MF-Oost # 162 - Oost West, .... Zucht..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ovb, moet nog een stukkie tuin bestraten, gister hing de achterbumper van de Slopel op straat met tegels halen O-)
 
Was eigenlijk van plan vanavond ff ritje richting ouderlijk huis te maken, maar no way dat ik mezelf straks in een pak ga proberen te krijgen.. :')
 
en morgen word het nog warmer, dus morgen motor rijden is niet zo handig

met een kinderclub van onze kerk naar een pretpark gaan is goed idee O-) :X :+
 
Veel plezier, het is ideaal motorweer :]
Dankje, dat is t zeker! Paar druppels op de motor toen ik op het punt stond om te vertrekken maar verder bijna alleen maar zon :}
En donders rustig op de weg, heb in 2 uur tijd geloof ik 3 anderen gezien, naast een paar fietsers en af en toe een auto...
 
Straks tijd voor Tex? :Z
Rijden of in de bosjes hangen.... :?

Edit Bedenk dat ik niet ga rijden...na 25 jaar zijn de relais benzinepomp en ecu niet betrouwbaar meer. Afgelopen zondag gehaper van het injectiesysteem onderweg gehad. Wel die dingen ff schoongemaakt en de duc draaide prima maar kekker zit me het niet.

Eerst een paar nieuwe kopen cq bestellen.
 
Laatst bewerkt:
Rijden of in de bosjes hangen.... :?

Edit Bedenk dat ik niet ga rijden...na 25 jaar zijn de relais benzinepomp en ecu niet betrouwbaar meer. Afgelopen zondag gehaper van het injectiesysteem onderweg gehad. Wel die dingen ff schoongemaakt en de duc draaide prima maar kekker zit me het niet.

Eerst een paar nieuwe kopen cq bestellen.


een relais en benzinepomp gaat nog wel maar een ecu hoop ik niet voor je.

zat er veel aanslag op de contacten ? zekering van de pomp kon ook wel de nodige vuil hebben wat voor overgangsweerstand zorgt
 
Laatst bewerkt:
Dion bedankt voor de tip maar de vervuilde contacten vd beide relais (benzinepomp en ecu) zijn een bekende euvel. Ik heb onderhand die dingen al zo vaak schoongemaakt dat de contacten nu wel op zijn....tenminste denk ik.

Omdat ik sowieso de beide wil vervangen ga ik de derde (hoofdrelais) ook gelijk meenemen, ze zijn ook 25 jaar oud vandaar. En dan mag het ook een keer. Kosten 16 (gezekerde uitvoering) en 9 euro (ongezekerde) per stuk, kost me de kop ook niet.....

Al met ga ik toch door voor een Honda vfr vtec aanschaf...... _O-
 
Laatst bewerkt:
Dion bedankt voor de tip maar de vervuilde contacten vd beide relais (benzinepomp en ecu) zijn een bekende euvel. Ik heb onderhand die dingen al zo vaak schoongemaakt dat de contacten nu wel op zijn....tenminste denk ik.

Omdat ik sowieso de beide wil vervangen ga ik de derde (hoofdrelais) ook gelijk meenemen, ze zijn ook 25 jaar oud vandaar. En dan mag het ook een keer. Kosten 16 (gezekerde uitvoering) en 9 euro (ongezekerde) per stuk, kost me de kop ook niet.....

Al met ga ik toch door voor een Honda vfr vtec aanschaf...... _O-
Tijd voor BMW, past ook meer bij de leeftijd O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan