Yamaha YP 400 Majesty onderdeel te koop gevraagd

LeendertPeter

Rookie
24 aug 2005
27
0
Haarlem
Voor mijn Yamaha YP 400 Majesty ben ik op zoek naar het paneel dat de toegang naar het accudeel afdekt. Geloof het of niet maar dat ben ik verloren. Kennelijk zaten de 'clips' van binnen uit niet goed ingedrukt. Kleur maakt me niet zoveel uit. Zie de foto voor wat ik precies bedoel. Kost nieuw meer dan E 75,- dus ik probeer het eerst op deze manier.

Dank vast.

Leendert
full
 
Na wat zoeken op internet heb ik niet veel gevonden, is een artikelnr. of engelse benaming van het kapje wel handig

5RU-2839K-00-00 is dat het onderdeel nr. Of 5RU-24756-00-P0
full
 
Laatst bewerkt:
Dank voor het meedenken. Je zit te hoog met het onderdeel. Ik kan het partnummer nog niet achterhalen. Wordt aan gewerkt. Ik heb nog een bijlage met exact het paneel omlijnd.

Leendert
full
 
Hoi Leendert,

Zou even een belletje of mailtje doen richting de importeur of dealer.

Toch vaag dat je hem zo maar verliest, en zou ze dat ook even flink duidelijk maken.

75 Euro voor een stuk plastic :?
 
Ik zou 'm toch bestellen voor die 75 euro.

Straks koop je voor een paar tientjes een gebruikt onderdeel, die moet je dan weer laten overspuiten voor een aantal tientjes en dan moet je hopen dat het er allemaal netjes en origineel uitziet. Veel moeite en risico voor weinig verschil lijkt me?

Zoek anders op ebay.de of ebac.co.uk. Ik denk dat je daar meer kans hebt het onderdeel te vinden dan hier.
 
Boonstra meld dat hij het onderdeel niet heeft. Pech. ;( Nog nog wachten op reactie van B.O.R. We blijven hopen. Statistisch gezien moet zo'n onderdeel toch ergens op een 'sloop' te krijgen zijn? Iemand rijdt z'n YP 400 toch wel een TL? Niet dat ik het aannmoedig hoor :N .
Bijlage voor het trieste aanzicht.
full
 
En ja hoor ! Als het kan , dan gebeurt het zeker bij mij. :Y

Ook ik ben vandaag dit stuk verloren. '(

Ondertussen bij easyparts gekeken en er een mail heengestuurd, maar mocht iemand er nog 1 hebben liggen ( liefst zwart) dan hou ik me aanbevolen *D
 
Er is iemand (Jeroen) uit Almere op marktplaats die bied Alle onderdelen van een zwarte 2007 majesty aan @mail hem maar is.... wie weet? >>zoekterm: Majesty 400 onderdelen.
................................
2 Boutjes in het kapje..... met binnen onder het zadel 2 vleugelmoertjes gebruiken om weer vast te zetten.

is een betere oplossing.

Groeten
 
Laatst bewerkt:
Er is iemand (Jeroen) uit Almere op marktplaats die bied Alle onderdelen van een zwarte 2007 majesty aan @mail hem maar is.... wie weet? >>zoekterm: Majesty 400 onderdelen.
................................
2 Boutjes in het kapje..... met binnen onder het zadel 2 vleugelmoertjes gebruiken om weer vast te zetten.

is een betere oplossing.

Groeten


Dank je Maxhum . Ik ga direct even kijken.

De tip van het boutje / vleugelmoertje ga ik zeker gebruiken :t
 
Advertentie m1164582613 op marktplaats, en naam Sebastiaan.
Succes


Dank je Erwin Xmax, heb de verkoper een berichtje gestuurd of hij de kap ook apart wil verkopen.
Zo nee , dan heb ik ondertussen ook een adres waar ik een nieuwe kan kopen.
62 euro excl verzend kosten.

Jammer van het geld , maar het is helaas niet anders dan .

Allen bedankt voor het meedenken en meezoeken :t :t :t
 
Even een kleine update.

De verkoper van marktplaats wilde het onderdeel niet apart verkopen,
dus heb ik het onderdeel maar nieuw besteld .

Kosten 65 euro inclusief verzendkosten.
Levertijd ca 1 week.

Het heeft allemaal even geduurd ivm met vakantie :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan