Almelo en omgeving deel 21

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jij rijd niet voorop / met navigatie, anders wist je dat het Gildehaus heet :+



Volgende keer als je in Gildehaus komt even goed op het bord aan het begin van Gildehaus kijken in dialect heet het namelijk Gilhus :Y , heeft dus niets te maken met het al of niet rijden met zo'n stomme navigatie :(
 
Volgende keer als je in Gildehaus komt even goed op het bord aan het begin van Gildehaus kijken in dialect heet het namelijk Gilhus :Y , heeft dus niets te maken met het al of niet rijden met zo'n stomme navigatie :(


:Y :Y :Y
Als je van de Lutte naar Gilhus rijd via de navi is het ongeveer 1072 km en kom je in de buurt van oslo uit :] :] :]
 
Jij rijd niet voorop / met navigatie, anders wist je dat het Gildehaus heet :+


Jawel hoor ;) Naar Emsbüren ook.

Moet je kijken wa'k achter me had hangen. Oa Duc Panigale en een MV Agusta Senna, snelle Honda 600 en een V-Strom.

Maar geen kamikaze-piloten trouwens. Alleen de Honda kon zich op het rechte stuk ff niet beheersen en kwam voorbij :o
 
Jawel hoor ;) Naar Emsbüren ook.

Moet je kijken wa'k achter me had hangen. Oa Duc Panigale en een MV Agusta Senna, snelle Honda 600 en een V-Strom.

Maar geen kamikaze-piloten trouwens. Alleen de Honda kon zich op het rechte stuk ff niet beheersen en kwam voorbij :o
kijk,die italianen durven geen gas te geven natuurlijk anders vallen ze uit elkaar,dus die honda was verstandig,er voorbij voordat de boel ontploft,was denk ik Herman?of heb ik het mis?
 
Vandaag zijn er bij mijn motor geen onderdelen vanaf gevallen, ik heb ook niet gereden..... :+

Ook niet Denekamp gegaan want het regende toen ik weg wou...morgen een nieuwe kans... :]
 
Laatst bewerkt:
Vandaag zijn er bij mijn motor geen onderdelen vanaf gevallen, ik heb ook niet gereden..... :+

Ook niet Denekamp gegaan want het regende toen ik weg wou...morgen een nieuwe kans... :]
een 888 blijft een speciale Duc! jammer dat ze zo duur zijn,blijft een mooie motor..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan