Je mooiste (eigen) motorfoto deeltje VI

Tijdens een ruim rondje om de kerk, ergens in de Vogezen.

17834910_1499049966774483_6615890254054865229_o.jpg
 
@genesis die lingerie shoot is niet gemaakt(wachten op beter weer). ik passeerde vandaag toevallig mensen die bezig waren met een shoot en bood ze mijn motor aan even te gebruiken. snel paar foto's met mijn mobiel gemaakt.
:9~
[afbeelding]
[afbeelding]

Verdomme Koen, wat een vette fiets! Heb je die 690 hier op ingeruild?
Die meid mag er overigens ook wezen. Geen hogere resolutie foto's ter beschikking voor ons? Benieuwd naar de strakke lijnen van dichtbij :+
 
Mooie foto! Versys 1000 toch? Ik wil deze ook gaan bestellen. Kan er makkelijk iemand achterop als alledrie de koffers erop zitten?

Ja, Versys 1000. Ik heb nog niemand achterop gehad, maar wat ik van anderen lees is hij - ook met de drie koffers - geweldig voor de bijrijder. Dus daar maak ik me geen zorgen over. Verder echt een geweldige fiets. Alleen wordt het soms een beetje gênant als ik erop naar werk ben gereden en ik de hele dag een gigantische grijns op mijn gezicht geplakt heb... _O-
 
Gisteren deze effe gemaakt.
[img=4032,2268]https://tweakers.net/ext/f/DgMotITpok1LBKsi3OqM9fiB/full.jpg[/img]
 
Ja, Versys 1000. Ik heb nog niemand achterop gehad, maar wat ik van anderen lees is hij - ook met de drie koffers - geweldig voor de bijrijder. Dus daar maak ik me geen zorgen over. Verder echt een geweldige fiets. Alleen wordt het soms een beetje gênant als ik erop naar werk ben gereden en ik de hele dag een gigantische grijns op mijn gezicht geplakt heb... _O-


Ok, zal ik er maar vanuit gaan dat het zo is :P Hahaha, nog meer redenen om hem te bestellen dus! :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan