suzuki bandit 1250 a sa en gt topic

full



nieuwe schoenen voor op de motor :P
motorlaarzen zijn voor posers :+
 
Laatst bewerkt door een moderator:
[afbeelding]
Nice lijken wel een paar Timberland wandelschoenen.
Heb je geen problemen met de hoogte van de schoen en de versnellingspook ?

nee is m'n 3e paar wat op de motor verslijt
de keuze voor bergschoenen is omdat ik op de tekenkamer zit bij een constructiebedrijf en wel eens de werkplaats in ga of naar een bouw of een architecten bureau (zever aanhoren)
ik rij geen auto dus in de winter trein ik naar bureau dus de schoen heeft meerdere taken :+
op vakantie hoef ik ook maar 1 paar schoenen mee te nemen, bij m'n vrouw lukt dat niet :?
ik heb wel minder ruimte dat klopt
imo is de waterdichtheid ook veel beter als bij een motorlaars (en ik heb dure gehad)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb serieuze startproblemen, als de 1250 koud is er geen start probleem maar als ik gereden heb en zet hem warm uit (tankstation) en wil hem weer starten lijkt het wel of de accu leeg is, en die is 100% nieuw.

Hij krijgt de startmotor dan (bijna) niet rond !? lijkt mij een startmotor probleem...
Misschien iemand hier die mij een duwtje in de goede richting kan geven ?

Wat mij betreft lijkt het op dit:
http://kewwibike.blogspot.nl/2013/09/gsf1250-bandit-starter-problem.html
 
Zit de startmotor niet vol koolstof?
Koolborstels versleten?

Ding er eens onderuit trekken en openmaken.

Wow snelle reactie, thx. Geen idee ik heb de dealer er naar laten kijken in januari bij zijn onderhoud maar die kon geen problemen vinden met het startsysteem. Zelf knutselen aan dergelijke onderdelen ben ik zeer zeker geen held in, mijn 1250 heeft pas 6000km op de teller.
 
Ik heb serieuze startproblemen, als de 1250 koud is er geen start probleem maar als ik gereden heb en zet hem warm uit (tankstation) en wil hem weer starten lijkt het wel of de accu leeg is, en die is 100% nieuw.

Hij krijgt de startmotor dan (bijna) niet rond !? lijkt mij een startmotor probleem...
Misschien iemand hier die mij een duwtje in de goede richting kan geven ?

Wat mij betreft lijkt het op dit:
http://kewwibike.blogspot.nl/2013/09/gsf1250-bandit-starter-problem.html

mmm... losse magneten :?
ik dacht dat hadden alleen de BMW's :X (Valeo's) die zaten in franse auto's
je kon ze toen modificeren door klemmen (veren) te gebruiken
hoop niet dat deze meuk ook op de Bandit zit
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag op stap geweest en de motor laten lopen bij een stop. Bij thuiskomen uitgezet en na 10 minuten gestart, geen probleem. Een half uur later nog eens geprobeerd en wederom geen probleem, ik heb niets veranderd...het lijkt verdwenen te zijn. :?
 
Dag Luitjes,

Sinds afgelopen vrijdag eigenaar van een mooie bandit 1250 uit 2007.

Ik ben even benieuwd naar jullie bevindingen met verbruik. Rij momenteel c.a. 1:15 (en allesbehalve rustig haha :) ). Ik denk echter dat dit nog wel omlaag gaat bij rustiger rijden.

Tevens benieuwd of iemand ervaring heeft met zijkoffers. Rijdt ie anders? Stuut ie slechter?

Gr. Sven


Nog even een fototje van de fiets:
y9TPsMD.jpg
 
Laatst bewerkt:
Mooie fiets, over het algemeen wordt ie wat onstabieler met koffer(s) achterop door de veranderde gewichtsverdeling en stroomlijn

Marc
 
Ik heb afscheid genomen van mijn GSF1250 en een Kawasaki Versys 1000 gekocht.

2zivamu.jpg


2d8jcs2.jpg


Als ik de komende 6 jaar net zo veel plezier heb als voorheen ben ik tevreden.
 
Mooie machine!

Afgelopen dagen (hemelvaart) heerlijk in Duitsland gereden. In totaal ruim 1800km gereden, beetje zadelpijn aan het eind. :W Maar dat mag.

Echt heerlijk genoten. We zijn dit keer wat verder Duitsland ingereden om de grote drukte rond Eiffel / Sauerland te vermijden en dat is goed gelukt. We zaten in Thuringen (Hessen).
Wat een heerlijke rust daar!
Geweldige mooie routes gereden. :]

Wat een fijne toermotor is de Bandit toch!
Overigens, met deze motor een gemiddelde gehaald van 1:20.3 :t en WEL tempo gereden O-)

Lijkt wel of de motor steeds beter loskomt. Rijd nu fijner en zuiniger dan ooit :]

Marc
 
Laatst bewerkt:
Hoi, kent iemand een zwarte bandit 1250 - 46 MB DP? Staat nl te koop bij een garage. Ben benieuwd of je m kent of misschien wel van jouw geweest?

Groet,

Marco
 
Laatst bewerkt:
Hi Marco,

Nee ik ken m niet.

Maar je kunt wel e.e.a. opvragen.

Het is een 1250SA (dus halve kuip en abs)
Je kunt dan zien dat ie van 2009 is en in 2012 is ingevoerd.
De laatste eigenaar heeft m sinds sept 2016.
Hij is momenteel niet gestolen of heeft geen aantekening dat ie opnieuw gekeurd moet worden.

Miss helpt t je wat.

Bovenstaande info kun je bij het RDW opvragen :-)
 
Laatst bewerkt:
Oma maar weer eens wegjagen hier.

Helaas schade gereden:

Stond voor slagboom te wachten achter een busje, komt die idioot ineens achteruit rijden.....

IMG_20170825_173448_zpspajesrmu.jpg


Resultaat:
-voorspatbord afgebroken
-koppelingshendel
-knipper
-carterdeel

Gelukkig goed verzekert, blijft toch kl*te

Wordt weer vervolgd :(
 
Oma maar weer eens wegjagen hier.

Helaas schade gereden:

Stond voor slagboom te wachten achter een busje, komt die idioot ineens achteruit rijden.....

[afbeelding]

Resultaat:
-voorspatbord afgebroken
-koppelingshendel
-knipper
-carterdeel

Gelukkig goed verzekert, blijft toch kl*te

Wordt weer vervolgd :(

zeker 'n mongool die de 1e versnelling niet kan vinden :X
is me ook eens bijna gebeurt :( het geluk was dat in nooit achter een wagen ga staan
maar altijd naast de wagen met de schijnwerper in de buitenspiegel
vaker denken ze wat een aso
maar de F#ckers kunnen me wat ;)
 
Oma maar weer eens wegjagen hier.

Helaas schade gereden:

Stond voor slagboom te wachten achter een busje, komt die idioot ineens achteruit rijden.....

[afbeelding]

Resultaat:
-voorspatbord afgebroken
-koppelingshendel
-knipper
-carterdeel

Gelukkig goed verzekert, blijft toch kl*te

Wordt weer vervolgd :(

Ai dat is KxT voor je, succes met de afhandeling.
 
Terug
Bovenaan Onderaan