Ervaringen motormarkt Vrints (Rijkevorsel, België

Welke kiezen

  • duc monster 600 1998 23k km

    Stemmen: 3 33,3%
  • soes SV650 200x 7k km

    Stemmen: 6 66,7%

  • Totaal aantal stemmers
    9
      
poohbeer
Dé Twijfelaar!

(Afbeelding) :+


Yep, echt wel.. net bij die motorweelde in weelde geweest, probeerden me over te halen voor nieuwe bandit.. slechts 5900 en nog korting volgend weekend..
haha, sgoed, boekje mee naar huis, zie'k daar die gs500f instaan. Damn, geil brommertje is dat.
Sigma zal het wel weer veeeeel te sloom vinden maar in principe was dat hetgeen ik oorspronkelijk naar op zoek was (een 400cc supersportje). Nu, dit is zeker geen supersport te noemen maar het ding ziet er echt wel geweldig uit en is niet zo snel en heftig als m'n gixxer :+
Alstie nu maar eens 4 cilinder was geweest was het twijfelen echt over '(
 
Laatst bewerkt:
ik ken 2 personen die daar motors gekocht hebbe , myn vader heeft er een kawa drifter gekocht en een dauville waarmee hy nooit problemen heeft gehad een myn kameraad heeft der twee blades gekocht waarmee hy niets anders dan problemen mee heeft gehad

je moet is gaan kyken by motos goosens in ranst hier heb ik al heel veel positieve reacties van gehoord

groeten
 
Yep, echt wel.. net bij die motorweelde in weelde geweest, probeerden me over te halen voor nieuwe bandit.. slechts 5900 en nog korting volgend weekend..
haha, sgoed, boekje mee naar huis, zie'k daar die gs500f instaan. Damn, geil brommertje is dat.
Sigma zal het wel weer veeeeel te sloom vinden maar in principe was dat hetgeen ik oorspronkelijk naar op zoek was (een 400cc supersportje). Nu, dit is zeker geen supersport te noemen maar het ding ziet er echt wel geweldig uit en is niet zo snel en heftig als m'n gixxer :+
Alstie nu maar eens 4 cilinder was geweest was het twijfelen echt over '(

Hij is sloom :P maar wel erg mooi
 
fsget.php
 
Hey ,Sig,are you losing it ? B| das ne pannekoekenbak ,zelfs de vliegen hebben
tijd om om te keren als je op topsnelheid zit :P
in naked is 'm wel ok ,maar met wat Gix-kuipwerk....komaan.... :+

Hahaha, ik was net op zoek naar naked omdat als je zo'n tupperwaremotor wil je meteen bij echte supersports zit. Maar met zulk kuipwerk blijf'k toch écht wel knapper vinden dan zo'n naked hoor.
Trouwens, wat loopt zo'n ding top? 180? Snel zat hoor. Als dat echte kilometers zijn is dat toch weer zo'n 30kph sneller dan me autotje :+
 
Ik wou snel reageren over Vrints maar iemand heeft mijn tekst al er tussen gegooit over die V-max van 1986.

Ik heb uiteindelijk een V-max van 1992 gekocht voor 4300€ in zeer goede staat bij

http://www.qualitybikes.be/

Klein verhaaltje:

Na een jaar dus lang na de garantie draai ik mijn starter koppeling stuk :(
Dus ben ik aan't rond bellen om die stukken te vinden en bel ik dus ook eens naar qualitybikes.
De baas van de zaak stelde me voor om de hele reparatie voor mij te betalen, zelfs al was het 10 maanden later dan de garantie periode !!!
Een beetje verder in het gesprek vertelde ik dat ik na 3 maanden een nieuwe koppeling heb moeten steken en ja hoor, stuur de factuur maar op, ik betaal je 50% terug.

Ik heb voor de koppeling 100€ gehad en voor de starterkoppeling 225€, 3 dagen na het opsturen van de facturen op mijn rekening gestort.

Hij verdient van mij een dikke pluim voor service :) :) :)
 
ik laat even een stuurtje vervangen, dealer beweert 4 uur nodig gehad te hebben voor deze vervanging, 320 euro kosten. Je moet maar durven :( :(
 
voor een bmw;BMCenter in ruddervoorde ,goede service ,vriendelijke mensen ,echte aanrader :)
 
ik laat even een stuurtje vervangen, dealer beweert 4 uur nodig gehad te hebben voor deze vervanging, 320 euro kosten. Je moet maar durven :( :(


En nog een flinke uurprijs ook (even uitgaande van een standaardprijs/standaardstuur).
 
ik laat even een stuurtje vervangen, dealer beweert 4 uur nodig gehad te hebben voor deze vervanging, 320 euro kosten. Je moet maar durven :( :(

Mjah... om een 4 en half jaar oud topique daar voor omhoog te trappen... :)

Maar misschien moesten er wel andere kabels gemonteerd worden in verband met een breder/hoger stuur ofzo, dus zonder die info zegt zo'n prijs én uuropgave niet veel. Ook de prijs van het nieuwe stuur staat hier nergens vermeld.

Verder had je natuurlijk óók even vantevoren om een prijsopgave kunnen vragen :Y
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan