Tuono Bastards / Leipe Shit! Deel 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn 2008 Tuono heeft dit ook, maar dan alleen van de 2e odo meter. Die springt nog weleens op 0 wanneer ik de 1e reset bij het tanken.
Bedankt voor je reactie. Dat is waarschijnlijk de tripteller? ik bedoel de totaalmeter, die aangeeft hoeveel de motor sinds afleveren heeft gelopen.
 
Dag Tuono mannen,zal me eens melden hier. Zat af en toe aan de RSV kant.

Na lang op een RSV-R en RSV Factory gereden te hebben,vorig jaar een overjarige( 2007) carbon edition
gekocht. Deze beviel zo goed,dat het plan snel geboren was om er een factory van te bouwen.

Lang gezocht naar de geschikte donor. Dat bleek de RSV-R van GielO te zijn ( nu op een duc.)
Kwam wel na de winter , dus heb hem nu pas klaar.

Het restant komt op de rsv terug en deze zal voornamelijk op het circuit gebruikt worden.Aangezien die daar al wat gebruikssporen van heeft was die prima voor mij. De ombouw delen waren echter nog goed.

Vering van beide zijn voor en achter geserviced en aan gepast voor straat en circuit gebruik.

Na dit seizoen komt er een orginele sticker set op,tank in de juiste kleurstelling en gaan de wielen mischien weer zwart.

Nu nog zsm de rsv weer opbouwen. Foto voor en na.
full

full

full
 
Bestrating en carport ook voor en na _O- . Vandaar dat de ombouw wat langer geduurd heeft als gepland.
 
Is voorgeprogammeerd, niks aan het handje. Resetten was dacht ik motor op contact zetten en dan "lap" en "R" tegelijkertijd aantal seconden ingedrukt houden.

Bedankt ik dacht al dat ik iets vergeten was na t olie verversen haha. En super vetvdie velgen in de jouwe! :9~
 
Dag Tuono mannen,zal me eens melden hier. Zat af en toe aan de RSV kant.

Na lang op een RSV-R en RSV Factory gereden te hebben,vorig jaar een overjarige( 2007) carbon edition
gekocht. Deze beviel zo goed,dat het plan snel geboren was om er een factory van te bouwen.

Lang gezocht naar de geschikte donor. Dat bleek de RSV-R van GielO te zijn ( nu op een duc.)
Kwam wel na de winter , dus heb hem nu pas klaar.

Het restant komt op de rsv terug en deze zal voornamelijk op het circuit gebruikt worden.Aangezien die daar al wat gebruikssporen van heeft was die prima voor mij. De ombouw delen waren echter nog goed.

Vering van beide zijn voor en achter geserviced en aan gepast voor straat en circuit gebruik.

Na dit seizoen komt er een orginele sticker set op,tank in de juiste kleurstelling en gaan de wielen mischien weer zwart.

Nu nog zsm de rsv weer opbouwen. Foto voor en na.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Mooi apparaat! carbon editie is mooie uitvoering, zeker nu met de oz's en öhlins. Wil je er een racing van maken of hou je deze kleurstelling? Ik heb mijn rsv-r compleet omgebouwd naar een racing.
 
Laatst bewerkt:
Bedoeling is om er een racing van te maken. Maar dat word een project voor de winter.
 
Wie remt er nou nog met de achterrem tegenwoordig😄

Die kneuters die nooit verder komen dan een dijkje hebben inderdaad geen achterrem nodig, maar zodra je bergpassen gaat rijden en echt sportief gaat sturen ga je die achterrem vanzelf gebruiken. Al is het alleen maar om vanuit stilstand tegen >10% helling omhoog weg te rijden...
 
Laatst bewerkt:
hallo heren,
sinds zaterdag eigenaar van een hele mooie tuono/rsv factory. nu was mijn vraag of ik daar gewoon stepjes op kan zetten voor eventueel een medepassagier.
het zitje heb ik al wel, maar niet dat het frame anders is.

gr. michel
 
Onlangs een Tuono V4R APRC 2012 aangeschaft, machtige machine. Geweldig koppel.
Nu merk ik alleen op na een ritje dat ik koelvloeistof verlies langs de dop van de radiator. Ik zie namelijk druppels / spetters langs mijn radiator en koppelingshuis. Beluchting van het opvangreservoir en radiatordop inmiddels al gecontroleerd hier tot nu toe niets aan kunnen constateren. Koel-fans lijken goed te werken. Heeft iemand hier ervaring mee of is een nieuwe radiatordop de oplossing?
Ik hoor het graag.
 
Ik zie dat een paar van jullie een andere rempomp hebben gemonteerd. Ik heb, na 2x ontluchten van mijn achterrem, ook maar een rempomp van een 1098 besteld. Ik heb begrepen dat ik een andere leiding moet bestellen, omdat de aansluiting van de originele niet past. Ben van plan gewoon een leiding op maat te laten persen, maar heb geen idee welke afmetingen ik moet hebben.
Ik heb de rempomp van de 1098 nog niet binnen dus meten kan niet. Iemand van hierboven die de exacte afmeting van de leiding nog weet? Liefst inclusief de hoeken van de fittingen, en de maat van de banjo-bout die in de klauw en rempomp gaat (m10x1.0) of (m10x1.25)

Gaat om een Gen 1 Tuono trouwens
 
Ik zie dat een paar van jullie een andere rempomp hebben gemonteerd. Ik heb, na 2x ontluchten van mijn achterrem, ook maar een rempomp van een 1098 besteld. Ik heb begrepen dat ik een andere leiding moet bestellen, omdat de aansluiting van de originele niet past. Ben van plan gewoon een leiding op maat te laten persen, maar heb geen idee welke afmetingen ik moet hebben.
Ik heb de rempomp van de 1098 nog niet binnen dus meten kan niet. Iemand van hierboven die de exacte afmeting van de leiding nog weet? Liefst inclusief de hoeken van de fittingen, en de maat van de banjo-bout die in de klauw en rempomp gaat (m10x1.0) of (m10x1.25)

Gaat om een Gen 1 Tuono trouwens

Je hebt pb
 
Onlangs een Tuono V4R APRC 2012 aangeschaft, machtige machine. Geweldig koppel.
Nu merk ik alleen op na een ritje dat ik koelvloeistof verlies langs de dop van de radiator. Ik zie namelijk druppels / spetters langs mijn radiator en koppelingshuis. Beluchting van het opvangreservoir en radiatordop inmiddels al gecontroleerd hier tot nu toe niets aan kunnen constateren. Koel-fans lijken goed te werken. Heeft iemand hier ervaring mee of is een nieuwe radiatordop de oplossing?
Ik hoor het graag.
Ja ik had hier heel af en toe een drupje last van!
Ik wist nooit waar het vandaan kwam. KVS bleef ook mooi op peil!
Ik denk/dacht dat het misschien water kon zijn van het wassen?
Je hebt wel de modificatie gehad voor het T stuk van het koelsysteem die werd vervangen door een van aluminium geloof ik!
 
Laatst bewerkt:
Iemand hier nog een ohlins achtershock die weg mag? Ik zoek er een voor mijn motor.
Rsv mille 01-03 en tuono 02-05

Laat maar weten.
 
Ja ik had hier heel af en toe een drupje last van!
Ik wist nooit waar het vandaan kwam. KVS bleef ook mooi op peil!
Ik denk/dacht dat het misschien water kon zijn van het wassen?
Je hebt wel de modificatie gehad voor het T stuk van het koelsysteem die werd vervangen door een van aluminium geloof ik!


Ben er inmiddels achter wat het is geweest, slechte slangenklem op de radiator ter hoogte van de vuldop. Ik heb deze vervangen door een ander type van rvs. Ik zit eraan te denken om ze allemaal te vervangen van het koelsysteem. Maar in ieder geval bedankt voor de tip!
 
Ik ga/ben op zoek naar een dubbel demper systeem voor mijn Oer Tuono. Iemand nog een set bochten en dempers van 2e generatie over? En is er ook een goede lasser in het Noorden die hier ervaring mee heeft?
 
@mieppie , stepjes heb ik nog over... alsmede een compleet vanaf de cilinders uitlaat systeem..
 
@mieppie , stepjes heb ik nog over... alsmede een compleet vanaf de cilinders uitlaat systeem..

Passend op oertuono? Uitlaat bedoel ik dan.

Edit: Heb het topic al gevonden. Enkel systeem heb ik zelf ook. Heb inmiddels al een complete set met dempers en extra downpipes gescoord voor € 250,-. Staat alleen een takke-eind weg. Nu nog iemand die een beetje knap kan lassen.
 
Laatst bewerkt:
Dag Tuono mannen,zal me eens melden hier. Zat af en toe aan de RSV kant.

Na lang op een RSV-R en RSV Factory gereden te hebben,vorig jaar een overjarige( 2007) carbon edition
gekocht. Deze beviel zo goed,dat het plan snel geboren was om er een factory van te bouwen.

Lang gezocht naar de geschikte donor. Dat bleek de RSV-R van GielO te zijn ( nu op een duc.)
Kwam wel na de winter , dus heb hem nu pas klaar.

Het restant komt op de rsv terug en deze zal voornamelijk op het circuit gebruikt worden.Aangezien die daar al wat gebruikssporen van heeft was die prima voor mij. De ombouw delen waren echter nog goed.

Vering van beide zijn voor en achter geserviced en aan gepast voor straat en circuit gebruik.

Na dit seizoen komt er een orginele sticker set op,tank in de juiste kleurstelling en gaan de wielen mischien weer zwart.

Nu nog zsm de rsv weer opbouwen. Foto voor en na.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ik ben met een vergelijkbaar project bezig, maar dan van Mille R naar Tuono Factory / Racing. Hoe heb jij het opgelost met de kroonplaat en de smallere Ohlins vorken? Stukje alu ertussen of iets anders?

Mooi ding zo in het zwart, ik zou eigenlijk die OZs ook zwart maken (ik twijfel ook over mijn gouden).

Iemand hier nog een ohlins achtershock die weg mag? Ik zoek er een voor mijn motor.
Rsv mille 01-03 en tuono 02-05

Laat maar weten.


Toen ik laatst keek had De Zwart Motoren er een liggen.
 
Laatst bewerkt:
Hallo Tuono mannen ( en eventueel vrouwen )

Ik wil mijn huidige motor ( GSF1250FA ) ombouwen naar een naked bike en dus ook een ander stuur monteren en vind het stuur van de Tuono qua vorm wel mooi.
Weet iemand van jullie wat de afmetingen van het standaard stuur zijn ( hoogte, breedte, diepte ) of met welk type stuur ( van bv LSL ) het stuur van de Tuono te vergelijken is.

Alvast bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan