Honda DN-01 kuipherstel

Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat hij er zonder z'n neusje als een vrij normale motor uit zou zien.

Overigens vind ik hem wel vreselijk gaaf. Jammer dat ze behoorlijk aan de prijs zijn.
 
Overigens vind ik hem wel vreselijk gaaf. Jammer dat ze behoorlijk aan de prijs zijn.

Helaas geldt dat ook voor de onderdelen.
Als je afgaat op de prijzen die men op ebay vraagt zou mijn motor in onderdelen een redelijk deel van z'n nieuwprijs op moeten (kunnen) brengen. -O-
 
Voor wie interesse heeft of iemand kent die dat heeft, ik heb besloten de motor te verkopen. Voor meer info graag pb.
 
Voor wie interesse heeft of iemand kent die dat heeft, ik heb besloten de motor te verkopen. Voor meer info graag pb.

Als je even je eigen topic doorleest: Er is in één van de eerdere posts al een verzoek aan je gedaan..... Amper anderhalve week geleden, overigens

ét Voila:

Hallo,
als je nog niet geslaagd ben en je wil van de motor af dan ben ik wel geinteresseerd omhem over te nemen,
ben zelf op zoek naar diverse onderdelen voor deze motor(heb er zelf een)

Ik zou hém/haar als eerste even een PM sturen als ik jou was :P
 
Laatst bewerkt:
Als je even je eigen topic doorleest: Er is in één van de eerdere posts al een verzoek aan je gedaan..... Amper anderhalve week geleden, overigens

ét Voila:Ik zou hém/haar als eerste even een PM sturen als ik jou was :P

Dat klopt. En als jij het topic ook had doorgelezen had je gezien dat deze man slechts uit was op 1 kuiponderdeel en de uitlaat en daarom mijn prijs te hoog vind. ;)
 
Dat klopt. En als jij het topic ook had doorgelezen had je gezien dat deze man slechts uit was op 1 kuiponderdeel en de uitlaat en daarom mijn prijs te hoog vind. ;)

Da's dan waarschijnlijk weer "in-side" information. Betreffende post van die persoon is de énige post in dit topic voor zover ik 't kan bekijken :)

Maar: Succes met de verkoop óf 't eventuele herstel, 't zou (IMHO) zonde zijn als er niet één van dat soort machines heel zou kunnen blijven.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan