dat ze de order cancelen op mijn verzoek en het geld teruggestort hebben. Dat is wel goed gegaan, na 3 weken proberen iets op te sturen.
Case closed.😩
 
Ik heb de Vtrec's ook een week of zes geleden bij Motea besteld, prima geholpen. Ook een mail met een vraag werd keurig beantwoord. Dus mijn ervaring is prima.
 
Bij mij duurde het ook 3 weken. Vrij zeker dat MOTEA gewoon uit China o.d. koopt en hoopt dat het op tijd binnen is. Wel gewoon reactie via de klantenservice.
 
ik heb vanochtend de ombouw van een zadel bij hen besteld maar geen formulier gekregen om in te vullen noch het retournummer. Twee mailtjes of het goed gegaan was. Nu ik de ervaring van Vampiremax lees vraag ik me af of het goed komt.
 
Tegenwoordig is de situatie natuurlijk heel anders, maar ik heb in 2019 voor het laatst een padock stand besteld bij hen.

Op de 18 betaald, op de 20e bericht dat het verstuurd werd en op de 21 is het geleverd via DPD!
 
Afgelopen zaterdag nog een middenbok besteld bij Motea en deze werd gisteren netjes geleverd.
 
Ik zit al bijna 8 weken te wachten op een motorlift, betaald en al. Nog steeds niks. De website is niet bereikbaar, dus ik kan geen contact leggen. Heeft iemand misschien een emailadres en/of telefoonnummer van dit bedrijf. Zou ik erg blij mee zijn, thx alvast!
 
Ik kreeg vandaag het formulier opgestuurd en een link om de DHL gegevens op te halen.
Daar moet ik mijn klantnummer en factuurnummer opgeven.
Helaas werkt dat niet. Geen bestelling bekend onder die gegevens.
mailtje gestuurd en tot nog toe geen antwoord. Wat een K*Tzaak is dat zeg.
Ik ga hem cancelen denk ik, geen enkel vertrouwen hierin.
 
Vreemd die wisselende ervaringen.


Ik heb enkel goede ervaringen met hen. Schijnbaar niet vanzelfsprekend.
 
Na een extra mail met screenshots dat het echt niet ging kreeg ik gisterenmiddag een antwoord. Exact hetzelfde bericht als die ochtend met niet werkende link.
Dus een mail gestuurd dat ik af zag van de order en graag een refund wilde.
Die was vanochtend ineens wel snel weer terug bij Paypall. Heel vreemd bedrijf waar ik nooit meer iets zal bestellen.
Bij Trustpilot zijn de reacties ook niet mals. Die enkele goede die erbij zitten vertrouw ik ook voor geen meter.

Zojuist het zadel besteld bij Bagsterstore, daar is goede service en krijg je direct de eigenaresse van de winkel aan de lijn, alles wordt netjes geregeld.
 
Mijn reactie is niet betaald hoor. Sterker nog, ik heb hen moeten betalen. _O-

Misschien dat het tegenwoordig slecht gesteld is met hen. Ik heb geen ervaringen waardoor ik er niets meer zal bestellen. Sterker nog, als ik weer een paddock stand nodig heb zal ik deze daar bestellen, omdat zij leverancier zijn van Constands paddock stands en ik deze erg prettig vindt. Ik heb er nooit iets anders besteld dan deze paddock stands (3x).

Wie weet als ze ooit zo'n ding niet leveren dan ben ik natuurlijk ook wel klaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan