MEGA MOTORTREFFEN 2017

Megalodon

Er gaat echt niets boven een ZRX!
29 aug 2009
6.496
3.400
haarlemmermeer
Voor de motorliefhebber een gratis motorevent in Vijfhuizen (Haarlemmermeer) zondag 21 mei.

Wel dient men online te registreren om toegang te krijgen tot dit event.
full
 
Laatst bewerkt:
Als mijn motor voor die tijd klaar is met de grote beurt kom ik zeker eventjes langswippen. Heb de meeting ook al moeten missen.
 
Komen er op dit soort meetings veel roofboxertjes? Heb de MFMM overgeslagen omdat daar teveel roofboxers op af komen en ik me daarmee niet graag associeer.
 
Precies. Hoef niet zo nodig te "meeten" met mensen in trainingspakken en roofboxers.
 
Komen er op dit soort meetings veel roofboxertjes? Heb de MFMM overgeslagen omdat daar teveel roofboxers op af komen en ik me daarmee niet graag associeer.
Wordt voor het eerst georganiseerd, dus nog geen ervaringen. Wel door 'gerespecteerde' organisaties als KNMV, en niet zoals de MFMM via een forum. Of via Whatsapp, da's nog erger. Ik verwacht er Motorbeurspubliek.
 
Laatst bewerkt:
Hey leuk een event! Motorrijder van het type "roofboxer" hier: komen er ook mensen met vooroordelen? Want dan kom ik zeker, altijd leuk om daar een praatje mee te maken :Y
 
Laatst bewerkt:
Wordt voor het eerst georganiseerd, dus nog geen ervaringen. Wel door 'gerespecteerde' organisaties als KNMV, en niet zoals de MFMM via een forum. Of via Whatsapp, da's nog erger. Ik verwacht er Motorbeurspubliek.

Tis voor alle motorrijders. Organisatie, naast KNMV, MotoMe en ProMotor. Je kunt, als je dat leuk vindt, in groepjes via een mooie route naar Vijfhuizen rijden, er zijn opstapplaatsen door heel Nederland. Zie Motormaatje - Samen motorrijden. Rij je mee?
Maar je kunt natuurlijk ook gewoon op eigen gelegenheid komen. Wel even een gratis kaart reserveren op http://www.megamotortreffen.nl/tickets
 
Kaartjes kostten toch 10 euro?

Locatie:
Expo Haarlemmermeer

Stelling 1 Vijfhuizen

Tijd: 10.00 – 17.00 uur

Toegangskaarten:
KNMV en/of Promotor-lid €7,50

KNMV en/of Promotor-lid €10,- inclusief één introducé

Geen KNMV en/of Promotor-lid €10,-
 
Ik was erbij. Het was leuk, heel anders dan de Motorbeurs Utrecht. Mega Motor Treffen gaat meer om de bezoekers en de motoren die zij meenemen, leuk concept, gezellig samen MotoGP en motoren kijken. Het aantal verkopers, kraampjes en occasions viel wel mee maar hier wordt de focus niet op gelegd. Ik hoop dat ze met dit evenement door gaan en dat het groeit in schaal. :]
 
Laatst bewerkt:
Komen er op dit soort meetings veel roofboxertjes? Heb de MFMM overgeslagen omdat daar teveel roofboxers op af komen en ik me daarmee niet graag associeer.
Ik kan je melden dat het enorm meeviel. De overgrote meerderheid bestond uit de "verantwoordelijke" rijders. Je kent ze wel, volledige pak, reflectie vest en oordopjes. Het was leuk :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan