ZX10R deel 38 "The Reign of The Ninja"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, na een paar maanden zoeken is het dan eindelijk zover. Mijn naam is Serkan, 29 jaar jong en kom uit Alkmaar. Na mijn 2007 zx-6r (uiteraard ook in het zwart) is het nu dan tijd voor een ' 14 zx10r *O* Planning voor de korte termijn is een korte kentekenplaathouder (suggesties zijn welkom), osco kettingsmeersysteem en hopelijk een austing racing pijp :]

Nog even snel een paar foto's

6gwiyq.jpg

2ch12cy.jpg

 
Zo, na een paar maanden zoeken is het dan eindelijk zover. Mijn naam is Serkan, 29 jaar jong en kom uit Alkmaar. Na mijn 2007 zx-6r (uiteraard ook in het zwart) is het nu dan tijd voor een ' 14 zx10r *O* Planning voor de korte termijn is een korte kentekenplaathouder (suggesties zijn welkom), osco kettingsmeersysteem en hopelijk een austing racing pijp :]

Nog even snel een paar foto's

[afbeelding]
[afbeelding]
[~[url="http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/922/iScZAz.jpg"]afbeelding~][/URL]

Welkom :W

Mooie bike :t Black Ninja 8-)
 
Zo, na een paar maanden zoeken is het dan eindelijk zover. Mijn naam is Serkan, 29 jaar jong en kom uit Alkmaar. Na mijn 2007 zx-6r (uiteraard ook in het zwart) is het nu dan tijd voor een ' 14 zx10r *O* Planning voor de korte termijn is een korte kentekenplaathouder (suggesties zijn welkom), osco kettingsmeersysteem en hopelijk een austing racing pijp :]

Nog even snel een paar foto's

[afbeelding]
[afbeelding]
[~[url="http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/922/iScZAz.jpg"]afbeelding~][/URL]

Korte hendels, valbeugels en donkere kuipruit zouden ook een prima investering zijn.
 
Korte hendels, valbeugels en donkere kuipruit zouden ook een prima investering zijn.

Ah ja, valbeugels ben ik vergeten op te noemen.

Eerst maar eens op kenteken zetten. Dinsdagochtend een afspraak bij de rdw in Heerenveen. Prima rit om de fiets wat beter te leren kennen.
 
Zo, na een paar maanden zoeken is het dan eindelijk zover. Mijn naam is Serkan, 29 jaar jong en kom uit Alkmaar. Na mijn 2007 zx-6r (uiteraard ook in het zwart) is het nu dan tijd voor een ' 14 zx10r *O* Planning voor de korte termijn is een korte kentekenplaathouder (suggesties zijn welkom), osco kettingsmeersysteem en hopelijk een austing racing pijp :]

Nog even snel een paar foto's

[afbeelding]
[afbeelding]
[~[url="http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/922/iScZAz.jpg"]afbeelding~][/URL]


Dikke bike! :9~
Heel veel veilige kilometers er mee. :t
 
Bedankt voor jullie reacties. In de handleiding van de HM plus QS hebben ze het over 65ms. Voor op straat heb ik er 75ms van gemaakt. Aangezien ik de ZX10R vanaf nu alleen voor het circuit ga gebruiken kan ik er wel 65ms van maken.

Nog iets anders... de achterband (Diablo Rosso Corsa) van de ZX10R is aan vervanging toe. Wat raden jullie aan? Tot nu heb ik op het circuit ervaring opgedaan met een Supercorsa SC2 V2 en een vergelijkbare band van Continental. De Diablo Rosso Corsa heeft zich goed gehouden, maar ik ben op zoek naar iets wat meer geschikt is voor circuitgebruik. Ik ben zeer te spreken over de Supercorsa, maar misschien zijn er goede alternatieven. Daarnaast ben ik op zoek naar een betrouwbare bandenwebshop.

Ik heb een vergelijkbare vraag, ik bestel mijn bandjes meestal via bandenleader, dat is tot nu toe goed gegaan :Y. Iemand toevallig een test liggen van een supercorsa vs de alternatieven?
 
Iemand nog een adresje (het liefst R&G) voor valbeugels? Heb geen zin om weken te wachten op Ebay :P
 
Laatst bewerkt:
Iemand nog een adresje (het liefst R&G) voor valbeugels? Heb geen zin om weken te wachten op Ebay :P
Dat komt meestal uit de UK, ook via Ebay, en is dan met 2-4 dagen binnen.. mits op voorraad. :P
 
Laatst bewerkt:
Deze mooie ovalen had ik jaren geleden via Louis.de..







Kreeg er regelmatig complimenten over.
Mij vielen ze niet zo op. :+
 
Laatst bewerkt:
Mooie motor Serkan :Y En welkom hier :)

Lekker weer de laatste weken. Geeft de luxe met alle 2-wielers te spelen. Soms zelfs op 1 dag :P
18671424_1325403654217987_4731415757346189387_o.jpg
 
Nee voor die grote zonder stick ;)

's ochtends en 's avonds file vermijden en later op de avond na alle gezinsplichten even lekker sporten en hoofd leegmaken :]
Lekker hoor *O* ik heb ook wel dagen met iedere dag een andere motor (keuze uit drie) en de vierde dag de E-bike. _O-
 
maar ben @werk ook wel uitlachen toen ik met skeelers aankwam. :$
(Niet uitgelachen, maar dat ik wederom anders op de zaak kwam dan ze verwachten.. :+ )
 
Iemand hier ervaring met Xenon op de zx10r 2008?

Ben benieuwd of ik moet hakken zagen in mijn huidige koplamp unit of dat het plug&Play is zoals elke webshop beweert.

Thanks
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan